Powered by

Wizz Air: Απέσπασε για 4η συνεχόμενη χρονιά το βραβρείο της πιο βιώσιμης χαμηλού κόστους αεροπορικής εταιρείας

Η Wizz Air, η ταχύτερα αναπτυσσόμενη αεροπορική εταιρεία της Ευρώπης και η πιο περιβαλλοντικά βιώσιμη αεροπορική εταιρεία παγκοσμίως, ανακηρύχθηκε ως η «Πιο Περιβαλλοντικά Βιώσιμη Χαμηλού Κόστους Αεροπορική Εταιρεία» για τέταρτη συνεχόμενη χρονιά στα Βραβεία Βιωσιμότητας του World Finance 2024.

Αυτή η διάκριση υπογραμμίζει τα επιτεύγματα της αεροπορικής εταιρείας και το έργο της για την περιβαλλοντική βιωσιμότητα της αεροπορικής βιομηχανίας.

Η Wizz Air ηγείται της αεροπορικής βιομηχανίας με τη χαμηλότερη ένταση εκπομπών άνθρακα ανά επιβάτη / χιλιόμετρο μεταξύ των ανταγωνιστών της και παραμένει δεσμευμένη στη σημαντική μείωση της έντασης CO2 έως το 2030.

Κατά το οικονομικό έτος 2024, η Wizz Air πέτυχε ρεκόρ στον μέσο όρο έντασης CO2, ο οποίος ανήλθε σε 52 γραμμάρια ανά επιβάτη / χιλιόμετρο.

Αυτή η μείωση στην ένταση των εκπομπών είναι άμεσο αποτέλεσμα του σχεδίου ανανέωσης του στόλου της Εταιρείας και της επένδυσης σε αεροσκάφη τελευταίας τεχνολογίας.

Συνεχίζει να προσθέτει περισσότερα αεροσκάφη Airbus A321neo στον στόλο της, με αποτέλεσμα τη μέση ηλικία του στόλου να ανέρχεται σε 4,3 χρόνια.

Τον Απρίλιο του 2024, η αεροπορική εταιρεία, βασιζόμενη στα επιτεύγματά της, ανακοίνωσε τον νέο φιλόδοξο στόχο της να τροφοδοτήσει το 10% των πτήσεών της με περιβαλλοντικά βιώσιμα καύσιμα αεροπορίας έως το 2030.

Ο νέος στόχος της αερογραμμής, ενισχύει περαιτέρω τη θέση της Wizz Air ως πρωτοπόρος στη περιβαλλοντική βιωσιμότητα της βιομηχανίας και θα προωθήσει τη δέσμευσή της στη μείωση των εκπομπών άνθρακα ανά επιβάτη/χιλιόμετρο κατά 25% έως το 2030.

Η Yvonne Moynihan, Corporate and ESG Officer της Wizz Air, δήλωσε: «Είμαστε περήφανοι που η Wizz Air αναγνωρίζεται από το World Finance για τέταρτη συνεχόμενη χρονιά για την αταλάντευτη δέσμευσή μας στη βιωσιμότητα.

Το επιχειρηματικό μας μοντέλο ULCC διασφαλίζει ότι τη βιωσιμότητα του σχεδιασμού μας.

Εκτός από την ανανέωση του στόλου μας και τη βελτίωση της επιχειρησιακής απόδοσης, επενδύουμε σημαντικά σε βιώσιμα καύσιμα αεροπορίας, τα οποία είναι το πιο σημαντικό μέσο για τη μείωση των εκπομπών από τις αεροπορικές μεταφορές μεσοπρόθεσμα.

Για να φτάσουμε στο μηδενικό ισοζύγιο, η βιομηχανία πρέπει να συνεργαστεί και να συγκεντρώσει όλους τους σχετικούς φορείς του οικοσυστήματος αεροπορίας για να διασφαλίσει ότι υποστηρίζεται και χρηματοδοτείται η τεχνολογική ανάπτυξη που χρειάζεται.

Επομένως, οι κυβερνήσεις και οι νομοθέτες θα διαδραματίσουν καθοριστικό ρόλο στη δημιουργία των απαραίτητων πλαισίων για την παροχή ουσιαστικών κινήτρων που θα ενθαρρύνουν τις στρατηγικές επενδύσεις σε ανανεώσιμες πηγές ενέργειας και τεχνολογίες χαμηλού άνθρακα».

Δειτε Επισης

Αρχίζει η αποπληρωμή του δανείου 6,3 δις από την Τρόϊκα-Καταβάλλεται το 2025 η πρώτη δόση ύψους 1,3 δις
Ποιοι είναι έξι μέτοχοι του Nicosia Mall και τι λένε για το success story του μεγαλύτερου εμπορικού κέντρου της Κύπρου
Τεράστιο ενδιαφέρον για τα νέα στεγαστικά του ΥΠΕΣ-Πόσες αιτήσεις υποβλήθηκαν σε 24 ώρες
«Πάγωσε» η ανέγερση του νέου χιονοδρομικού κέντρου στο Τρόοδος-Πώς απαντά ο Χαράλαμπος Χριστοφίνας
Στο τεύχος Νοεμβρίου του περιοδικού GOLD: The accounting revolution
Τα μέτρα άμβλυνσης του κυκλοφοριακού και πώς θα κοπάσει το κομφούζιο στους δρόμους-Το πλάνο του Υπ. Μεταφορών
Δημήτρης Σκουρίδης: Οι επαφές με τη ΝΑSA, τα διαπιστευτήρια της Κύπρου και το «θαύμα» με τα Artemis Accords
Διαβουλεύσεις για γερά νεύρα στον κλάδο έτοιμου σκυροδέματος-Ανησυχίες για τις επιπτώσεις της απεργίας
Παπαστράτος, PMI Science: Πώς θα εξασφαλίσουμε υγιέστερη δημόσια υγεία
Κώστας Κουμής: Εξαιρετικά σημαντική η διάκριση Πισσουρίου και Καλοπαναγιώτη-Ανεβάζει τη χώρα τουριστικά