Voici La Mode: Ένα λαμπερό fashion show για καλό σκοπό (pics)

Λάτρεις της μόδας απ’ όλη την Κύπρο αλλά και το εξωτερικό, παρακολούθησαν από κοντά το εντυπωσιακό fashion show που διοργάνωσε και φέτος ο Όμιλος Voici La Mode (VLM).

PHOTO (1)

Οι παρευρισκόμενοι είχαν την ευκαιρία να γνωρίσουν τις νέες αφίξεις αγαπημένων τους brands σε είδη ένδυσης και αξεσουάρ. Πρόκειται για τις τελευταίες τάσεις στον χώρο της μόδας παγκοσμίως, τις οποίες φέρνει στην Κύπρο η VLM.

PHOTO (2)

Το fashion show πραγματοποιήθηκε μπροστά από το ανανεωμένο M&S στην Ακρόπολη, στηρίζοντας τον Σύνδεσμο για την Πρόληψη και Αντιμετώπιση της Βίας στην Οικογένεια (ΣΠΑΒΟ).

Τα brands

Η επίδειξη μόδας, πραγματοποιήθηκε το βράδυ της Τετάρτης 29 Μαΐου 2024, μπροστά από το ανανεωμένο κατάστημα Marks & Spencer στην Ακρόπολη, όπου και ακολούθησε cocktail party στο Café la Mode.

Τα μοντέλα περπάτησαν φορώντας τις μοναδικές δημιουργίες των γνωστών brands Marks & Spencer, Celio, Sfera Madrid, Etam Paris, Undiz, και Accessorize London, με την συνοδεία και performance του μοναδικού Θοδωρή Μαραντίνη, ο οποίος συνόδευσε με τη μουσική του την όλη παρουσίαση.

PHOTO (3)

Χορηγοί της βραδιάς ήταν οι εταιρείες MAC Tanqueray, Café La Mode και Landas Colour.

PHOTO (4)

PHOTO (5)

Ο Όμιλος VLM

Ο Όμιλος Voici La Mode δραστηριοποιείται στον τομέα της λιανικής πώλησης μόδας και της φιλοξενίας αντιπροσωπεύοντας μεγάλες μάρκες μόδας και εστιατόριων στην Κύπρο - Marks & Spencer, Sfera, Celio, Etam, Undiz, Accessorize & Monsoon, αλυσίδα εστιατορίων Café La Mode ενώ διαθέτει 35 σημεία πώλησης σε όλη τη χώρα. Είναι επίσης, ο αποκλειστικός συνεργάτης franchise για τα Marks and Spencer στη ρουμανική αγορά.

PHOTO (6)

PHOTO (7)

PHOTO (8)

PHOTO (9)

PHOTO (10)

PHOTO (11)

PHOTO (12)

Δειτε Επισης

Η κυκλοφοριακή ρύθμιση που προκρίνει για την Μακαρίου η Πρωτοβουλία «Λευκωσία-Πρωτεύουσα Κύπρου»
Είχαν την τιμητική τους οι υπεραγορές...Ιδιαίτερα αυξημένη και στα ίδια επίπεδα με το περσινό Πάσχα η κίνηση
ΠΑΣΕΑ: Σε κατασκευαστή και ΤΟΜ η ευθύνη για ανακλήσεις-Η κατάθεση ενώπιον της ερευνητικής για Takata
Σε υπεραγορές και κρεοπωλεία της Λεμεσού η Μαρία Παναγιώτου-Διαβεβαιώνει για την επάρκεια και ποιότητα των προϊόντων
Skroutz.cy: Η νέα καμπάνια «Skroutz.cy: Shop everything» και πού στοχεύει
Πιο ακριβό φέτος το πασχαλινό τραπέζι-Τσιμπιμένες οι τιμές σε κρέατα και λαχανικά
Jumbo: Αυξημένες κατά 6% οι πωλήσεις των καταστημάτων στην Κύπρο το πρώτο τρίμηνο
Καίει η τιμή του κυπριακού καφέ-Αύξηση 24,6% μέσα σε ένα χρόνο
Η Lidl Κύπρου δίνει πνοή στην ανθρωπιστική βοήθεια
Μ. Αντωνίου: Επάρκεια προϊόντων για το πλούσιο πασχαλινό τραπέζι-Αβεβαιότητα στην εφοδιαστική αλυσίδα λόγω δασμών