powered by

ΙΝ Business Awards: Στην Ειρήνη Χριστοδούλου το βραβείο Μάνατζερ-CEO εις μνήμην Άντη Χατζηκωστή

Στην Ειρήνη Χριστοδούλου, γενική διευθύντρια των Beauty Line στον Όμιλο Χ.Α. Παπαέλληνας, απονεμήθηκε κατά τα 16α ΙΝ Business Awards το βραβείο Μάνατζερ-CEO (εις μνήμην Άντη Χατζηκωστή).

  • Ειρήνη Χριστοδούλου, γενική διευθύντρια-Beauty Line

Η καριέρα της στον όμιλο Χ.Α. Παπαέλληνας ξεκίνησε το 2016 στο τμήμα φαρμακείου ως brand manager της NUXE.

Η διάθεση για δουλειά και μάθηση την έφεραν σε λιγότερο από ένα χρόνο, αφότου εισήλθε στον όμιλο, στο κομμάτι του retail ως marketing manager του brand Yves Rocher.

Στη συνέχεια ανέλαβε το marketing του Selekt Beauty και το πόστο της marketing director του Beauty Line, αποκτώντας εμπειρία που την προετοίμασε για τη σημερινή θέση της γενικής διευθύντριας της αλυσίδας στον Όμιλο Χ.Α. Παπαέλληνας.

Tα 16α ΙΝ Βusiness Awards παρουσιάζει το Eυρωπαϊκο Πανεπιστήμιο Κύπρου.

  • Powered by epic.
  • Xρυσός χορηγός η Εcommbx.
  • Αργυρoi χορηγοί Σκλαβενίτης και Glenfiddich.
  • Μedia sponsor Alpha Κύπρου.
  • Οργανωτές ΙΜΗ και περιοδικό ΙΝ Βusiness.

Δειτε Επισης

Στο τεύχος Ιουνίου του περιοδικού GOLD: Η Λεμεσός ως μια πόλη συνώνυμο της φιλοδοξίας και της δυναμικής εξέλιξης
Αλ. Ιωσηφίδης: Ανήσυχη η ναυτιλιακή κοινότητα της Κύπρου-Τα στενά του Ορμούζ και τι θα δημιουργούσε μια πετρελαϊκή κρίση
Στρατηγική συμμαχία για την πολιτιστική κληρονομιά-Μνημόνιο συνεργασίας Ινστιτούτου Κύπρου και Εθνικής Επιτροπής UNESCO
Investor Day από το KPMG Startup Innovation Lab: Μια γιορτή καινοτομίας και τολμηρών ιδεών
Πρωτοπόρα η Deloitte Κύπρου... Δωμάτια θηλασμού στα γραφεία της πριν από την θέσπιση νόμου(pics)
Ξεναγήθηκε στους χώρους και τα ερευνητικά κέντρα του UCLan Cyprus ο Δ. Σκουρίδης
To Andrey & Julia Dashin’s Foundation και η Επίτροπος για τα Δικαιώματα του Παιδιού γιόρτασαν τη Διεθνή Ημέρα του Παιδιού
Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφος: Πρωτοπορία στην τεχνολογική ευθύνη και την κοινωνική καινοτομία
Στην Κύπρο ο Νίκος Δένδιας για την «Αόρατη Συνωμοσία» του Ανδρέα Χατζηκυριάκου
Οι μεγάλες τάσεις και η μετεξέλιξη των ΜΜΕ: Πώς οι όμιλοι μεταμορφώνονται για να είναι βιώσιμοι και κερδοφόροι