Παγωτά PAPAFiLiPOU: Νέες οικογενειακές συσκευασίες 1,5L και αύξηση της ποσότητας παγωτού

Ποιος μπορεί να αντισταθεί στη δροσιά ενός αυθεντικού, αγνού παγωτού, σε μια καλοκαιρινή, ανεπανάληπτη στιγμή; Αλήθεια, πόσες φορές ευχήθηκες να είχες περισσότερο παγωτό, όταν αυτό τελειώνει;

Τα Παγωτά PAPAFiLiPOU άκουσαν τις επιθυμίες μας και προσφέρουν αγαπημένους, αυθεντικούς και δημοφιλείς συνδυασμούς γεύσεων στις νέες, ανανεωμένες τους συσκευασίες που περιέχουν περισσότερο παγωτό, για όλους!

Μία ακόμη νέα σελίδα γράφουν τα Παγωτά PAPAFiLiPOU στην ήδη μεγάλη και γλυκιά ιστορία τους, μέσω της παρουσίασης της ανανεωμένης εικόνας τριών οικογενειακών συσκευασιών, καθώς και με την αύξηση της ποσότητας παγωτού, σε νέες συσκευασίες των 1,5 λίτρων για ακόμη περισσότερη απόλαυση!

Οι δημοφιλείς συνδυασμοί παγωτών Βανίλια Μαδαγασκάρης - Σοκολάτα, Βανίλια Μαδαγασκάρης - Φράουλα και Μαστίχα Χίου - Τριαντάφυλλο Αγρού παρουσιάζονται σε νέες, μοντέρνες σχεδιαστικά, επαναχρησιμοποιούμενες κι ανακυκλώσιμες συσκευασίες των 1,5 λίτρων, όπου μέσα από μία «φρέσκια και καθαρή» εικόνα, συνεχίζουν την επιτυχημένη πορεία της νέας εποχής για το Brand!

Η-διαχρονικά-κορυφαία ποιότητα, ένεκα της παραγωγής με τον παραδοσιακό τρόπο, μόνο από φρέσκο κυπριακό γάλα, φρέσκια κρέμα γάλακτος, φρέσκα ώριμα φρούτα, χωρίς γλουτένη, χωρίς ζελατίνη, αλλά και με τα καλύτερα φυσικά υλικά από όλο τον κόσμο, αποτυπώνονται στο «clean label» που κατέχουν τα Παγωτά PAPAFiLiPOU.

Αναζητήστε τις νέες οικογενειακές συσκευασίες PAPAFiLiPOU 1,5L και απολαύστε περισσότερο παγωτό!

Δειτε Επισης

Η κυκλοφοριακή ρύθμιση που προκρίνει για την Μακαρίου η Πρωτοβουλία «Λευκωσία-Πρωτεύουσα Κύπρου»
Είχαν την τιμητική τους οι υπεραγορές...Ιδιαίτερα αυξημένη και στα ίδια επίπεδα με το περσινό Πάσχα η κίνηση
ΠΑΣΕΑ: Σε κατασκευαστή και ΤΟΜ η ευθύνη για ανακλήσεις-Η κατάθεση ενώπιον της ερευνητικής για Takata
Σε υπεραγορές και κρεοπωλεία της Λεμεσού η Μαρία Παναγιώτου-Διαβεβαιώνει για την επάρκεια και ποιότητα των προϊόντων
Skroutz.cy: Η νέα καμπάνια «Skroutz.cy: Shop everything» και πού στοχεύει
Πιο ακριβό φέτος το πασχαλινό τραπέζι-Τσιμπιμένες οι τιμές σε κρέατα και λαχανικά
Jumbo: Αυξημένες κατά 6% οι πωλήσεις των καταστημάτων στην Κύπρο το πρώτο τρίμηνο
Καίει η τιμή του κυπριακού καφέ-Αύξηση 24,6% μέσα σε ένα χρόνο
Η Lidl Κύπρου δίνει πνοή στην ανθρωπιστική βοήθεια
Μ. Αντωνίου: Επάρκεια προϊόντων για το πλούσιο πασχαλινό τραπέζι-Αβεβαιότητα στην εφοδιαστική αλυσίδα λόγω δασμών