Powered by

Wizz Air: Ζητεί άμεση δράση στον έλεγχο της εναέριας κυκλοφορίας στην Ευρώπη

Τις τελευταίες ημέρες, ο ευρωπαϊκός εναέριος χώρος έχει επηρεαστεί σοβαρά λόγω προβλημάτων διαχείρισης των αεροδρομίων που προκλήθηκαν από πολλαπλά και ταυτόχρονα καιρικά φαινόμενα σε όλη την Ευρώπη.

Αυτά τα φαινόμενα έχουν περιορίσει τις δυνατότητες των Υπηρεσιών Ελέγχου Εναέριας Κυκλοφορίας και της Eurocontrol να διαχειριστούν τον όγκο της κυκλοφορίας, οδηγώντας σε μεγάλες καθυστερήσεις και ακυρώσεις στις ευρωπαϊκές αερομεταφορές.

Αυτά τα φαινόμενα έχουν επηρεάσει τις λειτουργίες της Wizz Air, καθώς και τις λειτουργίες άλλων αεροπορικών εταιρειών σε όλη την Ευρώπη.

Στις 26 Ιουνίου, ο ευρωπαϊκός εναέριος χώρος κατέγραψε περίπου 450.000 λεπτά σε καθυστερήσεις, εκ των οποίων τα 360.000 οφείλονταν στις καιρικές συνθήκες, με σημαντικές καθυστερήσεις άνω των 3 ωρών.

Ως αποτέλεσμα αυτής της κατάστασης, το δίκτυο της Wizz Air υπέστη πάνω από 30.000 επιπλέον λεπτά καθυστερήσεων τις τελευταίες τέσσερις εβδομάδες σε σύγκριση με την ίδια περίοδο πέρυσι.

Απολογούμαστε για την ταλαιπωρία που ενδέχεται να προκλήθηκε σε ορισμένους επιβάτες μας, αλλά δυστυχώς, αυτό το ζήτημα είναι εκτός του δικού μας ελέγχου.

Η Wizz Air ήταν έτοιμη για την ομαλή λειτουργία των καλοκαιρινών μεταφορών των επιβατών της.

Ωστόσο, το σύστημα ελέγχου εναέριας κυκλοφορίας φαίνεται να αντιμετωπίζει σημαντικά προβλήματα αυτό το καλοκαίρι.

Ως κλάδος, είμαστε υποχρεωμένοι να καλέσουμε τις αρμόδιες υπηρεσίες ελέγχου εναέριας κυκλοφορίας, συμπεριλαμβανομένης της Eurocontrol, για να εξασφαλίσουμε την εφαρμογή κατάλληλων μέτρων για την ελαχιστοποίηση των εν λόγω ζητημάτων.

Όπως πάντα, η Wizz Air θα ενημερώνει τους επιβάτες που έχουν κάνει κρατήσεις απευθείας με την αεροπορική εταιρεία για οποιεσδήποτε αλλαγές στο πρόγραμμα μέσω SMS και ηλεκτρονικών μηνυμάτων.

Η Wizz Air συνιστά έντονα στους επιβάτες να κάνουν κρατήσεις απευθείας στον ιστότοπο ή στην εφαρμογή της προκειμένου να εξασφαλίσουν έγκαιρες ενημερώσεις προγράμματος και άμεση εξυπηρέτηση.

Σε περίπτωση που οι επιβάτες έχουν κρατήσεις με διαδικτυακά ταξιδιωτικά γραφεία, θα πρέπει να ελέγχουν την κατάσταση της πτήσης τους και να ζητούν αλλαγές, αν χρειαστεί, μέσω των αντίστοιχων ταξιδιωτικών γραφείων.

Είναι σημαντικό να σημειωθεί ότι αυτό το ζήτημα επηρεάζει πολλές αεροπορικές εταιρείες, επομένως οι δυνατότητες των ξενοδοχείων σε όλη την Ευρώπη μπορεί να είναι περιορισμένες.

Η Wizz Air καταβάλλει κάθε δυνατή προσπάθεια για να φιλοξενήσει όσο το δυνατόν περισσότερους επιβάτες, αλλά σε περίπτωση που οι εξωτερικοί συνεργάτες μας δεν μπορούν να υποστηρίξουν όλα τα αιτήματα λόγω έλλειψης διαθεσιμότητας δωματίων, οι επιβάτες μπορεί να κληθούν να διευθετήσουν τη δική τους διαμονή.

Οι επιβάτες μπορούν να είναι βέβαιοι ότι θα μπορέσουν να διεκδικήσουν αποζημίωση για τα σχετικά έξοδα μέχρι ενός εύλογου ποσού μέσω του επίσημου ιστότοπου της Wizz Air.

Δειτε Επισης

Emirates: Ψάχνει μέλη πληρώματος καμπίνας στην Κύπρο-Αφορολόγητος μισθός, δωρεάν διαμονή στο Ντουμπάι και πολλαπλά οφέλη
Νέo άνοιγμα για το Bean Bar στο Ζακάκι-Έρχεται το 18ο κατάστημα της αλυσίδας(pics)
ΕΤΑΠ Πάφου: Στόχος η καθιέρωση της Πάφου ως ποιοτικού ολόχρονου τουριστικού προορισμού
Α. Σπακουρή: Όχι απλώς ένας τουριστικός προορισμός για τους Κύπριους η Ελλάδα-Γιατί βρίσκεται σταθερά στην κορυφή
Olympic Lagoon Resort: Επεκτάσεις και βελτιώσεις στο πεντάστερο ξενοδοχείο στην Αγία Νάπα (photos)
Κώστας Κουμής: Ζωτικής σημασίας η αναβάθμιση των προσφερόμενων υπηρεσιών στο Τρόοδος
Υπογράφηκε η σύμβαση για τα κεντρικά γραφεία του Υφυπουργείου Τουρισμού στην Πάφο
Δωρεάν WiFi σε όλες τις παραλίες του Πρωταρά-Συνεργασία Δήμου Παραλιμνίου-Δερύνειας με την Cosmos Wireless
The original pan από την Pizza Hut...Ένα ταξίδι που γράφει ακόμη ιστορία, γεμάτη στιγμές
Στρέφονται νομικά κατά της Booking.com οι ευρωπαίοι ξενοδόχοι-Στηρίζει την συλλογική δράση ο ΠΑΣΥΞΕ