Powered by

Wizz Air: Ζητεί άμεση δράση στον έλεγχο της εναέριας κυκλοφορίας στην Ευρώπη

Τις τελευταίες ημέρες, ο ευρωπαϊκός εναέριος χώρος έχει επηρεαστεί σοβαρά λόγω προβλημάτων διαχείρισης των αεροδρομίων που προκλήθηκαν από πολλαπλά και ταυτόχρονα καιρικά φαινόμενα σε όλη την Ευρώπη.

Αυτά τα φαινόμενα έχουν περιορίσει τις δυνατότητες των Υπηρεσιών Ελέγχου Εναέριας Κυκλοφορίας και της Eurocontrol να διαχειριστούν τον όγκο της κυκλοφορίας, οδηγώντας σε μεγάλες καθυστερήσεις και ακυρώσεις στις ευρωπαϊκές αερομεταφορές.

Αυτά τα φαινόμενα έχουν επηρεάσει τις λειτουργίες της Wizz Air, καθώς και τις λειτουργίες άλλων αεροπορικών εταιρειών σε όλη την Ευρώπη.

Στις 26 Ιουνίου, ο ευρωπαϊκός εναέριος χώρος κατέγραψε περίπου 450.000 λεπτά σε καθυστερήσεις, εκ των οποίων τα 360.000 οφείλονταν στις καιρικές συνθήκες, με σημαντικές καθυστερήσεις άνω των 3 ωρών.

Ως αποτέλεσμα αυτής της κατάστασης, το δίκτυο της Wizz Air υπέστη πάνω από 30.000 επιπλέον λεπτά καθυστερήσεων τις τελευταίες τέσσερις εβδομάδες σε σύγκριση με την ίδια περίοδο πέρυσι.

Απολογούμαστε για την ταλαιπωρία που ενδέχεται να προκλήθηκε σε ορισμένους επιβάτες μας, αλλά δυστυχώς, αυτό το ζήτημα είναι εκτός του δικού μας ελέγχου.

Η Wizz Air ήταν έτοιμη για την ομαλή λειτουργία των καλοκαιρινών μεταφορών των επιβατών της.

Ωστόσο, το σύστημα ελέγχου εναέριας κυκλοφορίας φαίνεται να αντιμετωπίζει σημαντικά προβλήματα αυτό το καλοκαίρι.

Ως κλάδος, είμαστε υποχρεωμένοι να καλέσουμε τις αρμόδιες υπηρεσίες ελέγχου εναέριας κυκλοφορίας, συμπεριλαμβανομένης της Eurocontrol, για να εξασφαλίσουμε την εφαρμογή κατάλληλων μέτρων για την ελαχιστοποίηση των εν λόγω ζητημάτων.

Όπως πάντα, η Wizz Air θα ενημερώνει τους επιβάτες που έχουν κάνει κρατήσεις απευθείας με την αεροπορική εταιρεία για οποιεσδήποτε αλλαγές στο πρόγραμμα μέσω SMS και ηλεκτρονικών μηνυμάτων.

Η Wizz Air συνιστά έντονα στους επιβάτες να κάνουν κρατήσεις απευθείας στον ιστότοπο ή στην εφαρμογή της προκειμένου να εξασφαλίσουν έγκαιρες ενημερώσεις προγράμματος και άμεση εξυπηρέτηση.

Σε περίπτωση που οι επιβάτες έχουν κρατήσεις με διαδικτυακά ταξιδιωτικά γραφεία, θα πρέπει να ελέγχουν την κατάσταση της πτήσης τους και να ζητούν αλλαγές, αν χρειαστεί, μέσω των αντίστοιχων ταξιδιωτικών γραφείων.

Είναι σημαντικό να σημειωθεί ότι αυτό το ζήτημα επηρεάζει πολλές αεροπορικές εταιρείες, επομένως οι δυνατότητες των ξενοδοχείων σε όλη την Ευρώπη μπορεί να είναι περιορισμένες.

Η Wizz Air καταβάλλει κάθε δυνατή προσπάθεια για να φιλοξενήσει όσο το δυνατόν περισσότερους επιβάτες, αλλά σε περίπτωση που οι εξωτερικοί συνεργάτες μας δεν μπορούν να υποστηρίξουν όλα τα αιτήματα λόγω έλλειψης διαθεσιμότητας δωματίων, οι επιβάτες μπορεί να κληθούν να διευθετήσουν τη δική τους διαμονή.

Οι επιβάτες μπορούν να είναι βέβαιοι ότι θα μπορέσουν να διεκδικήσουν αποζημίωση για τα σχετικά έξοδα μέχρι ενός εύλογου ποσού μέσω του επίσημου ιστότοπου της Wizz Air.

Δειτε Επισης

Αρχίζει η αποπληρωμή του δανείου 6,3 δις από την Τρόϊκα-Καταβάλλεται το 2025 η πρώτη δόση ύψους 1,3 δις
Ποιοι είναι έξι μέτοχοι του Nicosia Mall και τι λένε για το success story του μεγαλύτερου εμπορικού κέντρου της Κύπρου
Τεράστιο ενδιαφέρον για τα νέα στεγαστικά του ΥΠΕΣ-Πόσες αιτήσεις υποβλήθηκαν σε 24 ώρες
«Πάγωσε» η ανέγερση του νέου χιονοδρομικού κέντρου στο Τρόοδος-Πώς απαντά ο Χαράλαμπος Χριστοφίνας
Στο τεύχος Νοεμβρίου του περιοδικού GOLD: The accounting revolution
Τα μέτρα άμβλυνσης του κυκλοφοριακού και πώς θα κοπάσει το κομφούζιο στους δρόμους-Το πλάνο του Υπ. Μεταφορών
Δημήτρης Σκουρίδης: Οι επαφές με τη ΝΑSA, τα διαπιστευτήρια της Κύπρου και το «θαύμα» με τα Artemis Accords
Διαβουλεύσεις για γερά νεύρα στον κλάδο έτοιμου σκυροδέματος-Ανησυχίες για τις επιπτώσεις της απεργίας
Παπαστράτος, PMI Science: Πώς θα εξασφαλίσουμε υγιέστερη δημόσια υγεία
Κώστας Κουμής: Εξαιρετικά σημαντική η διάκριση Πισσουρίου και Καλοπαναγιώτη-Ανεβάζει τη χώρα τουριστικά