«Να μην χρειαστεί να διακόψουμε την σύμβαση...»Ψάχνουν φως στο τούνελ του δρόμου Πάφου-Πόλεως Χρυσοχούς

Σε μια περίοδο κατά την οποία η υλοποίηση μεγάλων έργων όπως είναι η ενιαία ανάπτυξη της μαρίνας και του λιμανιού της Λάρνακας, αλλά και το τερματικό στο Βασιλικό, πέρνα από συμπληγάδες ως αποτέλεσμα της μη τήρησης των συμφωνηθέντων από πλευράς ανάδοχων εταιρειών και διακοπής των συμβάσεων τους, στρωμένος όχι με ροδοπέταλα, αλλά μάλλον με αγκάθια, μοιάζει να είναι και ο δρόμος Πάφου-Πόλεως Χρυσοχούς.

Ένα έργο ύψιστης σημασίας για την πόλη και επαρχία της Πάφου και με ανάδοχο εταιρεία στην προκειμένη περίπτωση, για την πρώτη του φάση-που συνίσταται σε αυτοκινητόδρομο μήκους 15 χλμ με δύο σήραγγες μήκους 900 μέτρων και πέντε υψηλές γέφυρες μήκους 1.400 μέτρων-την ελληνική Intrakat.

Με τα προβλήματα που προέκυψαν στην πορεία υλοποίησης του έργου να το έχουν οδηγήσει στο... δικαστήριο και τις κατασκευαστικές εργασίες να έχουν παγώσει, προτεραιότητα που τίθεται από πλευράς αρμόδιου υπουργείου είναι η συνέχιση και ολοκλήρωσή του με τον υφιστάμενο ανάδοχο και όχι η διακοπή της συμβάσης.

Στο πλαίσιο αυτό, τα δύο συμβαλλόμενα μέρη βρίσκονται σε αναζήτηση των τρόπων εκείνων που θα καταστήσουν δυνατή την επανέναρξη των εργασιών.

Μιλώντας στο InBusinessNews, και ερωτηθείς κατά πόσο υπάρχει οποιαδήποτε συγκεκριμένη εξέλιξη αναφορικά τις προσπάθειες επανεκκίνησης τους έργου, ο υπουργός Μεταφορών, Επικοινωνιών και Έργων Αλέξης Βαφεάδης ανέφερε ότι «βρισκόμαστε σε μία διαδικασία κατά την οποία προετοιμάζουμε συνάντηση με τον διευθύνοντα σύμβουλο της αναδόχου εταιρείας, σε συνέχεια της προηγούμενης συνάντησης που είχαμε μαζί του, ώστε να δούμε πώς μπορεί να προχωρήσει και να ολοκληρωθεί το έργο».

Κληθείς να πει πότε αναμένεται να πραγματοποιηθεί η συνάντηση, ο κ. Βαφεάδης υπέδειξε ότι «η συνάντηση θα γίνει σύντομα, σε χρόνο που θα βολεύει όλα τα μέρη».

Ερωτηθείς κατά πόσο αυτή τη στιγμή προχωρά με κάποιο τρόπο ο δρόμος, παρά τα προβλήματα που έχουν παρουσιαστεί, ο αρμόδιος υπουργός ξεκαθάρισε ότι «για εμάς ουσιαστικά τα έργα έχουν σταματήσει».

«Μπορεί να γίνονται κάποιες μικρές εργασίες, αλλά για μας, επαναλαμβάνω, το έργο έχει σταματήσει, είναι αδρανοποιημένο το εργοτάξιο», συμπλήρωσε.

Απαντώντας σε σχετικό ερώτημα, ο Αλέξης Βαφεάδης κατέστησε σαφές πως «για εμάς προτεραιότητα αυτή τη στιγμή, είναι η συνέχιση και ολοκλήρωση του έργου με τον υφιστάμενο ανάδοχο και να μην χρειαστεί να διακόψουμε τη σύμβαση, αφού κάτι τέτοιο θα δημιουργούσε μεγαλύτερα προβλήματα και καθυστερήσεις».

«Στόχος η επίλυση προβλημάτων, αλλά...»

Σε ό,τι αφορά γενικότερα τα οδικά και το γεγονός πως από την περασμένη Τετάρτη επιβάλλονται πρόστιμα σε εταιρεία που ανέλαβε την πρώτη φάση συγκεκριμένου έργου στην Λευκωσία, ερωτηθείς εάν αυτό είναι ένα μήνυμα προς τους αναδόχους ότι δεν θα υπάρξει ανοχή σε αδικαιολόγητες καθυστερήσεις, ο υπουργός Μεταφορών, Επικοινωνιών και Έργων υπογράμμισε ότι «ουδέποτε έχει επιδειχθεί ανοχή σε αδικαιολόγητες καθυστερήσεις για οδικά έργα».

«Πιστεύω ότι πάντοτε εφαρμόζονται οι συμβάσεις και εμείς αυτό που δηλώνουμε είναι πως θα επιμένουμε στην αυστηρή συμμόρφωση επί των όρων των συμβάσεων, διότι αυτό προστατεύει το δημόσιο συμφέρον», πρόσθεσε.

Όπως υπέδειξε ο κ. Βαφεάδης, «σε ένα έργο πάντα δημιουργούνται προβλήματα και πρέπει να επιδεικνύουμε-ήδη το κάνουμε- μια θετική προσέγγιση με στόχο την επίλυση τους, όμως άλλο είναι να προσπαθείς να βρεις λύση στα προβλήματα και άλλο να μην εφαρμόζεις την σύμβαση».

Δειτε Επισης

Αμετακίνητοι οι εργαζόμενοι του κλάδου παραγωγής έτοιμου σκυροδέματος-Δεν αποκλείουν και κλιμάκωση
Ανατροπή με την συλλογική σύμβαση στη ξενοδοχειακή βιομηχανία-«Όχι» ΠΑΣΥΞΕ στην πρόταση Παναγιώτου
Μικτές επιδόσεις στις τιμές ακινήτων εν μέσω μειωμένης ζήτησης και υψηλών επιτοκίων
Διεθνής διάκριση για το Εθνικό Αστεροσκοπείο-Ανακηρύχθηκε Civic Building of the Year
Ρίχνει ευθύνες στις συντεχνίες για το αδιέξοδο στον κλάδο σκυροδέματος ο Παναγιώτου-Κάλεσε ΟΕΒ, ΚΕΒΕ, ΣΕΚ, ΠΕΟ στο Υπουργείο
Η συνταγή τριών κορυφαίων επιχειρηματικών ηγετών για πετυχημένη διαχείριση του ανθρώπινου δυναμικού
Κερδίζει το στοίχημα για πιο long term επενδυτές η Τρ. Κύπρου-Τι δείχνει η είσοδος Wellington στην μετοχική της δομή
PHC: Στρατηγική περαιτέρω επέκτασης στην ελληνική αγορά-Τα πλάνα για Pizza Hut με οδηγό τα Wagamama
Έτσι διαμορφώνεται χωρίς την πρώην Λαϊκη η μετοχική σύνθεση της Τρ. Κύπρου-Οι επενδυτές με συμμετοχή πέραν του 3%
Altamira Real Estate: Περισσότερα από 20 προνομιούχα οικιστικά οικόπεδα στη Λευκωσία από €25.000