Το TikTok στα βήματα του YouTube: Δοκιμάζει βίντεο διάρκειας 60 λεπτών

Τον δρόμο που άνοιξε το YouTube φαίνεται ότι θέλει να ακολουθήσει το TikTok, καθώς έχει ξεκινήσει δοκιμές σε ό,τι αφορά τη δυνατότητα των χρηστών του να ανεβάζουν βίντεο διάρκειας 60 λεπτών.

Όπως επιβεβαίωσε η εταιρεία στο TechCrunch, η λειτουργία αυτή προς το παρόν είναι διαθέσιμη σε περιορισμένο αριθμό χρηστών, σε επιλεγμένες αγορές.

Ωστόσο, σύμφωνα με την TikTok, δεν υπάρχουν σχέδια να διατεθεί η νέα λειτουργία ευρέως.

Σύμφωνα με το TechCrunch, η πιλοτική εφαρμογή της νέας δυνατότητας σηματοδοτεί μια αλλαγή από την αρχική μορφή του TikTok, το οποίο κατά την έναρξη λειτουργίας του επέτρεπε στους χρήστες να ανεβάζουν βίντεο μόλις 15 δευτερολέπτων.

Τα τελευταία χρόνια το TikTok έχει αυξήσει αυτό το όριο, ενώ σιγά-σιγά δείχνει ότι ενδιαφέρεται για τα βίντεο μεγάλης διάρκειας, προκειμένου να αντιμετωπίσει έναν από τους μεγαλύτερους ανταγωνιστές της, που δεν είναι άλλο από το YouTube.

Το TikTok λέει ότι οι δημιουργοί μπορούν να συνθέτουν τα στόρι τους με πολλά μέρη, λέγοντας στους θεατές να μεταβούν στα επόμενα μέρη τους, ωστόσο συχνά οι χρήστες τού ζητούν περισσότερο χρόνο για περιεχόμενο όπως συνταγές μαγειρικής, μαθήματα μακιγιάζ, εκπαιδευτικά σχέδια μαθημάτων, κωμικά σκίτσα και άλλα.

Σύμφωνα με την εταιρεία, με τα βίντεο μεγάλης διάρκειας οι χρήστες του TikTok θα έχουν την ευκαιρία να πειραματιστούν με νέους ή διευρυμένους τύπους περιεχομένου, με μεγαλύτερη ευελιξία -ελπίζοντας ότι όσοι δημοσιεύουν συνήθως το περιεχόμενό τους στο YouTube, θα αρχίσουν να προτιμούν τη δική της πλατφόρμα.

Δειτε Επισης

Πραγματοποιήθηκε με μεγάλη επιτυχία στη Λευκωσία το 4ο CITEA Digital Cyprus Conference (pics)
Bcentriqe.ai: Στρατηγική επέκταση στην Κύπρο για την εταιρεία με έδρα τη Silicon Valley-Φέρνει πρωτοποριακές λύσεις τεχνητής νοημοσύνης
Η αξιοποίηση των big data από τις επιχειρήσεις...Πώς και γιατί μπορούν να δώσουν ανταγωνιστικό πλεονέκτημα
Τεχνητή νοημοσύνη εν δράσει... Πώς το AI μεταμορφώνει επιχειρήσεις και κυβερνητικά συστήματα
Η τεχνολογία ως εργαλείο στα χέρια των επιχειρήσεων για αναδιαμόρφωση της εμπειρίας του πελάτη
Λευτέρης Γαροφαλάκης: «Η ασφάλεια δεν είναι αυτοσκοπός»-Το AI και η μετάβαση στα Windows 11
Khaliq Khan: Γιατί το ΑΙ μεταμορφώνει την έννοια της αξίας στους οργανισμούς
Mark Oost: Tα πραγματικά οφέλη των AI agents και της GenAI
Αργύρης Μακρυγεώργου: Η μεγάλη ειρωνεία πίσω από την ΤΝ
Σταμάτης Τσολακίδης: Στρατηγικός πυλώνας για κάθε οργανισμό η κυβερνοασφάλεια