Ο Μάριος Χριστοφίδης της ACM Christofides «Master of the Keepers of the Quaich»

Η ACM Christofides Ltd, ηγέτιδα εταιρεία στον κλάδο της εισαγωγής και διανομής αλκοολούχων ποτών στη κυπριακή αγορά, ανακοινώνει με υπερηφάνεια την τιμητική διάκριση προς τον κ. Μάριο Χριστοφίδη, Διευθύνοντα Σύμβουλο της εταιρείας, με τον τίτλο Master of the Keepers of the Quaich.

Αυτή η κορυφαία διάκριση αναγνωρίζει την αφοσίωση του κ. Χριστοφίδη και τις εξαιρετικές συνεισφορές του στη βιομηχανία του ουίσκι, καθώς και τον καθοριστικό του ρόλο στην επιτυχή εισαγωγή και εδραίωση του The Famous Grouse ως κορυφαίου σκωτσέζικου ουίσκι στην Κύπρο.

Οι Master of the Keepers of the Quaich είναι προσωπικότητες που επιδεικνύουν αφοσίωση στη βιομηχανία του σκωτσέζικου ουίσκι μέσω της εργασίας, της συγγραφής ή της προώθησής του. Η εν λόγω τελετή βράβευσης πραγματοποιήθηκε τη Δευτέρα 25 Μαρτίου 2024, στο Κάστρο Blair στη Σκωτία.

Με αυτή τη διάκριση, ο κ. Χριστοφίδης γίνεται ο πρώτος Κύπριος που τιμάται με αυτόν τον τίτλο, ενώ συνολικά υπάρχουν μόνο περίπου 260 κάτοχοι του τίτλου σε παγκόσμιο επίπεδο.

Η επιτυχής πορεία του κ. Χριστοφίδη στη βιομηχανία του ουίσκι ξεκίνησε το 1971, όταν εντάχθηκε στην επιχείρηση του πατέρα του, κ Ανδρέα Χριστοφίδη, η οποία ιδρύθηκε τη δεκαετία του 1930. Με την προοδευτική του ηγεσία, η ACM Christofides Ltd. πρωτοπόρησε με την εισαγωγή του The Famous Grouse στην Κύπρο το 1977, με μια μικρή παραγγελία 30 κιβωτίων.

Η ενθουσιώδης ανταπόκριση από την αγορά και τους καταναλωτές παρακίνησε την εταιρεία σε περαιτέρω επενδύσεις στο brand, οδηγώντας σε σταδιακή ανάπτυξη και τελικά στην κυριαρχία του The Famous Grouse στην κυπριακή αγορά.

Η ACM Christofides Ltd διατηρεί επίσης με υπερηφάνεια τον τίτλο του μακροβιότερου διανομέα του The Famous Grouse έξω από το Ηνωμένο Βασίλειο, γεγονός που αποτελεί μαρτυρία της ακλόνητης δέσμευσης του κ. Χριστοφίδη στην αριστεία.

Δειτε Επισης

Η κυκλοφοριακή ρύθμιση που προκρίνει για την Μακαρίου η Πρωτοβουλία «Λευκωσία-Πρωτεύουσα Κύπρου»
Είχαν την τιμητική τους οι υπεραγορές...Ιδιαίτερα αυξημένη και στα ίδια επίπεδα με το περσινό Πάσχα η κίνηση
ΠΑΣΕΑ: Σε κατασκευαστή και ΤΟΜ η ευθύνη για ανακλήσεις-Η κατάθεση ενώπιον της ερευνητικής για Takata
Σε υπεραγορές και κρεοπωλεία της Λεμεσού η Μαρία Παναγιώτου-Διαβεβαιώνει για την επάρκεια και ποιότητα των προϊόντων
Skroutz.cy: Η νέα καμπάνια «Skroutz.cy: Shop everything» και πού στοχεύει
Πιο ακριβό φέτος το πασχαλινό τραπέζι-Τσιμπιμένες οι τιμές σε κρέατα και λαχανικά
Jumbo: Αυξημένες κατά 6% οι πωλήσεις των καταστημάτων στην Κύπρο το πρώτο τρίμηνο
Καίει η τιμή του κυπριακού καφέ-Αύξηση 24,6% μέσα σε ένα χρόνο
Η Lidl Κύπρου δίνει πνοή στην ανθρωπιστική βοήθεια
Μ. Αντωνίου: Επάρκεια προϊόντων για το πλούσιο πασχαλινό τραπέζι-Αβεβαιότητα στην εφοδιαστική αλυσίδα λόγω δασμών