Αυξημένη κίνηση στις υπεραγορές το Πάσχα, αλλά όχι σε άλλα καταστήματα λιανικής

Αυξημένη ήταν η κίνηση στις υπεραγορές κατά τις τελευταίες ημέρες της Μεγάλης Εβδομάδας, με τους καταναλωτές στην Κύπρο να εστιάζουν κυρίως στην προμήθεια τροφίμων και ειδών για το πασχαλινό τραπέζι. Αντίθετα, οι αγορές σε είδη ένδυσης και υπόδησης ήταν περιορισμένες.

Όπως δήλωσε στο ΚΥΠΕ ο ΓΓ της ΠΟΒΕΚ, Στέφανος Κουρσάρης, η οικονομική στενότητα οδήγησε τους καταναλωτές να εστιάσουν σε είδη πρώτης ανάγκης και όχι σε άλλες αγορές. Κατά συνέπεια, η κίνηση στις υπεραγορές ήταν στα ίδια επίπεδα με την αντίστοιχη εορταστική περίοδο πέρσι, κάτι για το οποίο εξέφρασε την ικανοποίησή του ο Εκτελεστικός Γραμματέας του Συνδέσμου Υπεραγορών, Ανδρέας Χατζηαδάμου, μιλώντας στο ΚΥΠΕ.

Ο κ. Χατζηαδάμου σημείωσε ότι ήταν αναμενόμενη η κίνηση που παρατηρήθηκε στις υπεραγορές κατά τη Μεγάλη Εβδομάδα, παρά τις οικονομικές δυσκολίες που υπάρχουν, επισημαίνοντας ότι σε αυτό συνέβαλαν οι προσφορές από πλευράς των υπεραγορών. Όπως εξήγησε, οι υπεραγορές μελετούν την ανταπόκριση των καταναλωτών, ώστε να διαμορφώνουν τις τιμές με τρόπο που να επιτρέπει να προμηθεύονται όσα χρειάζονται. Γι’ αυτό, όπως είπε, υπήρχε ικανοποιητική κίνηση στις υπεραγορές όλων των μεγεθών.

Ο ίδιος σημείωσε ότι τα τελευταία χρόνια παρατηρείται σταθερότητα στην ανταπόκριση του κοινού κατά τις εορταστικές περιόδους, ενώ προηγουμένως υπήρχε μία τάση υποχώρησης από έτος σε έτος, κάτι το οποίο απέδωσε στις στρατηγικές που εφαρμόζουν οι υπεραγορές. Ανέφερε, ακόμα, ότι οι καταναλωτές συνηθίζουν πλέον να διερευνούν την αγορά και εκμεταλλεύονται τις προσφορές κάθε υπεραγοράς, έτσι προμηθεύονται από κάθε μία τις ποσότητες και τα είδη που τους συμφέρουν περισσότερο.

«Κάθε χρόνο υπάρχει αλλαγή της συμπεριφοράς του καταναλωτή», είπε στο ΚΥΠΕ ο κ. Χατζηαδάμου, προσθέτοντας ότι οι υπεραγορές φροντίζουν να προσαρμόζονται στις αλλαγές αυτές, για να έχει τη δυνατότητα να βρει αυτό που ζητά ο καταναλωτής. Όσον αφορά το διάστημα μετά την εορταστική περίοδο, είπε ότι αναμένεται περιορισμένη κίνηση και γι’ αυτό ενισχύονται οι προσφορές, ώστε να προσελκύσουν το κοινό.

Από πλευράς της ΠΟΒΕΚ, ο κ. Κουρσάρης ανέφερε στο ΚΥΠΕ ότι σε ό,τι αφορά τα είδη πρώτης ανάγκης παρατηρήθηκαν «δυνατές αγορές για όλα τα πορτοφόλια», όπως είπε. Επεσήμανε, όμως, ότι ο κόσμος ήταν συγκρατημένος σε άλλες αγορές, λόγω στενότητας.

Αν και υπήρξε κίνηση σε περιοχές της υπαίθρου και ιδιαίτερα σε χώρους εστίασης, όπως είπε ο κ. Κουρσάρης, η κίνηση τις ημέρες του Πάσχα δεν έμοιαζε με προηγούμενες εποχές, όταν υπήρχε το συνήθειο για προμήθεια ειδών ένδυσης και υπόδησης, αλλά και για δώρα. Εκτίμησε επίσης ότι τα επιδόματα που δόθηκαν σε ευπαθείς ομάδες, διοχετεύθηκαν σε είδη πρώτης ανάγκης

Δειτε Επισης

Στην τελική ευθεία η ψηφοφορία για τα 17α IN Business Awards-Συνεχίζεται μέχρι τις 30 Απριλίου η διαδικασία
Η Κωνσταντίνα Χριστοφή συστήνει το HEATWAVE Fitness Festival...«Ένα πάρτι για όσους έχουν μπει στην εποχή της ευεξίας»
Πνευματικά δικαιώματα: Η σημασία της απόφασης του Ανωτάτου και η ανάγκη για σύσταση Αρχής Πνευματικής Ιδιοκτησίας
Η τεκμηριωμένη πρόταση της G.A.P. Vassilopoulos για το υδατικό και η άρνηση μιας πολιτείας που…πέρα βρέχει
Η κυκλοφοριακή ρύθμιση που προκρίνει για την Μακαρίου η Πρωτοβουλία «Λευκωσία-Πρωτεύουσα Κύπρου»
Προ των πυλών μεγάλη οικιστική ανάπτυξη από το My Mall Λεμεσού-Προς ολοκλήρωση το Leptos Limassol Park
Μάκης Κετώνης: Το ταξίδι στην αειφορία και το επόμενο κεφάλαιο μιας συναρπαστικής επαγγελματικής διαδρομής
Νίκος Χριστοδουλίδης: Βελτιώνεται η φήμη και η αξιοπιστία της Κύπρου, προσελκύουμε ποιοτικές επενδύσεις
Στο τεύχος Απριλίου του περιοδικού GOLD: Εννέα κορυφαίες εταιρείες με έδρα την Κύπρο που υιοθέτησαν εργαλεία AI
Η ενεργειακή μετάβαση της Κύπρου και ο δρόμος για ένα ανθεκτικό και βιώσιμο μοντέλο ανάπτυξης