Οινοποιείο Κυπερούντας: Νέα εμφάνιση για τα κρασιά «Πετρίτης», «Ανδεσίτης» και «Κυπερούντα Ροζέ»

Το Οινοποιείο Κυπερούντας με χαρά ανακοινώνει την ανανέωση των διάσημων ετικετών των κρασιών «Πετρίτης», «Ανδεσίτης» και «Κυπερούντα Ροζέ», 21 χρόνια μετά την αρχική τους κυκλοφορία.

Με έμπνευση την αρμονία, την ισορροπία και την έμπνευση που προσφέρει η φύση, οι ετικέτες ανασχεδιάστηκαν και απέκτησαν ένα σύγχρονο και κομψό ύφος που αντικατοπτρίζει την υψηλή ποιότητα και διατηρεί την αυθεντικότητά τους. Το κουκουνάρι, σύμβολο του Οινοποιείου Κυπερούντας και της περιοχής καταγωγής του (Πιτσιλιάς), παραμένει το κυρίαρχο στοιχείο στις νέες ετικέτες, προσδίδοντας μια μοναδική διακριτή εμφάνιση και υποδηλώνοντας παράλληλα τον ιδιαίτερο χαρακτήρα του κλίματος της περιοχής και των τριών κρασιών.

MT_05466

Οι ανανεωμένες ετικέτες συστήθηκαν επίσημα στο κοινό και σε εκπροσώπους του Τύπου, στο Πολιτιστικό Κέντρο Στροβόλου, την Πέμπτη, 30 Μαΐου. Η παρουσίασή τους έγινε από τον κύριο Μηνά Μηνά, Οινολόγο και Γενικό Διευθυντή του Οινοποιείου Κυπερούντας και την κυρία Όλγα Καρακόκκινου, Marketing Manager αλκοολούχων ποτών και κρασιών της PPD Global Κύπρου όπου οι παρευρισκόμενοι ανακάλυψαν τη φιλοσοφία και τις λεπτομέρειες πίσω από τις ανασχεδιασμένες ετικέτες που αναδεικνύουν τον μοναδικό χαρακτήρα του κάθε κρασιού.

DSCF0005-Enhanced-NR

Μέσω αυτής της ανανέωσης, το Οινοποιείο Κυπερούντας επιθυμεί να προσφέρει μια αναβαθμισμένη εμπειρία στους καταναλωτές, τόσο σε αυτούς που έχουν δείξει ήδη την προτίμησή τους στα τρία αυτά κρασιά όσο και σε όσους τα ανακαλύψουν για πρώτη φορά, με μια φρέσκια αισθητική που αντανακλά το πάθος και την αφοσίωση του Οινοποιείου Κυπερούντας στην παραγωγή εκλεκτών κρασιών υψηλής ποιότητας.

Επίσημος διανομέας των κρασιών του Οινοποιείου Κυπερούντας η εταιρία PPD Global.

DSCF0010-Enhanced-NR

Δειτε Επισης

Η κυκλοφοριακή ρύθμιση που προκρίνει για την Μακαρίου η Πρωτοβουλία «Λευκωσία-Πρωτεύουσα Κύπρου»
Είχαν την τιμητική τους οι υπεραγορές...Ιδιαίτερα αυξημένη και στα ίδια επίπεδα με το περσινό Πάσχα η κίνηση
ΠΑΣΕΑ: Σε κατασκευαστή και ΤΟΜ η ευθύνη για ανακλήσεις-Η κατάθεση ενώπιον της ερευνητικής για Takata
Σε υπεραγορές και κρεοπωλεία της Λεμεσού η Μαρία Παναγιώτου-Διαβεβαιώνει για την επάρκεια και ποιότητα των προϊόντων
Skroutz.cy: Η νέα καμπάνια «Skroutz.cy: Shop everything» και πού στοχεύει
Πιο ακριβό φέτος το πασχαλινό τραπέζι-Τσιμπιμένες οι τιμές σε κρέατα και λαχανικά
Jumbo: Αυξημένες κατά 6% οι πωλήσεις των καταστημάτων στην Κύπρο το πρώτο τρίμηνο
Καίει η τιμή του κυπριακού καφέ-Αύξηση 24,6% μέσα σε ένα χρόνο
Η Lidl Κύπρου δίνει πνοή στην ανθρωπιστική βοήθεια
Μ. Αντωνίου: Επάρκεια προϊόντων για το πλούσιο πασχαλινό τραπέζι-Αβεβαιότητα στην εφοδιαστική αλυσίδα λόγω δασμών