Powered by

Smoothie Factory: Επεκτείνεται στη Λάρνακα με opening στο Mercure City Hotel

Επεκτείνεται το Smoothie Factory, και συγκεκριμένα εντός του Mercure City Hotel, που βρίσκεται στην καρδιά της Λάρνακας και θα ανοίξει σύντομα τις πόρτες του.

Οι υπογραφές του Smothie Factory με τη διαχειρίστρια εταιρεία του ξενοδοχείου, Solaar Hospitality, έχουν πέσει και τα εγκαίνια αναμένεται να πραγματοποιηθούν εντός του δεύτερου τριμήνου του 2024, μαζί με την έναρξη λειτουργίας του Mercure City Hotel.

195

Από πλευράς Smothie Factory, πρόκειται για μια συμφωνία κομβικής σημασίας, που ανοίγει τον δρόμο για περαιτέρω επεκτάση του brand και σε άλλες πόλεις.

Υπενθυμίζεται ότι το Smoothie Factory ιδρύθηκε αρχικά στο Τέξας το 1996, ενώ το 2020 έκανε το ντεμπούτο του στην ευρωπαϊκή αγορά με το άνοιγμα του στη Λευκωσία. Έκτοτε έχει καταστεί hotspot για brunch.

Μεταξύ άλλων, σερβίρει smoothies, χυμούς, brunch, light Lunch και άλλα ροφήματα. Ακολουθώντας τις τάσεις των καταναλωτών, διαθέτει ένα πρωτοποριακό μενού με veganism, detox και άλλες υγιεινές επιλογές.

«Αυτό το συναρπαστικό νέο εγχείρημα μεταξύ της Solaar Hospitality και του Smoothie Factory Nicosia υπόσχεται να φέρει εξαιρετικές γαστρονομικές επιλογές στη Λάρνακα, προσφέροντας μια σειρά από δροσιστικά smoothies, χυμούς, superfood bowls & brunch φτιαγμένα από τα πιο φρέσκα υλικά», αναφέρει η Solaar Hospitality.

Από πλευράς του, ο γενικός διευθυντής της Solaar Hospitality, εξέφρασε τον ενθουσιασμό του για το άνοιγμα του Smoothie Factory στο Mercure City Hotel, το οποίο θα συμβάλει στην παροχή εξαιρετικής εμπειρίας φιλοξενίας.

«Είμαστε ενθουσιασμένοι που εισάγουμε το Smoothie Factory στην πόλη της Λάρνακας. Με έμφαση στη φρεσκάδα και τη δημιουργικότητα, το Smoothie Factory ενσαρκώνει την αφοσίωσή μας στην παροχή εξαιρετικής εμπειρίας φιλοξενίας.

Ανυπομονούμε να καλωσορίσουμε τους επισκέπτες στη νεότερη γαστρονομική μας προσφορά, όπου η γεύση συναντά τη φρεσκάδα και η καινοτομία την απόλαυση», ανέφερε συγκεκριμένα.

Συμφωνία κομβικής σημασίας για την επέκταση του Smoothie Factory

Η εν λόγω συνεργασία χαρακτηρίζεται ως κομβικής σημασίας για τα γενικότερα σχέδια επέκτασης του Smoothie Factory στην Κύπρο.

«Η συνεργασία μας με τη Solaar Hospitality για να φέρουμε το Smoothie Factory στη Λάρνακα σηματοδοτεί μια κομβική στιγμή όσον αγορά τα σχέδια επέκτασής μας και είμαστε ενθουσιασμένοι με αυτή τη στρατηγική συνεργασία.

Αυτό που κάνει αυτή τη συνεργασία ξεχωριστή είναι η συγχώνευση δύο φημισμένων franchise, της Smoothie Factory και της Mercure Hotels, που ενώνουν δυνάμεις για να προσφέρουν απαράμιλλα προϊόντα και υπηρεσίες στους επισκέπτες μας», ανέφερε συγκεκριμένα ο διευθύνων σύμβουλος του Smoothie Factory Cyprus, Ηλίας Κόκκινος.

  • Mercure City Hotel, Solaar Hospitality, Smoothie Factory

Το Mercure City Hotel που φέρνει στην Κύπρο η Accor και θα διαχειρίζεται η Solaar Hospitality, αναμένεται να ανοίξει τις πόρτες του τον Ιούνη του 2024.

Πρόκειται για ένα σύγχρονο ξενοδοχείο που βρίσκεται στην καρδιά της Λάρνακας. Με την προνομιακή τοποθεσία του στην πόλη, μόλις τρία λεπτά με τα πόδια από την παραλία των Φοινικούδων, το Mercure City Hotel έρχεται για να προσφέρει στους επισκέπτες του μια αξέχαστη διαμονή με διεθνή πρότυπα φιλοξενίας εμπλουτισμένα με τοπική γοητεία.

Η Solaar Hospitality είναι εταιρεία διαχείρισης φιλοξενίας αφιερωμένη στην παροχή εξαιρετικών εμπειριών στους επισκέπτες σε ένα ευρύ χαρτοφυλάκιο ξενοδοχείων, θέρετρων και γαστρονομικών εγκαταστάσεων.

Με δέσμευση στην καινοτομία, τη βιωσιμότητα και την άριστη εξυπηρέτηση, η Solaar Hospitality θέτει τα πρότυπα για την άριστη φιλοξενία σε κάθε προορισμό που εξυπηρετεί.

Το Smoothie Factory, με αφετηρία το Carrollton του Τέξας των ΗΠΑ υπό την ηγεσία του James Villasana, έχει εξελιχθεί σε μια παγκόσμια δύναμη με παρουσία σε όλες τις ηπείρους.

Από την ίδρυσή της το 1996, έχει κερδίσει την αναγνώριση για την ακλόνητη αφοσίωση στην παροχή εξαιρετικών υπηρεσιών, υψηλής ποιότητας και ασυναγώνιστης αξίας.

Το 2020, το πρώτο κατάστημα άνοιξε τις πόρτες του στην Κύπρο, σηματοδοτώντας το ντεμπούτο του Smoothie Factory στην ευρωπαϊκή αγορά.

Δειτε Επισης

Mastercard: Οι ταξιδιώτες επιλέγουν όλο και πιο συχνά τις ενδιάμεσες περιόδους για διακοπές στην Ευρώπη
Σε απόγνωση οι ξενοδόχοι της Περνέρα στο Παραλίμνι-«Η κατάσταση είναι καταστροφική»
Νέο Caffè Nero στο Εθνικό Δασικό Πάρκο Αθαλάσσας, δίπλα στη γραφική λίμνη
Τουρισμός: Ποιοι Ευρωπαίοι προτιμούν φέτος την Ελλάδα
Ισπανία: Διεκδικεί το στέμμα του παγκόσμιου τουρισμού-Η μάχη με τη Γαλλία
Τα 10+1 μεγαλύτερα ξενοδοχεία της Κύπρου-Πού βρίσκονται και πόσες κλίνες διαθέτουν
Ανανέωση συνεργασίας Υφυπουργείου Τουρισμού με ΣΕΓΑΣ
Louis Nausicaa Beach: Νέο πρόσωπο και αέρας ανανέωσης στο ξενοδοχείο του Πρωταρά (pics/video)
Φάνος Λεβέντης: Οι φήμες για την Λαϊκή Γειτονιά και η κάθοδος ιδιοκτητών κέντρων αναψυχής στις δημοτικές
Κώστας Κουμής: Από τα συγκριτικά πλεονεκτήματα της χώρας μας οι παραλίες της-Στόχος η βιωσιμότητά τους