Αύξηση 20,7% στον κύκλο εργασιών στον ευρύτερο εμπορικό τομέα το 2022

Αύξηση κατά 20,7% κατέγραψε ο κύκλος εργασιών στον ευρύτερο εμπορικό τομέα το 2022, σύμφωνα με τ' αποτελέσματα της Έρευνας Χονδρικού και Λιανικού Εμπορίου με τα κυριότερα μεγέθη στον εμπορικό τομέα για το 2022, που εξέδωσε η Στατιστική Υπηρεσία την Τετάρτη (3/7).

Συγκεκριμένα, ο κύκλος εργασιών στον ευρύτερο εμπορικό τομέα, που αυξήθηκε το 2022 κατά 20,7%, έφτασε στα €17.618,2 εκατομμύρια, σε σύγκριση με €14.598,3 εκατομμύρια το 2021.

Κατά κλάδο, στο χονδρικό και λιανικό εμπόριο και στην επισκευή μηχανοκίνητων οχημάτων και μοτοσικλετών ο κύκλος εργασιών αυξήθηκε κατά 17,9% στα €1.220,9 εκατομμύρια, στο χονδρικό εμπόριο κατά 28,7% στα €9.073 εκατομμύρια και στο λιανικό εμπόριο κατά 12,5% στα €7.324,3 εκατομμύρια.

Η αξία παραγωγής του τομέα έφθασε το 2022 στα €4.577,6 εκατομμύρια, καταγράφοντας αύξηση 16,8% σε σύγκριση με το 2021.

Στο σύνολο του εμπορικού τομέα, η προστιθέμενη αξία σε τρέχουσες τιμές αυξήθηκε κατά 14,9% στα €2.891,2 εκατομμύρια το 2022 από €2.517,2 εκατομμύρια το 2021. Στο χονδρικό και λιανικό εμπόριο και στην επισκευή μηχανοκίνητων οχημάτων και μοτοσικλετών η προστιθέμενη αξία αυξήθηκε κατά 20,6% στα €263,5 εκατομμύρια, στο χονδρικό εμπόριο αυξήθηκε κατά 19,2% στα €1.412,6 εκατομμύρια και στο λιανικό εμπόριο αυξήθηκε κατά 9,1% στα €1.215,1 εκατομμύρια.

Η απασχόληση στον τομέα αυξήθηκε το 2022 κατά 3,2% στις 75,8 χιλιάδες από 73,5 χιλιάδες το 2021. Στο εμπόριο και στην επισκευή μηχανοκίνητων οχημάτων και μοτοσικλετών απασχολούνταν 9,3 χιλιάδες, στο χονδρικό εμπόριο 25,8 χιλιάδες και στο λιανικό εμπόριο 40,7 χιλιάδες άτομα.

Δειτε Επισης

Η κυκλοφοριακή ρύθμιση που προκρίνει για την Μακαρίου η Πρωτοβουλία «Λευκωσία-Πρωτεύουσα Κύπρου»
Είχαν την τιμητική τους οι υπεραγορές...Ιδιαίτερα αυξημένη και στα ίδια επίπεδα με το περσινό Πάσχα η κίνηση
ΠΑΣΕΑ: Σε κατασκευαστή και ΤΟΜ η ευθύνη για ανακλήσεις-Η κατάθεση ενώπιον της ερευνητικής για Takata
Σε υπεραγορές και κρεοπωλεία της Λεμεσού η Μαρία Παναγιώτου-Διαβεβαιώνει για την επάρκεια και ποιότητα των προϊόντων
Skroutz.cy: Η νέα καμπάνια «Skroutz.cy: Shop everything» και πού στοχεύει
Πιο ακριβό φέτος το πασχαλινό τραπέζι-Τσιμπιμένες οι τιμές σε κρέατα και λαχανικά
Jumbo: Αυξημένες κατά 6% οι πωλήσεις των καταστημάτων στην Κύπρο το πρώτο τρίμηνο
Καίει η τιμή του κυπριακού καφέ-Αύξηση 24,6% μέσα σε ένα χρόνο
Η Lidl Κύπρου δίνει πνοή στην ανθρωπιστική βοήθεια
Μ. Αντωνίου: Επάρκεια προϊόντων για το πλούσιο πασχαλινό τραπέζι-Αβεβαιότητα στην εφοδιαστική αλυσίδα λόγω δασμών