Εννέα μνηστήρες για την ανάπτυξη και λειτουργία του e-kalathi-Οι προσφοροδότες και τα ποσά που δήλωσαν

Μεγάλο ενδιαφέρον για ανάπτυξη, εγκατάσταση και λειτουργία της ψηφιακής πλατφόρμας e-kalathi, επιδείχθηκε από εταιρείες και επιχειρήσεις που παρέχουν υπηρεσίες πληροφορικής και ανάπτυξης λογισμικών.

Σύμφωνα με την Επισκόπηση Ανοίγματος Προσφορών, για την ανάπτυξη και λειτουργία του e-kalathi εξέφρασαν ενδιαφέρον και κατέθεσαν προσφορές συνολικά εννέα εταιρείες, εκ των οποίων οι δύο από την Ελλάδα.

Πρόκειται για τις:

  • CBS IT Systems Cyprus Ltd: €379.001
  • PricewaterhouseCoopers Ltd: €472.001
  • Cellock Ltd: €331.500
  • G.M. Powersoft Computer Solutions Ltd: €237.000
  • D.G. Techlink Ltd: €335.625
  • Quality and Reliability SA: €241.500
  • ΣΑΪΜΠΕΡΣ Α.Ε. Ανάπτυξη Ολοκληρωμένων Λύσεων Ηλεκτρονικού Εμπορίου: €222.101
  • Tryroso Ltd: €346.501
  • Cytacom Solutions Ltd: €354.260

Σημειώνεται ότι το εκτιμώμενο κόστος για ανάπτυξη της πλατφόρμας είχε καθοριστεί στις €485.200 συν ΦΠΑ κι όπως προκύπτει οι προσφορές που υποβλήθηκαν είναι αρκετά χαμηλότερες από αυτό.

Ικανοποιημένη η Υπηρεσία Προστασίας του Καταναλωτή

Μιλώντας στο InBusinessNews ο Διευθυντής της Υπηρεσίας Προστασίας του Καταναλωτή, Κωνσταντίνος Καραγιώργης, ανέφερε πως «είμαστε ικανοποιημένοι με τον αριθμό των προσφορών, κάτι που καταδεικνύει το μεγάλο ενδιαφέρον για ανάπτυξη, εγκατάστασης και λειτουργίας της εφαρμογής».

Ερωτηθείς για τα επόμενα βήματα, ο κ. Καραγιώργης εξήγησε πως μετά την ολοκλήρωση του Διαγωνισμού και την υποβολή προσφορών, αυτές θα μελετηθούν διεξοδικά.

«Θα δούμε τώρα ποιοι προσφοροδότες πληρούν τα κριτήρια και ακολούθως μία προς μία τις προσφορές όσων πληρούν τα κριτήρια, ώστε μέχρι τα μέσα Μαΐου να γίνει η ανάθεση και να υπογραφούν τα συμβόλαια».

«Στόχος μας είναι μέχρι το τέλος του έτους να είναι έτοιμη η πλατφόρμα και να αποκτήσουν οι καταναλωτές ένα σημαντικό εργαλείο στα χέρια τους», κατέληξε.

Το e-kalathi

Υπενθυμίζεται ότι στην πλατφόρμα e-kalathi θα συμμετέχουν μόνο οι υπεραγορές με ετήσιο κύκλο εργασιών πέντε εκατομμυρίων ευρώ και πάνω, ενώ μέσω αυτής θα παρουσιάζονται οι τιμές για 350 προϊόντα με τον ίδιο κωδικό αγοράς.

Με δεδομένο, πάντως, ότι για την μεγάλη πλειοψηφία των προϊόντων υπάρχουν διαθέσιμες στην αγορά πέραν της μίας επωνυμίας, ο συνολικός αριθμός των προϊόντων μπορεί να φθάσει τα 1.500 ή και τις 2.000.

Αξίζει δε να αναφερθεί ότι με βάση τη νομοθεσία που ψήφισε η Βουλή, οι συμμετέχοντες στην πλατφόρμα θα είναι υποχρεωμένοι καθημερινά μέχρι τις εννέα το πρωί να αποστέλλουν τα δεδομένα με τις τιμές των προϊόντων τους στην Υπηρεσία Προστασίας του Καταναλωτή για να ενημερώνεται σχετικά και η πλατφόρμα.

Σημειώνεται τέλος ότι η πλατφόρμα θα είναι προσβάσιμη, τόσο μέσω εφαρμογής στα κινητά τηλέφωνα όσο και μέσω ιστοσελίδας για ηλεκτρονικούς υπολογιστές.

Δειτε Επισης

Οι τελικές θέσεις του Υπ. Εμπορίου για το πλαφόν σε προϊόντα-Τι θεωρείται εύλογο κέρδος και η δυνατότητα του υπουργού
Σε λαχανικά, ψάρια και κρέας οι μεγαλύτερες αυξήσεις τιμών-Μείωση σε κουλούρια, λάδι και αλεύρι
Εποχή των Παγετώνων: Ένα μοναδικό ταξίδι στην προϊστορία στο Kings Avenue Mall
Στα υψηλότερα επίπεδα των τελευταίων 50 ετών οι διεθνείς τιμές του καφέ-Ερχονται ανατιμήσεις
Εβδομάδα εμπορίου πράσινης γραμμής... Ο στόχος και το κάλεσμα των διοργανωτών στους επιχειρηματίες
Μείωση 11,2% στα αυγά εκκόλαψης για κρεατοπαρωγή τον περασμένο Νοέμβριο
H νέα τηλεοπτική διαφήμιση της Nespresso με τον George Clooney που γίνεται...Detective George(vid)
Ν. Μεσολογγίτης: Πλάνα επέκτασης για OJO το 2025-Τουλάχιστον δύο νέα καταστήματα στην Ελλάδα και άλλα δύο στην Ευρώπη
Αυξήθηκαν τα παράπονα, επιστράφηκε σε καταναλωτές ποσό ύψους €3.240,76 το 2024
Ford και Michaels Automotive: 20 xρόνια επιτυχιών στην Κύπρο