Μ. Δρουσιώτης: Να δημοσιοποιούνται τα ονόματα υπεραγορών που περιλαμβάνονται στα Παρατηρητήρια Τιμών

Ο Σύνδεσμος Καταναλωτών ζητά την καταγραφή του ποσού ή του ποσοστού έκπτωσης των προϊόντων σε υπεραγορές

Την γνωστοποίηση του ποσού ή ποσοστού έκπτωσης στην τιμή ενός προϊόντος που προσφέρει μια υπεραγορά, αλλά και τα ονόματα των υπεραγορών που συμπεριλαμβάνει στο Παρατηρητήριο Τιμών, ζητεί από την Υπηρεσία Προστασίας Καταναλωτή του Υπουργείου Εμπορίου ο Πρόεδρος του Κυπριακού Συνδέσμου Καταναλωτών, Μάριος Δρουσιώτης, δηλώντας στο ΚΥΠΕ ότι από 21 προσφορές προϊόντων, που περιλαμβάνονται στο Παρατηρητήριο, οι τιμές των 20 προσφορών ήταν πιο ψηλές από άλλη υπεραγορά που δεν είχε προσφορές.

Με την γνωστοποίηση αυτή «ο καταναλωτής θα μπορεί μέσω του πίνακα τιμών της Υπηρεσίας να εντοπίζει τι πραγματικά ισχύει για κάθε υπεραγορά», πρόσθεσε.

Συγκεκριμένα, σχολιάζοντας τον πίνακα σύγκρισης τιμών μεταξύ τριών υπεραγορών στη Λευκωσία που έδωσε στη δημοσιότητα στις 22 Μαΐου, μέσω του Παρατηρητηρίου Τιμών προϊόντων, η Υπηρεσία Προστασίας Καταναλωτή, ο κ. Δρουσιώτης είπε ότι σε μία από τις τρεις υπεραγορές, υπήρχαν 21 προσφορές προϊόντων, προσθέτοντας, ωστόσο, ότι από αυτές τις 21 προσφορές, οι τιμές 20 προϊόντων ήταν πιο ψηλές από άλλη υπεραγορά της οποίας οι τιμές των αντίστοιχων προϊόντων δεν ήταν σε προσφορά.

Αυτό σημαίνει, όπως είπε, ότι κάποιες υπεραγορές βγάζουν προσφορές, για μικρές ή μεγάλες μειώσεις τιμών, οι οποίες αν συγκριθούν με τις τιμές κάποιας άλλης υπεραγοράς μπορεί να είναι υψηλότερες – όπως συμβαίνει στην συγκεκριμένη περίπτωση.

Ως ένα χαρακτηριστικό παράδειγμα επί του προκειμένου από τον πίνακα τιμών της Υπηρεσίας Καταναλωτή, ο κ. Δρουσιώτης έφερε την προσφορά που είχε μια υπεραγορά για το προϊόν Kelloggs Coco Pops Chocos 330g, με τιμή €3,27, και την τιμή του ίδιου προϊόντος, ύψους €2,65, που είχε μια άλλη υπεραγορά, χωρίς προσφορά.

«Ως οργανωμένοι καταναλωτές ζητούμε από την Υπηρεσία να γνωστοποιεί πάντοτε τα ονόματα των υπεραγορών και να αναφέρει ποιο είναι το ποσό ή το ποσοστό έκπτωσης που προσφέρει η κάθε υπεραγορά», υπογράμμισε.

Ο Πρόεδρος του Συνδέσμου Καταναλωτών είπε ότι όταν δεν υπάρχει νόμος που να τους απαγορεύει να πωλούν όσο ψηλά θέλει η κάθε υπεραγορά, υπάρχει το εργαλείο της δημοσιότητας και της ορθής πληροφόρησης του καταναλωτή.

«Εάν ο καταναλωτής γνωρίζει ότι οι τελικές τιμές των προσφορών της υπεραγοράς Α είναι πιο ψηλές από την προφορά μιας άλλης υπεραγοράς, θα έχει τη δυνατότητα να αποφασίσει αν θα χρησιμοποιήσει ή όχι αυτή την υπεραγορά», πρόσθεσε.

Ο κ. Δρουσιώτης είπε στο ΚΥΠΕ ότι «είναι μεν νόμιμη η ενέργεια της υπεραγοράς, αλλά ο καταναλωτής με την ορθή πληροφόρηση και με την στάση του πιέζει ώστε οι προσφορές και οι τιμές να κινούνται σε επίπεδα αποδεκτά».

Δειτε Επισης

Άρχισαν οι ακυρώσεις κρατήσεων σε ξενοδοχεία λόγω της κατάστασης στο Ισραήλ-Ανησυχούν οι ξενοδόχοι
Οι προορισμοί όπου ταξιδεύουν οι Κύπριοι-Η πρώτη χώρα με διαφορά και ποιες άλλες αποτελούν πόλο έλξης
Η διαδρομή του προϋπολογισμού στη Βουλή-Η πορεία που θα ακολουθήσει από την Επ. Οικονομικών έως την Ολομέλεια
Επιχειρείν πέρα απ' τα σύνορα...To success story τεσσάρων κυπριακών εταιρειών που κατέκτησαν τον κόσμο
Καρολίνα Πελενδρίτου-Γιώργος Καλλής στο Inspire 2024: Μετατρέποντας την αμφισβήτηση σε κίνητρο
Οι νέοι ηγέτες φέρνουν την αλλαγή-Το όραμα, η καταξίωση και η διαφοροποίηση στο Inspire 2024
Πέντε νέοι επιχειρηματίες στο Inspire 2024-Μοιράστηκαν εμπειρίες και έδωσαν συμβουλές
Η αξία και ο ρόλος των ESG για τις επιχειρήσεις… «Καυτή» συζήτηση στο Inspire 2024
Inspire 2024: Το ταξίδι του Cornel Amariei προς την απόλυτη επιχειρηματική επιτυχία-«Η αποτυχία, είναι μια ευκαιρία»
Από πότε κινητά, tablet και άλλες ηλεκτρονικές συσκευές θα πρέπει να έχουν κοινό φορτιστή