Μ. Παναγιώτου: Μεγάλη η ψαλίδα μεταξύ παραγωγού και τελικών τιμών στον καταναλωτή

Ένα από τα βασικά προβλήματα, τα οποία αντιμετωπίζουν οι παραγωγοί μας είναι η μεγάλη ψαλίδα που υπάρχει ανάμεσα στον παραγωγό και στις τιμές, οι οποίες φθάνουν στον καταναλωτή, είπε η Υπουργός Γεωργίας, Αγροτικής Ανάπτυξης και Περιβάλλοντος, δρ Μαρία Παναγιώτου.

H Υπουργός Γεωργίας, στο πλαίσιο της σημερινής επίσκεψης της σε υπεραγορές και κρεοπωλεία, με σκοπό να ενημερωθεί για τους ελέγχους που πραγματοποιούνται ενόψει των εορτών του Πάσχα, προέβη σε δηλώσεις για το μέτρο e-κοφίνι, το οποίο ανακοινώθηκε από το Υπουργείο Γεωργίας, Αγροτικής Ανάπτυξης και Περιβάλλοντος.

Ανάφερε ότι «ένα από τα βασικά προβλήματα, τα οποία αντιμετωπίζουν οι παραγωγοί μας είναι η μεγάλη ψαλίδα που υπάρχει ανάμεσα στον παραγωγό και στις τιμές οι οποίες φθάνουν στον καταναλωτή».

Ως εκ τούτου, συνέχισε, «επεξεργαζόμαστε μια σειρά από εργαλεία για να μπορέσουμε να αντιμετωπίσουμε το όλο αυτό ζήτημα».

«Ένα από τα πρώτα εργαλεία τα οποία έχουμε ήδη θέσει σε λειτουργία είναι το e-κοφίνι. Τόσο καταναλωτές όσο και οι ίδιοι οι παραγωγοί μας μπορούν να ψάξουν στο διαδίκτυο, στην ιστοσελίδα του Τμήματος Γεωργίας www.moa.gov.cy/e-kofini.

Ακολούθως, ενημέρωσε ότι έχει γίνει συγκεκριμένη κοινότητα στο viber, όπου καταγράφονται οι μέσες τιμές παραγωγής και οι μέσες τιμές λιανικής πώλησης των οπωροκηπευτικών, για να μπορεί να υπάρχει διαφάνεια ως προς τις τιμές που παράγονται, ως προς τις τιμές που πωλούνται και φτάνουν στον καταναλωτή.

Δειτε Επισης

Οι τελικές θέσεις του Υπ. Εμπορίου για το πλαφόν σε προϊόντα-Τι θεωρείται εύλογο κέρδος και η δυνατότητα του υπουργού
Σε λαχανικά, ψάρια και κρέας οι μεγαλύτερες αυξήσεις τιμών-Μείωση σε κουλούρια, λάδι και αλεύρι
Εποχή των Παγετώνων: Ένα μοναδικό ταξίδι στην προϊστορία στο Kings Avenue Mall
Στα υψηλότερα επίπεδα των τελευταίων 50 ετών οι διεθνείς τιμές του καφέ-Ερχονται ανατιμήσεις
Εβδομάδα εμπορίου πράσινης γραμμής... Ο στόχος και το κάλεσμα των διοργανωτών στους επιχειρηματίες
Μείωση 11,2% στα αυγά εκκόλαψης για κρεατοπαρωγή τον περασμένο Νοέμβριο
H νέα τηλεοπτική διαφήμιση της Nespresso με τον George Clooney που γίνεται...Detective George(vid)
Ν. Μεσολογγίτης: Πλάνα επέκτασης για OJO το 2025-Τουλάχιστον δύο νέα καταστήματα στην Ελλάδα και άλλα δύο στην Ευρώπη
Αυξήθηκαν τα παράπονα, επιστράφηκε σε καταναλωτές ποσό ύψους €3.240,76 το 2024
Ford και Michaels Automotive: 20 xρόνια επιτυχιών στην Κύπρο