Charles Kerr: Οι δημιουργοί περιεχομένου ενισχύουν την ψηφιακή διαφήμιση των brand
Δόνα Καπαρτή 14:38 - 07 Ιουνίου 2024
Καθώς όλο και περισσότεροι άνθρωποι στρέφονται στις διαδικτυακές πλατφόρμες οι δημιουργοί digital περιεχομένου αποκομίζουν τεράστια οικονομικά οφέλη με την παρουσία τους στην πλατφόρμα.
Η ανοδική πορεία και τα τεράστια ποσά δεν περιορίζονται μόνο στους υφιστάμενους δημιουργούς της YouTube. Αντιθέτως, μια ανοδική πορεία νέων ταλέντων που κατακτούν τους χρήστες σημειώνεται από την εταιρεία-κολοσσό και που οι Οργανισμοί αξιοποιούν στο πλαίσιο συνεργασιών, με επιτυχία.
Σημαντικά συμπεράσματα προέκυψαν μέσα από την παρουσίαση του Charles Kerr, Strategic Partner Manager, YouTube UKI, YouTube, UK στο φετινό 21ο Advertising, Marketing and Communication Conference.
Ο Charles Kerr παρουσίασε τις σύγχρονες τάσεις και στρατηγικές για επιτυχημένες επιχειρηματικές συνεργασίες με δημιουργούς περιεχομένου. Με βάση στοιχεία από την έρευνα Google/Ipsos, YouTube Trends Survey, τρεις βασικές τάσεις καθορίζουν την εξέλιξη της διαδικτυακής κουλτούρας δημιουργίας βίντεο.
Ο Kerr αναφέρεται συγκεκριμένα στην άνοδο των νέων ειδών αφοσίωσης, όπου οι θαυμαστές έχουν περισσότερους τρόπους να καταναλώνουν περιεχόμενο που τους ενδιαφέρει. Πάνω από το 57% των ερωτηθέντων δήλωσαν ότι έχουν ανεβάσει βίντεο στο διαδίκτυο τους τελευταίους 12 μήνες και ότι θεωρούν τον εαυτό τους θαυμαστή ενός ατόμου ή προϊόντος. Το γεγονός αυτό δείχνει μια σημαντική μεταστροφή προς την ενεργή συμμετοχή και τη δημιουργία περιεχομένου από το κοινό, κατά τον ειδικό.
Οι χρήστες χρησιμοποιούν νέες μορφές εξατομίκευσης της εμπειρίας τους, κάτι που επίσης σχολιάζει ο Manager. Στην ίδια έρευνα το 87% των ερωτηθέντων δηλώνει ότι έχει παρακολουθήσει τουλάχιστον τέσσερις διαφορετικούς τύπους περιεχομένου στο YouTube τους τελευταίους 12 μήνες. Οι δημιουργοί αξιοποιούν αυτές τις μορφές για να διευρύνουν τις προσεγγίσεις τους και να παρέχουν περιεχόμενο που ανταποκρίνεται καλύτερα στα ενδιαφέροντα του κοινού.
Οι πλατφόρμες παρέχουν στους δημιουργούς μοναδικούς τρόπους για να αλληλεπιδρούν με το κοινό τους. Το 73% των ατόμων ηλικίας 18-44 προτιμούν να παρακολουθούν δημιουργούς που αναλύουν ένα σημαντικό γεγονός αντί να παρακολουθούν το γεγονός αυτό καθαυτό. «Το εν λόγω φαινόμενο αποδεικνύει την μεγαλύτερη αξία που έχει η αυθεντικής προσέγγισης των δημιουργών και η εις βάθος ανάλυση», δηλώνει.
Ακολούθως προέβη σε σημαντικές συστάσεις για τις επιχειρήσεις που επιθυμούν να συνεργαστούν με δημιουργούς περιεχομένου, λέγοντας ότι η επιλογή του κατάλληλου συνεργάτη είναι καθοριστική. «Είναι σημαντικό να γνωρίζουμε ποιοι είναι οι δημιουργοί, ποια είναι η δημόσια εικόνα και οι αξίες τους, και αν μπορούν να διατηρήσουν το προσωπικό τους στυλ περιεχομένου με δημιουργική ελευθερία», είπε και πρόσθεσε: «Η εμπιστοσύνη στις ικανότητες του δημιουργού είναι ζωτικής σημασίας. Οι επιχειρήσεις πρέπει να επιτρέπουν στους δημιουργούς την ελευθερία να προσαρμόζουν το περιεχόμενο με αυθεντικό τρόπο, διασφαλίζοντας έτσι μια μακροπρόθεσμη και αμοιβαία επωφελή συνεργασία».
Η αποφυγή αταίριαστων συνεργασιών είναι επίσης κρίσιμη, ανέφερε κατά το τέλος της παρουσίασης. «Η ασυμβατότητα μεταξύ της επωνυμίας και του κοινού του δημιουργού πρέπει να αποφεύγεται, εκτός αν υπάρχει σοβαρός λόγος, όπως η διεύρυνση του κοινού». Επιπλέον, ο Kerr τονίζει ότι η επικέντρωση μόνο στα δεδομένα μπορεί να περιθωριοποιήσει την ανθρώπινη σύνδεση, και πως ένα περιεχόμενο που είναι βασισμένο εντελώς σε σενάριο, μπορεί να αφαιρέσει από την αυθεντικότητα του δημιουργού με αρνητικές επιπτώσεις.
«Στρατηγικά, οι επιχειρήσεις πρέπει να σχεδιάζουν καμπάνιες που ενσωματώνουν τις δημιουργικές ιδέες του δημιουργού, χτίζοντας πάνω στην εμπιστοσύνη και την αυθεντική σύνδεση με το κοινό», δήλωσε ο Kerr για να στείλει, τέλος στο επιχειρείν το εξής μήνυμα: «Συνεργαστείτε με ομάδες μικρών δημιουργών και ενισχύστε την αφοσίωση του κοινού!».