Αυξημένη κίνηση στις υπεραγορές το Πάσχα, αλλά όχι σε άλλα καταστήματα λιανικής

Αυξημένη ήταν η κίνηση στις υπεραγορές κατά τις τελευταίες ημέρες της Μεγάλης Εβδομάδας, με τους καταναλωτές στην Κύπρο να εστιάζουν κυρίως στην προμήθεια τροφίμων και ειδών για το πασχαλινό τραπέζι. Αντίθετα, οι αγορές σε είδη ένδυσης και υπόδησης ήταν περιορισμένες.

Όπως δήλωσε στο ΚΥΠΕ ο ΓΓ της ΠΟΒΕΚ, Στέφανος Κουρσάρης, η οικονομική στενότητα οδήγησε τους καταναλωτές να εστιάσουν σε είδη πρώτης ανάγκης και όχι σε άλλες αγορές. Κατά συνέπεια, η κίνηση στις υπεραγορές ήταν στα ίδια επίπεδα με την αντίστοιχη εορταστική περίοδο πέρσι, κάτι για το οποίο εξέφρασε την ικανοποίησή του ο Εκτελεστικός Γραμματέας του Συνδέσμου Υπεραγορών, Ανδρέας Χατζηαδάμου, μιλώντας στο ΚΥΠΕ.

Ο κ. Χατζηαδάμου σημείωσε ότι ήταν αναμενόμενη η κίνηση που παρατηρήθηκε στις υπεραγορές κατά τη Μεγάλη Εβδομάδα, παρά τις οικονομικές δυσκολίες που υπάρχουν, επισημαίνοντας ότι σε αυτό συνέβαλαν οι προσφορές από πλευράς των υπεραγορών. Όπως εξήγησε, οι υπεραγορές μελετούν την ανταπόκριση των καταναλωτών, ώστε να διαμορφώνουν τις τιμές με τρόπο που να επιτρέπει να προμηθεύονται όσα χρειάζονται. Γι’ αυτό, όπως είπε, υπήρχε ικανοποιητική κίνηση στις υπεραγορές όλων των μεγεθών.

Ο ίδιος σημείωσε ότι τα τελευταία χρόνια παρατηρείται σταθερότητα στην ανταπόκριση του κοινού κατά τις εορταστικές περιόδους, ενώ προηγουμένως υπήρχε μία τάση υποχώρησης από έτος σε έτος, κάτι το οποίο απέδωσε στις στρατηγικές που εφαρμόζουν οι υπεραγορές. Ανέφερε, ακόμα, ότι οι καταναλωτές συνηθίζουν πλέον να διερευνούν την αγορά και εκμεταλλεύονται τις προσφορές κάθε υπεραγοράς, έτσι προμηθεύονται από κάθε μία τις ποσότητες και τα είδη που τους συμφέρουν περισσότερο.

«Κάθε χρόνο υπάρχει αλλαγή της συμπεριφοράς του καταναλωτή», είπε στο ΚΥΠΕ ο κ. Χατζηαδάμου, προσθέτοντας ότι οι υπεραγορές φροντίζουν να προσαρμόζονται στις αλλαγές αυτές, για να έχει τη δυνατότητα να βρει αυτό που ζητά ο καταναλωτής. Όσον αφορά το διάστημα μετά την εορταστική περίοδο, είπε ότι αναμένεται περιορισμένη κίνηση και γι’ αυτό ενισχύονται οι προσφορές, ώστε να προσελκύσουν το κοινό.

Από πλευράς της ΠΟΒΕΚ, ο κ. Κουρσάρης ανέφερε στο ΚΥΠΕ ότι σε ό,τι αφορά τα είδη πρώτης ανάγκης παρατηρήθηκαν «δυνατές αγορές για όλα τα πορτοφόλια», όπως είπε. Επεσήμανε, όμως, ότι ο κόσμος ήταν συγκρατημένος σε άλλες αγορές, λόγω στενότητας.

Αν και υπήρξε κίνηση σε περιοχές της υπαίθρου και ιδιαίτερα σε χώρους εστίασης, όπως είπε ο κ. Κουρσάρης, η κίνηση τις ημέρες του Πάσχα δεν έμοιαζε με προηγούμενες εποχές, όταν υπήρχε το συνήθειο για προμήθεια ειδών ένδυσης και υπόδησης, αλλά και για δώρα. Εκτίμησε επίσης ότι τα επιδόματα που δόθηκαν σε ευπαθείς ομάδες, διοχετεύθηκαν σε είδη πρώτης ανάγκης

Δειτε Επισης

H εντυπωσιακή γκάμα προϊόντων του Mamas & Papas που ήρθε στο M&S Ακρόπολης (pic)
ΚΕΟ: Μοιράζει μέρισμα συνολικού ύψους €1,7 εκ. στους μετόχους της
Χρ. Καποδίστριας & Υιοί Λτδ: Ταξίδι στη Μεγάλη Βρετανία για 17 επαγγελματίες του δικτύου Castrol Service
Ξεχώρισε το ζυθοποιείο του Ομίλου Φώτος Φωτιάδης-Διεθνής πρωτιά ποιότητας για την Carlsberg Κύπρου
Stephanis: Oι Black Friday προσφορές ξεκίνησαν και έρχονται… περισσότερες
Τα υβριδικά αυξάνονται, τα βενζινοκίνητα μειώνονται, αλλά η ηλεκτροκίνηση δεν στροφάρει-Οι top σε εγγραφές μάρκες
Στο 1,6% ο εναρμονισμένος πληθωρισμός-Αυξημένος ο Δείκτης Τιμών Καταναλωτή
Καύσιμα: Έρευνα για διαφορετική τιμολόγηση μεταξύ επαρχιών ζητεί ο Σύνδεσμος Καταναλωτών
Kings Avenue Mall: Έντεκα χρόνια επιτυχιών και καινοτομίας-Οι εκδηλώσεις και εκπλήξεις για την σημαντική επέτειο
Lidl Κύπρου: Δυνατότητα σε πέντε τυχερούς να κερδίσουν εκπτωτικά κουπόνια €6.000 μέσω του Lidl Plus