Το βραβείο Red Dot Design 2024 στο νέο Hyundai Santa Fe

Μια ακόμα βράβευση έρχεται ν’ αναγνωρίσει τον ποιοτικό σχεδιασμό του νέου Hyundai Santa Fe! Αυτή τη φορά η διάκριση έχει το όνομα Red Dot Design Award / Product Design, στην κατηγορία “Αυτοκίνητα”.

Με την παγκοσμίου κύρους βράβευση Red Dot, η Hyundai επιβεβαιώνει την ηγετική της παρουσία στον τομέα του ποιοτικού σχεδιασμού αυτοκινήτων!

Ποιοτικός, ανθρωποκεντρικός σχεδιασμός με μοναδικό στόχο την εξυπηρέτηση του τρόπου ζωής των ανθρώπων. “Νοιώθουμε εξαιρετική τιμή για τη διάκριση Red Dot Design 2024”, δήλωσε ο Εκτελεστικός Αντιπρόεδρος, επικεφαλής του Παγκοσμίου Τμήματος Σχεδιασμού της Hyundai.

“Αυτή η αναγνώριση αποτελεί τη σκυτάλη που παραδίδει η σημερινή γενιά των αφοσιωμένων μελών της δημιουργικής ομάδας της Hyundai στους επόμενους. Αφοσίωση και πάθος για δημιουργικότητα, σε συνεργασία με τους μηχανολόγους και μηχανικούς του Κέντρου Έρευνας και Ανάπτυξης της εταιρείας. Και είναι μια απόδειξη του μεγάλου ανταγωνισμού μεταξύ τους για διατήρηση της πρωτιάς στην παγκόσμια αγορά”, ολοκλήρωσε.

Με την προσέγγιση “Open for More”, το Santa Fe πέμπτης γενιάς προσφέρει πρωτοποριακές ανέσεις και εξοπλισμό, τεχνολογία αιχμής και υλικά φιλικά προς το περιβάλλον. Τα χρώματα, εσωτερικά και εξωτερικά είναι εμπνευσμένα από το φυσικό φως, χαρίζοντας ζωντάνια στην καθημερινότητα και διάθεση για περιπέτεια για όλη την οικογένεια.

Δειτε Επισης

Η κυκλοφοριακή ρύθμιση που προκρίνει για την Μακαρίου η Πρωτοβουλία «Λευκωσία-Πρωτεύουσα Κύπρου»
Είχαν την τιμητική τους οι υπεραγορές...Ιδιαίτερα αυξημένη και στα ίδια επίπεδα με το περσινό Πάσχα η κίνηση
ΠΑΣΕΑ: Σε κατασκευαστή και ΤΟΜ η ευθύνη για ανακλήσεις-Η κατάθεση ενώπιον της ερευνητικής για Takata
Σε υπεραγορές και κρεοπωλεία της Λεμεσού η Μαρία Παναγιώτου-Διαβεβαιώνει για την επάρκεια και ποιότητα των προϊόντων
Skroutz.cy: Η νέα καμπάνια «Skroutz.cy: Shop everything» και πού στοχεύει
Πιο ακριβό φέτος το πασχαλινό τραπέζι-Τσιμπιμένες οι τιμές σε κρέατα και λαχανικά
Jumbo: Αυξημένες κατά 6% οι πωλήσεις των καταστημάτων στην Κύπρο το πρώτο τρίμηνο
Καίει η τιμή του κυπριακού καφέ-Αύξηση 24,6% μέσα σε ένα χρόνο
Η Lidl Κύπρου δίνει πνοή στην ανθρωπιστική βοήθεια
Μ. Αντωνίου: Επάρκεια προϊόντων για το πλούσιο πασχαλινό τραπέζι-Αβεβαιότητα στην εφοδιαστική αλυσίδα λόγω δασμών