Μιχάλης Τυρίμος: Τέσσερις απλές συμβουλές στους οργανισμούς για καλύτερη πελατειακή εμπειρία
InBusinessNews 14:12 - 20 Ιουνίου 2024
Η εμπειρία του πελάτη είναι κομβική για κάθε οργανισμό. Η τελειοποίηση των διαδικασιών, η πρόβλεψη των αναγκών και η προσφορά βοήθειας για άρτια εξυπηρέτηση αποτελούν πολύτιμες τακτικές για τις επιχειρήσεις που στοχεύουν στην ενίσχυση της ικανοποίησης και της αφοσίωσης των πελατών τους.
Για το ζήτημα μίλησε ο Μιχάλης Τυρίμος, Διευθύνων Σύμβουλος της Capacitor Partners, στο 3ο Digital Cyprus Conference 2024 που παρουσίασε η ECOMMBX.
Ο ίδιος προέβαλε στρατηγικές που διασφαλίζουν για τις εταιρείες ότι οι πελάτες τους δεν θα αισθάνονται ποτέ επιβαρυμένοι ή απογοητευμένοι.
Υπενθύμισε ότι πριν ξεκινήσουν τη διαδικασία αυτοματοποίησης και εφαρμογής της τεχνητής νοημοσύνης, οι Οργανισμοί πρέπει, καταρχάς, να βεβαιώνονται ότι γνωρίζουν τις ανάγκες των πελατών τους και «να σχεδιάσουν μια σταθερή ροή διαδικασιών».
Για να δημιουργήσουν καλές πελατειακές εμπειρίες χρειάζεται, εξάλλου, να μιλούν με τους πελάτες και χρήστες.
«Η απλότητα μπορεί να προσφέρει υψηλό αντίκτυπο», είπε, για να μιλήσει, τέλος, για την εξατομίκευση και την εξοικονόμηση χρόνου που αυτή προσφέρει στις εταιρείες κάθε μεγέθους.