Powered by

Mercure City Hotel: Οι πρώτες φωτογραφίες από το νέο ξενοδοχείο της Λάρνακας

Τον Ιούλιο αναμένεται το άνοιγμα του Mercure City Hotel, του δεύτερου ξενοδοχείου της αλυσίδας Mercure στην Κύπρο, μέλους της γαλλικής πολυεθνικής εταιρείας Accor, καθώς το υφιστάμενο Mercure Larnaka Beach Resort λειτουργεί από τον Μάιο του 2023.

Το νέο ξενοδοχείο βρίσκεται σε κεντρική τοποθεσία επί της Βασιλέως Ευαγόρου, στη Λάρνακα, επιτυγχάνοντας ισορροπία μεταξύ παράδοσης και νεωτερικότητας και καθιστώντας το ιδανική επιλογή τόσο για επαγγελματίες όσο και για ταξιδιώτες αναψυχής.

Κοντά στην παραλία των Φοινικούδων, η νέα ξενοδοχειακή μονάδα διαθέτει 42 δωμάτια, σύγχρονο γυμναστήριο, χώρο συναντήσεων, καθώς και pool bar στον τελευταίο όροφο, το οποίο χρησιμεύει ως χώρος χαλάρωσης και για τους επισκέπτες, είτε κατά τη διάρκεια της ημέρας είτε το βράδυ.

mercurecity2

Μιλώντας στον «Ξενοδόχο», ο γενικός διευθυντής του Mercure City Hotel, Ανδρέας Σοφοκλέους είχε τονίσει ότι στόχος του ξενοδοχείου είναι η δημιουργία μιας αξέχαστης και ολιστικής εμπειρίας για τους επισκέπτες του, συνδυάζοντας τις σύγχρονες ανέσεις με μια πινελιά τοπικής γοητείας και βιωσιμότητας.

mercurecity3

mercurecity6

«Είτε αναζητούν μια διαμονή με επιχειρηματικό προσανατολισμό είτε μια χαλαρή απόδραση, τα ποικίλα χαρακτηριστικά και οι προσεγμένες λεπτομέρειες του ξενοδοχείου το καθιστούν για τους επισκέπτες ιδανική επιλογή, στην καρδιά της Λάρνακας», ανέφερε χαρακτηριστικά ο κ. Σοφοκλέους.

mercurecity5

mercurecity4

Το Smoothie Factory στο νέο ξενοδοχείο της Λάρνακας

Στις εγκαταστάσεις του Mercure City Hotel περιλαμβάνεται επίσης το Smoothie Factory του βραβευμένου από τα IN Business Awards επιχειρηματία, Ηλία Κόκκινου, το οποίο έρχεται να αναβαθμίσει τον γευστικό χάρτη της Λάρνακας. Η κομβική συμφωνία της Smothie Factory με τη διαχειρίστρια εταιρεία του ξενοδοχείου, Solaar Hospitality ανοίγει τον δρόμο για περαιτέρω επέκταση του γνωστού brand και σε άλλες πόλεις.

MERCURE SMOOTHIE FACTORY

Το Smoothie Factory ιδρύθηκε αρχικά στο Τέξας το 1996, ενώ το 2020 έκανε το ντεμπούτο του στην ευρωπαϊκή αγορά με το άνοιγμά του στη Λευκωσία, έχοντας καταστεί δημοφιλής προορισμός για brunch. Μεταξύ άλλων, σερβίρει smoothies, χυμούς, brunch, light Lunch και άλλα ροφήματα. Ακολουθώντας τις τάσεις των καταναλωτών, διαθέτει ένα πρωτοποριακό μενού με veganism, detox και άλλες υγιεινές επιλογές.

Δειτε Επισης

H στρατηγική συνεργασία της Emirates με τη flydubai...Οι επτά τρόποι με τους οποίους επωφελούνται οι επιβάτες
Συντηρούν το αδιέξοδο στο έτοιμο σκυρόδεμα οι συντεχνίες-«Μεγάλο το χάσμα, δύσκολη η προσέγγιση»
Μικτές επιδόσεις στις τιμές ακινήτων εν μέσω μειωμένης ζήτησης και υψηλών επιτοκίων
City of Dreams Mediterranean: Κατά €778,750 πλουσιότερος ο νικητής του πρωταθλήματος ρουλέτας
Bean Bar: Συνδράμει το έργο του Hope For Children στηρίζοντας τα παιδιά
Η συνταγή τριών κορυφαίων επιχειρηματικών ηγετών για πετυχημένη διαχείριση του ανθρώπινου δυναμικού
Κερδίζει το στοίχημα για πιο long term επενδυτές η Τρ. Κύπρου-Τι δείχνει η είσοδος Wellington στην μετοχική της δομή
PHC: Στρατηγική περαιτέρω επέκτασης στην ελληνική αγορά-Τα πλάνα για Pizza Hut με οδηγό τα Wagamama
Έτσι διαμορφώνεται χωρίς την πρώην Λαϊκη η μετοχική σύνθεση της Τρ. Κύπρου-Οι επενδυτές με συμμετοχή πέραν του 3%
Ενοχλημένη η Νομική Υπηρεσία...Δείχνει Προεδρικό για την διαρροή της γνωμάτευσης για ωφελήματα Χριστοδουλίδη