Μ. Δρουσιώτης: Να δημοσιοποιούνται τα ονόματα υπεραγορών που περιλαμβάνονται στα Παρατηρητήρια Τιμών

Ο Σύνδεσμος Καταναλωτών ζητά την καταγραφή του ποσού ή του ποσοστού έκπτωσης των προϊόντων σε υπεραγορές

Την γνωστοποίηση του ποσού ή ποσοστού έκπτωσης στην τιμή ενός προϊόντος που προσφέρει μια υπεραγορά, αλλά και τα ονόματα των υπεραγορών που συμπεριλαμβάνει στο Παρατηρητήριο Τιμών, ζητεί από την Υπηρεσία Προστασίας Καταναλωτή του Υπουργείου Εμπορίου ο Πρόεδρος του Κυπριακού Συνδέσμου Καταναλωτών, Μάριος Δρουσιώτης, δηλώντας στο ΚΥΠΕ ότι από 21 προσφορές προϊόντων, που περιλαμβάνονται στο Παρατηρητήριο, οι τιμές των 20 προσφορών ήταν πιο ψηλές από άλλη υπεραγορά που δεν είχε προσφορές.

Με την γνωστοποίηση αυτή «ο καταναλωτής θα μπορεί μέσω του πίνακα τιμών της Υπηρεσίας να εντοπίζει τι πραγματικά ισχύει για κάθε υπεραγορά», πρόσθεσε.

Συγκεκριμένα, σχολιάζοντας τον πίνακα σύγκρισης τιμών μεταξύ τριών υπεραγορών στη Λευκωσία που έδωσε στη δημοσιότητα στις 22 Μαΐου, μέσω του Παρατηρητηρίου Τιμών προϊόντων, η Υπηρεσία Προστασίας Καταναλωτή, ο κ. Δρουσιώτης είπε ότι σε μία από τις τρεις υπεραγορές, υπήρχαν 21 προσφορές προϊόντων, προσθέτοντας, ωστόσο, ότι από αυτές τις 21 προσφορές, οι τιμές 20 προϊόντων ήταν πιο ψηλές από άλλη υπεραγορά της οποίας οι τιμές των αντίστοιχων προϊόντων δεν ήταν σε προσφορά.

Αυτό σημαίνει, όπως είπε, ότι κάποιες υπεραγορές βγάζουν προσφορές, για μικρές ή μεγάλες μειώσεις τιμών, οι οποίες αν συγκριθούν με τις τιμές κάποιας άλλης υπεραγοράς μπορεί να είναι υψηλότερες – όπως συμβαίνει στην συγκεκριμένη περίπτωση.

Ως ένα χαρακτηριστικό παράδειγμα επί του προκειμένου από τον πίνακα τιμών της Υπηρεσίας Καταναλωτή, ο κ. Δρουσιώτης έφερε την προσφορά που είχε μια υπεραγορά για το προϊόν Kelloggs Coco Pops Chocos 330g, με τιμή €3,27, και την τιμή του ίδιου προϊόντος, ύψους €2,65, που είχε μια άλλη υπεραγορά, χωρίς προσφορά.

«Ως οργανωμένοι καταναλωτές ζητούμε από την Υπηρεσία να γνωστοποιεί πάντοτε τα ονόματα των υπεραγορών και να αναφέρει ποιο είναι το ποσό ή το ποσοστό έκπτωσης που προσφέρει η κάθε υπεραγορά», υπογράμμισε.

Ο Πρόεδρος του Συνδέσμου Καταναλωτών είπε ότι όταν δεν υπάρχει νόμος που να τους απαγορεύει να πωλούν όσο ψηλά θέλει η κάθε υπεραγορά, υπάρχει το εργαλείο της δημοσιότητας και της ορθής πληροφόρησης του καταναλωτή.

«Εάν ο καταναλωτής γνωρίζει ότι οι τελικές τιμές των προσφορών της υπεραγοράς Α είναι πιο ψηλές από την προφορά μιας άλλης υπεραγοράς, θα έχει τη δυνατότητα να αποφασίσει αν θα χρησιμοποιήσει ή όχι αυτή την υπεραγορά», πρόσθεσε.

Ο κ. Δρουσιώτης είπε στο ΚΥΠΕ ότι «είναι μεν νόμιμη η ενέργεια της υπεραγοράς, αλλά ο καταναλωτής με την ορθή πληροφόρηση και με την στάση του πιέζει ώστε οι προσφορές και οι τιμές να κινούνται σε επίπεδα αποδεκτά».

Δειτε Επισης

Έτοιμες οι υπεραγορές για την εποχή του e-kalathi...Στην πορεία οι συζητήσεις για προσθήκες
FT: Συζητήσεις για επένδυση της Tesla στην Nissan-Άλμα της μετοχής της ιαπωνικής αυτοκινητοβιομηχανίας κατά 12%
Αυτά τα προϊόντα θα περιλαμβάνονται στο e-kalathi… Οι κατηγορίες και οι κωδικοί
Δωρεάν φόρτιση ηλεκτρικών οχημάτων στο Nicosia Mall σε συνεργασία με Unicars και EKCO Maximum Power
Με το αριστερό το 2025 για την αγορά αυτοκινήτων...50-50 τα καινούργια με τα μεταχειρισμένα και οι μάρκες που πρωταγωνιστούν
Μ. Σέφτσοβιτς: Σε περίπτωση δασμών των ΗΠΑ, η Ε.Ε. θα αντιδράσει σθεναρά και γρήγορα
Coca-Cola HBC: Η πιο βιώσιμη εταιρεία ποτών στον κόσμο σύμφωνα με τους δείκτες Dow Jones Best-in-Class 2024
Θέλει ενίσχυση σχέσεων με Κύπρο για εμπόριο, τουρισμό και επικοινωνίες η Βουλγαρία
BYD: Tα σχέδια της κινεζικής αυτοκινητοβιομηχανίας για να γίνει κορυφαίος «παίκτης» στην Ευρώπη
Η Zhanna Antonyan αναδείχθηκε Kyperounda Winery Best Young Sommelier 2025