Υπ. Προστασίας Καταναλωτή: Τα ακατάλληλα παιχνίδια στο ιστοτόπο αγορών Temu που έχουν ανακληθεί

Κατάλογος παιχνιδιών που πωλούνται στο διαδικτυακό ιστοτόπο αγορών TEMU αλλά έχουν ανακληθεί έχει αναρτηθεί στον εν λόγω ιστότοπο, σύμφωνα με την Υπηρεσία Προστασίας Καταναλωτή.

Ως αρμόδια αρχή στην Κύπρο για τη λειτουργία και διαχείριση του Ευρωπαϊκού Συστήματος Ταχείας Ανταλλαγής Πληροφοριών για Επικίνδυνα Προϊόντα που δεν είναι τρόφιμα και έχοντας ως στόχο την προώθηση της ασφάλειας κυρίως των παιδιών, η Υπηρεσία πληροφορεί τους καταναλωτές ότι στον διαδικτυακό ιστότοπο αγορών TEMU έχει αναρτηθεί μια λίστα παιχνιδιών που πωλούνται στον εν λόγω ιστότοπο και έχουν ανακληθεί, για τα οποία, ωστόσο, το Temu δεν διαθέτει λίστα επαφών όλων των καταναλωτών που τα έχουν αγοράσει και, ως εκ τούτου, δεν θα καταστεί δυνατή η απευθείας ενημέρωσή τους.

Σύμφωνα με ανακοίνωση της Υπηρεσίας, οι καταναλωτές μπορούν να ενημερωθούν για τα επικίνδυνα προϊόντα και για τους λόγους ανάκλησής τους στην ιστοσελίδα του TEMU στις «Ειδοποιήσεις για την ασφάλεια προϊόντων».

Η Υπηρεσία Προστασίας Καταναλωτή καλεί τους καταναλωτές που έχουν αγοράσει αυτά τα προϊόντα από το TEMU να σταματήσουν άμεσα να τα χρησιμοποιούν και να ενημερωθούν μέσα από τον παραπάνω σύνδεσμο αναφορικά με την πολιτική του TEMU για τα ανακληθέντα προϊόντα, καταλήγει η ανακοίνωση.

Δειτε Επισης

Η κυκλοφοριακή ρύθμιση που προκρίνει για την Μακαρίου η Πρωτοβουλία «Λευκωσία-Πρωτεύουσα Κύπρου»
Είχαν την τιμητική τους οι υπεραγορές...Ιδιαίτερα αυξημένη και στα ίδια επίπεδα με το περσινό Πάσχα η κίνηση
ΠΑΣΕΑ: Σε κατασκευαστή και ΤΟΜ η ευθύνη για ανακλήσεις-Η κατάθεση ενώπιον της ερευνητικής για Takata
Σε υπεραγορές και κρεοπωλεία της Λεμεσού η Μαρία Παναγιώτου-Διαβεβαιώνει για την επάρκεια και ποιότητα των προϊόντων
Skroutz.cy: Η νέα καμπάνια «Skroutz.cy: Shop everything» και πού στοχεύει
Πιο ακριβό φέτος το πασχαλινό τραπέζι-Τσιμπιμένες οι τιμές σε κρέατα και λαχανικά
Jumbo: Αυξημένες κατά 6% οι πωλήσεις των καταστημάτων στην Κύπρο το πρώτο τρίμηνο
Καίει η τιμή του κυπριακού καφέ-Αύξηση 24,6% μέσα σε ένα χρόνο
Η Lidl Κύπρου δίνει πνοή στην ανθρωπιστική βοήθεια
Μ. Αντωνίου: Επάρκεια προϊόντων για το πλούσιο πασχαλινό τραπέζι-Αβεβαιότητα στην εφοδιαστική αλυσίδα λόγω δασμών