Διήμερο προώθησης του κυπριακού και ελληνικού κρασιού στο Λονδίνο

Εκδηλώσεις για την προώθηση του ελληνικού κρασιού διοργάνωσε στο Λονδίνο την Τρίτη και την Τετάρτη ο φορέας 50 Great Greek Wines (50 GGW) υπό την αιγίδα του Ελληνικού Οργανισμού Τουρισμού, με τη συμμετοχή και της Κύπρου με τέσσερα οινοποιεία. 

Ο φορέας αυτός αναδεικνύει μέσω διαγωνισμού κάθε περίπου ενάμιση χρόνο τα κορυφαία 50 κρασιά σε Ελλάδα και πλέον και σε Κύπρο και έφερε μαζί του στη βρετανική πρωτεύουσα 33 βραβευμένους παραγωγούς, οι οποίοι παρουσίασαν περίπου 150 ετικέτες.

Το διήμερο άρχισε με ένα masterclass την Τρίτη, κορυφώθηκε με εκδήλωση γευσιγνωσίας την Τετάρτη στο Σόχο για Βρετανούς Masters of Wine, σομελιέ, εξειδικευμένους δημοσιογράφους, εισαγωγείς και διανομείς και ολοκληρώθηκε με δείπνο για καταναλωτές.

Μιλώντας στο ΚΥΠΕ στο χώρο της εκδήλωσης γευσιγνωσίας, ο Γιάννης Καρακάσης, Master of Wine και ιδρυτής του 50 GGW, σημείωσε ότι το διήμερο εντάσσεται στις εκδηλώσεις επικοινωνίας και εξωστρέφειας που γίνονται για το ελληνικό κρασί.

«Έχουμε αναγνωρίσει το Ηνωμένο Βασίλειο ως μία σημαντική αγορά για το ελληνικό κρασί και επενδύουμε προσπαθώντας να επικοινωνήσουμε αυτή την εικόνα πολύ υψηλής ποιότητας του ελληνικού κρασιού στους Βρετανούς, κυρίως στους επαγγελματίες οι οποίοι  με τη σειρά τους θα φέρουν το ελληνικό κρασί σε κάθε νοικοκυριό», πρόσθεσε.

Η Κύπρος εκπροσωπήθηκε από τα τέσσερα οινοποιεία με βραβευμένα μεταξύ των 50 κορυφαίων κρασιά.

Ο Μιχάλης Κωνσταντινίδης από το οινοποιείο Έζουσα στην Πάφο χαρακτήρισε μιλώντας στο ΚΥΠΕ αυτή την πρώτη συμμετοχή του στην εκδήλωση «πάρα πολύ καλή εμπειρία» και σημείωσε ότι κατέστη σαφές πως υπάρχει έδαφος για μεγαλύτερη διείσδυση του κυπριακού και ελληνικού κρασιού στη βρετανική αγορά.

Το κρασί του συγκεκριμένου παραγωγού δεν έχει ακόμα εισαγωγέα στη Βρετανία, αλλά το ενδιαφέρον ήταν έντονο από τους συμμετέχοντες στην εκδήλωση γευσιγνωσίας.

Ο Θεόδωρος Μακαρούνας από το ομώνυμο οινοποιείο επίσης στην Πάφο είπε ότι οι κυπριακές ποικιλίες πρέπει να γίνουν περισσότερο γνωστές στη Βρετανία και εκτός παροικίας. Εκτίμησε ότι το διήμερο προσέφερε αυτή την ευκαιρία.

Το λεμεσιανό οινοποιείο Τσιάκκας συμμετείχε με τέσσερις ετικέτες επιδιώκοντας, σύμφωνα με τον Έκτορα Τσιάκκα, μεγαλύτερη διανομή στη βρετανική αγορά. «Είναι σημαντικό ο κόσμος να μάθει και να ανακαλύψει τα κρασιά της Κύπρου», είπε, προσθέτοντας ότι ακούει όλο και μεγαλύτερη αναγνώριση για τα κρασιά της Μεσογείου γενικότερα.

Ο Γιάννης Κυριακίδης από το οινοποιείο Βουνί Παναγιά από την Πάφο, με ετικέτες που πωλούνται σε 12 χώρες, σημείωσε πως υπάρχει ήδη σταθερή παρουσία και στη Βρετανία και πως το στοίχημα είναι να γίνουν πιο γνωστές και πιο αγαπητές οι κυπριακές ποικιλίες οίνου. «Η Βρετανία είναι μεγάλη αγορά και επηρεάζει κι άλλες, ώστε να εμπιστευθούν ένα κρασί», συμπλήρωσε.

Οι κυπριακές ποικιλίες που εκπροσωπήθηκαν στο Λονδίνο ήταν το Ξυνιστέρι, η Μωροκανέλλα, το Μαραθεύτικο, η Πρωμάρα, η Βαμβακάδα, το Σπούρτικο και το Γιαννούδι.

Δειτε Επισης

H εντυπωσιακή γκάμα προϊόντων του Mamas & Papas που ήρθε στο M&S Ακρόπολης (pic)
ΚΕΟ: Μοιράζει μέρισμα συνολικού ύψους €1,7 εκ. στους μετόχους της
Χρ. Καποδίστριας & Υιοί Λτδ: Ταξίδι στη Μεγάλη Βρετανία για 17 επαγγελματίες του δικτύου Castrol Service
Ξεχώρισε το ζυθοποιείο του Ομίλου Φώτος Φωτιάδης-Διεθνής πρωτιά ποιότητας για την Carlsberg Κύπρου
Stephanis: Oι Black Friday προσφορές ξεκίνησαν και έρχονται… περισσότερες
Τα υβριδικά αυξάνονται, τα βενζινοκίνητα μειώνονται, αλλά η ηλεκτροκίνηση δεν στροφάρει-Οι top σε εγγραφές μάρκες
Στο 1,6% ο εναρμονισμένος πληθωρισμός-Αυξημένος ο Δείκτης Τιμών Καταναλωτή
Καύσιμα: Έρευνα για διαφορετική τιμολόγηση μεταξύ επαρχιών ζητεί ο Σύνδεσμος Καταναλωτών
Kings Avenue Mall: Έντεκα χρόνια επιτυχιών και καινοτομίας-Οι εκδηλώσεις και εκπλήξεις για την σημαντική επέτειο
Lidl Κύπρου: Δυνατότητα σε πέντε τυχερούς να κερδίσουν εκπτωτικά κουπόνια €6.000 μέσω του Lidl Plus