Ανδρέας Χατζηαδάμου: Θεμιτό μέσο των υπεραγορών και απλόχερο δώρο στους καταναλωτές οι προσφορές

Σε πεδίο συζήτησης και αντιπαράθεσης έχει μετατραπεί το Παρατηρητήριο Βασικών Τιμών Καταναλωτικών Αγαθών, το οποίο δημοσιεύει η Υπηρεσία Προστασίας Καταναλωτή, με τους καταναλωτές από τη μία να ζητούν την γνωστοποίηση του ποσού ή ποσοστού έκπτωσης στις τιμές των προϊόντων, αλλά και τα ονόματα των υπεραγορών που συμπεριλαμβάνονται στο Παρατηρητήριο και τις υπεραγορές από την άλλη να υπογραμμίζουν τη σημασία των προσφορών και των εκπτώσεων.

Διαχρονικός θεσμός, έντονος ανταγωνισμός

Σε δηλώσεις του στο InBusinessNews, ο εκτελεστικός γραμματέας του ΠΑΣΥΠΕ, Ανδρέας Χατζηαδάμου ανέφερε ότι οι προσφορές αποτελούν καθημερινό φαινόμενο εδώ και χρόνια κι ένα θεμιτό μέσο των υπεραγορών στο πλαίσιο ενός υγιούς και έντονου ανταγωνισμού.

«Οι προσφορές μπορούν να παρομοιαστούν με ένα δώρο που προσφέρεται απλόχερα στους καταναλωτές. Κάθε υπεραγορά εφαρμόζει τη δική της τιμολογιακή πολιτική και προσέγγιση και με βάση τη δική της φιλοσοφία προχωρά σε προσφορές σε διαρκή βάση προς όφελος του τελικού καταναλωτή», επεσήμανε σχετικά, εξηγώντας ότι πρόκειται για έναν διαχρονικό θεσμό, ο οποίος ενισχύεται κατά τις εορταστικές περιόδους.

Ωφέλιμο μέτρο που μπορεί να επεκταθεί σε άλλους τομείς

Σύμφωνα με τον κ. Χατζηαδάμου, οι προσφορές που εφαρμόζουν οι υπεραγορές αποδείχθηκαν ωφέλιμο μέτρο που προσφέρει αξία στους καταναλωτές, συντείνοντας παράλληλα στην συγκράτηση των τιμών.

«Μέσα από τον οξύ και υγιή ανταγωνισμό στο λιανεμπόριο τροφίμων, οι καταναλωτές μπορούν να εκμεταλλευτούν αυτό το εργαλείο, έπειτα από ενδελεχή έρευνα αγοράς, για να επωφεληθούν των προσφορών και των χαμηλών τιμών σε κάθε υπεραγορά, σε κάθε γειτονιά», υπογράμμισε χαρακτηριστικά.

Την ίδια ώρα, οι προσφορές αποτελούν αναπόσπαστο μέρος του ανταγωνιστικού πλαισίου που διέπει τη λειτουργία των υπεραγορών, το οποίο δύναται να εφαρμοστεί και να ενισχυθεί και σε άλλους τομείς της οικονομίας, παρέχοντας περισσότερες και πιο οικονομικές επιλογές προς τους καταναλωτές.

«Συζητούμε για το θέμα των προσφορών στο λιανεμπόριο τροφίμων την ώρα που σε άλλους κλάδους επικρατούν ολιγοπώλια ή μονοπώλια, τα οποία οδήγησαν σε έλεγχο των τιμών ή ευθυγράμμισή τους στα ίδια επίπεδα, περιορίζοντας τις επιλογές των καταναλωτών», τόνισε ο εκτελεστικός γραμματέας του ΠΑΣΥΠΕ.

Παιδικές πάνες και άλλα προϊόντα στο request list για ΦΠΑ

Τη διατήρηση μηδενικού συντελεστή ΦΠΑ στις παιδικές πάνες, ο οποίος βρίσκεται σε ισχύ, ζητούν οι λιανέμποροι, ένα μέτρο που αναμένεται να συνεχίσει να ανακουφίζει οικογένειες και νοικοκυριά.

Με προτεραιότητα τις παιδικές πάνες, οι υπεραγορές επεξεργάζονται μία λίστα βασικών προϊόντων καθημερινής χρήσης για τον καταναλωτή, για τα οποία θα ζητηθεί από την Υπηρεσία Προστασίας Καταναλωτή και το Υπουργείο Ενέργειας, Εμπορίου και Βιομηχανίας η διατήρηση του μηδενικού ΦΠΑ ή η επιβολή μειωμένου συντελεστή, προς όφελος των αγοραστών.

Δειτε Επισης

Ξεκάθαρος και απόλυτος για την ένταξη της Κύπρου στη ζώνη Σένγκεν ο Χριστοδουλίδης-«Θα μπούμε το 2026»
Άστραψε και βρόντηξε για το ΤΚΑ ο Κεραυνός-«Κάποιοι ανέλαβαν να υποκαταστήσουν τους οίκους αξιολόγησης»
Στ. Γαβριήλ: Βασικός μοχλός ανάπτυξης της κυπριακής οικονομίας ο κατασκευαστικός τομέας-Ατεκμηρίωτη στοχοποίηση
Alphakat: Εργοστάσιο πυρόλυσης πλαστικών στην Κόσιη-Η εναλλακτική και ορθολογική διαχείριση αποβλήτων
Πόπη Τάντα: Τα 35 χρόνια καριέρας στον όμιλο Louis Hotels και ο τομέας της φιλοξενίας ως τρόπος ζωής
Όμιλος CTC: Η αναδιάρθρωση, η πώληση περιουσιακών στοιχείων διαχρονικά και το focus σε κερδοφόρες δραστηριότητες
Eurobank Holdings: Ενισχυμένα καθαρά κέρδη στην Κύπρο με Eurobank Cyprus και Ελληνική-Πάνω κατά 31,3% και στα €121 εκ.
Οι κολοσσοί του ελληνικού λιανεμπορίου που επενδύουν στα πολυκαταστήματα ERA-Η νέα εποχή μετά την εξαγορά
Μεγάλη πτώση στις εγγραφές οχημάτων το τετράμηνο-«Βουτιά» 20,2% στα σαλούν τον Απρίλιο
Γίνεται «παίχτης» για την Κύπρο η ρουμανική αγορά…Περιμένει περισσότερους από 100 χιλιάδες τουρίστες ο Κουμής