powered by

Κατιάνα Μούσα: Η ECOMMBX βλέπει μπροστά, τα καλύτερα έρχονται (vid)

Tο βραβείο στην κατηγορία «Best Workplace/Εργοδότης Προτίμησης» απέσπασε η ECOMMBX κατά τα 16α ΙΝ Business Awards.

Το βραβείο παρέλαβαν ο Chief compliance and innovation officer της ECOMMBX, Γρηγόρης Δελλάς και η HR Manager της ECOMMBX, Κατιάνα Μούσα.

Η ECOMMBX είναι εταιρεία ηλεκτρονικών πληρωμών αδειοδοτημένη από την Κεντρική Τράπεζα της Κύπρου.

Οι πρακτικές υπευθυνότητας που ακολουθεί, ξεκινούν από την έμφαση που δίδει στους ανθρώπους της, σεβόμενη τα χαρακτηριστικά του καθενός.

Στη βάση της εταιρικής της κουλτούρας για βιωσιμότητα αγκαλιάζει την ανθρώπινη και την επαγγελματική πλευρά των μελών της.

Διακρίνεται για παροχές όπως η τετραήμερη εργασία, η λειτουργία in-house café στον εταιρικό χώρο, η ευελιξία στον χρόνο εργασίας, η προσφορά δωρεάν φαγητού, ροφημάτων και σνακ, ενώ οι εγκαταστάσεις της σχεδιάστηκαν με τρόπο που να προάγουν τη συνεργασία και την ευεξία κατά την εργασία.

Δείτε όσα δήλωσε στην κάμερα του INBusiness TV για την βράβευση της ECOMMBX στα IN Business Awards η Κατιάνα Μούσα:

Δειτε Επισης

Στο τεύχος Ιουνίου του περιοδικού GOLD: Η Λεμεσός ως μια πόλη συνώνυμο της φιλοδοξίας και της δυναμικής εξέλιξης
Αλ. Ιωσηφίδης: Ανήσυχη η ναυτιλιακή κοινότητα της Κύπρου-Τα στενά του Ορμούζ και τι θα δημιουργούσε μια πετρελαϊκή κρίση
Στρατηγική συμμαχία για την πολιτιστική κληρονομιά-Μνημόνιο συνεργασίας Ινστιτούτου Κύπρου και Εθνικής Επιτροπής UNESCO
Investor Day από το KPMG Startup Innovation Lab: Μια γιορτή καινοτομίας και τολμηρών ιδεών
Πρωτοπόρα η Deloitte Κύπρου... Δωμάτια θηλασμού στα γραφεία της πριν από την θέσπιση νόμου(pics)
Ξεναγήθηκε στους χώρους και τα ερευνητικά κέντρα του UCLan Cyprus ο Δ. Σκουρίδης
To Andrey & Julia Dashin’s Foundation και η Επίτροπος για τα Δικαιώματα του Παιδιού γιόρτασαν τη Διεθνή Ημέρα του Παιδιού
Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφος: Πρωτοπορία στην τεχνολογική ευθύνη και την κοινωνική καινοτομία
Στην Κύπρο ο Νίκος Δένδιας για την «Αόρατη Συνωμοσία» του Ανδρέα Χατζηκυριάκου
Οι μεγάλες τάσεις και η μετεξέλιξη των ΜΜΕ: Πώς οι όμιλοι μεταμορφώνονται για να είναι βιώσιμοι και κερδοφόροι