Τρόφιμα: Η χαρτογράφηση και η δυναμική της αγοράς των €2,4 δισ.-Ετήσια άνοδος 5% έως το 2028

Σταθερή αξία και καθοριστικός παράγοντας για το λιανεμπόριο και για την οικονομία αποδεικνύεται η αγορά των τροφίμων της Κύπρου. Τα τρόφιμα απέδειξαν την ανθεκτικότητα και τη σημασία τους για τους καταναλωτές ακόμα και σε περιόδους οικονομικής ύφεσης, αβεβαιότητας, πληθωρισμού και πανδημίας.

Με βάση την διαδικτυακή πύλη στατιστικών στοιχείων Statista, η αγορά τροφίμων της Κύπρου για το 2024 εκτιμάται στα 2,59 δισ. δολάρια* (€2,38 δισ.), με τα αναμενόμενα κατά κεφαλήν έσοδα (ανά άτομο στον συνολικό πληθυσμό) να υπολογίζονται στα $2.000 (€1.870).

Διευκρινίζεται ότι η αγορά τροφίμων, την οποία αναλύει η διαδικτυακή πύλη, καλύπτει όλα τα βρώσιμα προϊόντα που αγοράζονται και καταναλώνονται για σκοπούς που βασίζονται σε θρεπτικά συστατικά. Η αγορά περιλαμβάνει τόσο φρέσκα όσο και επεξεργασμένα τρόφιμα.

Συμπεριλαμβάνονται κατηγορίες όπως φρέσκο φαγητό, επεξεργασμένες τροφές, ζωοτροφές, παιδικές τροφές, συμπληρώματα διατροφή και κατανάλωση εκτός σπιτιού.

Ταχέως αναπτυσσόμενος τομέας-Η δυναμική των online πωλήσεων

Η εγχώρια αγορά τροφίμων αναμένεται να αυξάνεται ετησίως με ρυθμό 4,84% μέχρι το 2028, ενώ για το 2025 η αύξηση του όγκου της αγοράς υπολογίζεται στο 2,8%.

Στην εν λόγω αγορά, ο όγκος αναμένεται να ανέλθει σε 544,70 εκατ. κιλά έως το 2028.

Το μεγαλύτερο κομμάτι της αγοράς τροφίμων της Κύπρου καταλαμβάνει η αγορά του κρέατος με όγκο $537 εκατ. (€494 εκατ.) το 2024.

Σε χαμηλά αλλά σταδιακά αυξανόμενα επίπεδα βρίσκεται το ηλεκτρονικό εμπόριο, καθώς το 6,4% των συνολικών εσόδων στα τρόφιμα θα προκύψει φέτος μέσα από τις διαδικτυακές πωλήσεις.

Τονίζεται ακόμα ότι ο μέσος όγκος ανά άτομο στην αγορά τροφίμων αναμένεται να ανέλθει το 2024 σε 387,40 κιλά.
*Διευκρινίζεται ότι η μετατροπή από δολάριο σε ευρώ έγινε με βάση στοιχεία για την ισοτιμία των δύο νομισμάτων από διαδικτυακό εργαλείο, στις 5 Ιουνίου 2024.

Δειτε Επισης

Η συνταγή της Τρ. Κύπρου για διατήρηση υψηλής κερδοφορίας-Οι πέντε βασικές προτεραιότητες και οι επί μέρους στόχοι
Το δυναμικό τοπίο των επενδύσεων στον τομέα της φιλοξενίας και τι προσελκύει τους επενδύτες στην Κύπρο
Αυτοί είναι οι βραβευθέντες των Leaders in Hospitality Awards
Μαρία Κουρούπη: H στρατηγική της Hermes Airports για ενίσχυση της αεροπορικής συνδεσιμότητας της Κύπρου
Μίλτος Μιχαηλάς: Ενισχύσαμε την κερδοφορία μας, κερδίσαμε σημαντικές μάχες στην αγορά-Η απαρχή ενός νέου κεφαλαίου για την Alpha Bank
Τα ΜΕΔ στις εταιρείες... Δυσκολεύονται να τα φέρουν βόλτα οι μικρομεσαίες επιχειρήσεις-Τα στοιχεία της ΚΤΚ
Φιλοξενία: Οι εξατομικευμένες εμπειρίες, η απλοποίηση διαδικασιών και το κλικ σε βιώσιμους προορισμούς
FT: Συζητήσεις για επένδυση της Tesla στην Nissan-Άλμα της μετοχής της ιαπωνικής αυτοκινητοβιομηχανίας κατά 12%
Ο κύκλος δέκα ετών που έκλεισε και η νέα στρατηγική του Υφυπουργείου Τουρισμού...Έμφαση στην ποιότητα παρά την ποσότητα
Αυτά τα προϊόντα θα περιλαμβάνονται στο e-kalathi… Οι κατηγορίες και οι κωδικοί