Powered by

Χρηματοδότηση €375.000 σε 15 μικρομεσαίες επιχειρήσεις του τουρισμού για την πράσινη και ψηφιακή μετάβαση

Η Εταιρεία Τουριστικής Ανάπτυξης και Προβολής (ΕΤΕΠ) Περιφέρειας Πάφου φιλοξένησε τη Δευτέρα (17/6) Ιουνίου τους εταίρους του έργου SMARTIES for SMEs, για την διεκπεραίωση προγραμματισμένων δράσεων που στόχο έχουν την ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας και την ανάπτυξη ικανοτήτων μικρομεσαίων επιχειρήσεων στον τουριστικό τομέα.

Σύμφωνα με την ΕΤΑΠ Περιφέρειας Πάφου το έργο χρηματοδοτείται 100% από την Ευρωπαϊκή Ένωση.

Μέσα από το πρόγραμμα, 15 μικρομεσαίες επιχειρήσεις αναμένεται να απορροφήσουν κονδύλι ύψους 375.000 ευρώ, μέσω αιτήσεων και συγκεκριμένων διαδικασιών επιλογής για την υλοποίηση δράσεων προς την πράσινη και ψηφιακή μετάβαση.

Το ποσό που αντιστοιχεί σε κάθε μία από τις 15 μικρομεσαίες επιχειρήσεις που θα επιλεχθούν ανέρχεται μέχρι 25.000 ευρώ.

Οι αιτήσεις από τις υποψήφιες μικρομεσαίες επιχειρήσεις θα γίνονται δεκτές από τον Νοέμβριο 2024.

Σύμφωνα με την ανακοίνωση της ΕΤΑΠ Περιφέρειας Πάφου, παράγοντες της τοπικής τουριστικής βιομηχανίας έλαβαν μέρος σε ένα πολύ σημαντικό «Focus Group», ομάδα εστιασμένης συζήτησης για το έργο SMARTIES for SMEs, την οποία επιμελήθηκαν καθηγητές του Πανεπιστήμιου του Ζάγκρεμπ.

Όπως αναφέρεται, η συζήτηση περιλάμβανε θέματα στρατηγικής του τουρισμού στην περιφέρεια Πάφου, τον ρόλο που διαδραματίζουν τα ενδιαφερόμενα μέρη του τουρισμού και καλές πρακτικές που μπορούν να εφαρμοστούν από μικρομεσαίες επιχειρήσεις του τουρισμού για την ανάπτυξη και ενίσχυση της βιωσιμότητας του προορισμού.

Ακολούθησε «Εργαστήριο Ανάπτυξης Ικανοτήτων», με τη συμμετοχή μικρών και μεσαίων επιχειρήσεων της τουριστικής βιομηχανίας της Πάφου. Παράλληλα, αυτές ενημερώθηκαν για τη «δίδυμη» πράσινη και ψηφιακή μετάβαση και για το πως μπορούν ενισχύσουν την καινοτομία, την ανθεκτικότητα, την βιωσιμότητα καθώς και την βελτίωση της ποιότητας παροχής υπηρεσιών στον τομέα που δραστηριοποιούνται.

Στο Εργαστήριο Ανάπτυξης Ικανοτήτων συμμετείχαν πέραν των 25 μικρών και μεσαίων επιχειρήσεων της τουριστικής βιομηχανίας της Πάφου, όπως αναφέρεται.

Θα ακολουθήσουν ανακοινώσεις και συναντήσεις με δυνητικούς δικαιούχους (μικρομεσαίες επιχειρήσεις) και θα παρουσιαστεί το σχέδιο, η μεθοδολογία επιλογής και τα κριτήρια ανάθεσης από την Εταιρεία Τουριστικής Ανάπτυξης και Προβολής Περιφέρειας Πάφου.

Δειτε Επισης

H στρατηγική συνεργασία της Emirates με τη flydubai...Οι επτά τρόποι με τους οποίους επωφελούνται οι επιβάτες
Ανατροπή με την συλλογική σύμβαση στη ξενοδοχειακή βιομηχανία-«Όχι» ΠΑΣΥΞΕ στην πρόταση Παναγιώτου
City of Dreams Mediterranean: Κατά €778,750 πλουσιότερος ο νικητής του πρωταθλήματος ρουλέτας
Bean Bar: Συνδράμει το έργο του Hope For Children στηρίζοντας τα παιδιά
PHC: Στρατηγική περαιτέρω επέκτασης στην ελληνική αγορά-Τα πλάνα για Pizza Hut με οδηγό τα Wagamama
Ενισχύει την ευρωπαϊκή της παρουσία η SKY express...Διευρύνει το δίκτυό της με απευθείας πτήσεις σε Άμστερνταμ
Με την...υπογραφή PHC επιστρέφει στην Ελλάδα η Pizza Hut-«Θα ακολουθήσουμε ένα επιθετικό πλάνο ανάπτυξης»
Στο 84,17% το ποσοστό συμμετοχής της E.V.H. Investments στο μετοχικό κεφάλαιο της Salamis Tours
Ανώτατο: Απέρριψε την αναφορά Χριστοδουλίδη για κατασκηνώσεις πολυτελείας και επισκέψιμα αγροκτήματα
Η ΕΤΑΠ Πάφου στη 2η διακρατική συνάντηση του ευρωπαϊκού προγράμματος COSME στην Κροατία