Μάριος Αντωνίου: Τα φυσικά καταστήματα θα παραμείνουν το κύτταρο του λιανικού εμπορίου

«Τα φυσικά καταστήματα θα παραμείνουν το κύτταρο του λιανικού εμπορίου και ο μετασχηματισμός τους αποτελεί τη μεγαλύτερη πρόκληση, ώστε να δούμε και στην Κύπρο την δημιουργία των λεγόμενων πράσινων καταστημάτων», δήλωσε ο Διευθυντής Ανθρώπινου Δυναμικού της Χ.Α. Παπαέλληνας Εμπορική Ltd, Μάριος Αντωνίου.

Κατά την εισαγωγή του στο Cyprus Grocery Retail Conference που παρουσίασαν οι Yπεραγορές Aλφαμέγα, ο Διευθυντής Ανθρώπινου Δυναμικού της εταιρείας και Προεδρεύον του Συνεδρίου, αναφέρθηκε και στα προβλήματα της εποχής με έμφαση τα γεωπολιτικά λέγοντας ότι το λιανεμπόριο αντέχει και μάλιστα καταγράφει κέρδη. Με στυλοβάτη την κατηγορία τροφίμων έχει την μεγαλύτερη συνεισφορά στο ΑΕΠ μετά τον τουρισμό και αποτελεί τον μεγαλύτερο τομέα απασχόλησης, πρόσθεσε.

Στις μεγάλες τάσεις, καταγράφει το νέο επιχειρηματικό μοντέλο omni channel, σχολιάζοντας ότι το καινούριο αυτό μοντέλο λιανικής που φεύγει από τα στερεότυπα της κλασσικής πώλησης προϊόντων.

Οι εξατομικευμένες προσφορές είναι επίσης ανάμεσα στις τάσεις των εποχών είπε, αναφερόμενος, τέλος, στην σοβαρή έλλειψη εργατικού δυναμικού που αντιμετωπίζει ο κλάδος.

Σχετικά με αυτήν, ο κ. Αντωνίου προειδοποίησε ότι επηρεάζει την εύρυθμη λειτουργία των καταστημάτων, κάτι που κάνει επιτακτική την ανάγκη επανασχεδιασμού από πλευράς Πολιτείας, σε ό,τι αφορά την απασχόληση.

Δειτε Επισης

Πήρε ώθηση από τις γιορτές και τα ξεπουλήματα το λιανεμπόριο-Ευοίωνες προοπτικές για το 2025 με επενδύσεις και επεκτάσεις
Οι τελικές θέσεις του Υπ. Εμπορίου για το πλαφόν σε προϊόντα-Τι θεωρείται εύλογο κέρδος και η δυνατότητα του υπουργού
Σε λαχανικά, ψάρια και κρέας οι μεγαλύτερες αυξήσεις τιμών-Μείωση σε κουλούρια, λάδι και αλεύρι
Mall of Cyprus: Ένας χρόνος θετικών αλλαγών μέσω πρωτοβουλιών Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης το 2024
Εποχή των Παγετώνων: Ένα μοναδικό ταξίδι στην προϊστορία στο Kings Avenue Mall
Στα υψηλότερα επίπεδα των τελευταίων 50 ετών οι διεθνείς τιμές του καφέ-Ερχονται ανατιμήσεις
Εβδομάδα εμπορίου πράσινης γραμμής... Ο στόχος και το κάλεσμα των διοργανωτών στους επιχειρηματίες
Μείωση 11,2% στα αυγά εκκόλαψης για κρεατοπαρωγή τον περασμένο Νοέμβριο
H νέα τηλεοπτική διαφήμιση της Nespresso με τον George Clooney που γίνεται...Detective George(vid)
Ν. Μεσολογγίτης: Πλάνα επέκτασης για OJO το 2025-Τουλάχιστον δύο νέα καταστήματα στην Ελλάδα και άλλα δύο στην Ευρώπη