powered by

Oι content creators αλλάζουν την όψη της οικονομίας

Στην εποχή των social media, η δημιουργία περιεχομένου έχει γίνει πιο συναρπαστική από ποτέ. Οι δημιουργοί εντοπίζουν διαρκώς νέα παράθυρα ευκαιριών και με εργαλείο τη δημιουργικότητά τους, συνδέονται άμεσα με το κοινό τους διαμορφώνοντας νέες και καινοτόμες επιχειρηματικές πρακτικές. Ως αποτέλεσμα, οι content creators αλλάζουν την όψη της οικονομίας την οποία και εκτοξεύουν σε ασύλληπτα ποσά, προς όφελος των εταιρειών που αξιοποιούν το momentum.

Η οικονομία του δημιουργού είναι ένας επιχειρηματικός κλάδος που αποτελείται από πέραν των 45 εκατομμυρίων δημιουργών περιεχομένου. Eπιμελητές, influencer των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, blogger και δημιουργοί βίντεο, οι πρωταγωνιστές μιας παγκόσμιας αγοράς δημιουργίας ψηφιακού περιεχομένου κινούν την οικονομία: H οικονομία του δημιουργού εκτιμάται ότι θα έχει αξία 250 δισεκατομμυρίων δολαρίων το 2024 και θα ανέλθει σε 480 δισεκατομμύρια δολάρια έως το 2027.

Το τι οδηγεί σε αυτή την ανάπτυξη και πώς μπορούν οι μάρκες να παραμείνουν στην κορυφή μιας τόσο ταχέως εξελισσόμενης βιομηχανίας είναι ένα κρίσιμο ερώτημα, απάντηση στο οποίο θα δώσει η Imogen Coles, UK Head of influence της Οgilvy, κατά το πολυαναμενόμενο Advertising Marketing, Media and Communication Conference.

Κατά τη διάρκεια της ομιλίας της με τίτλο «The changing face of the creator economy» η επικεφαλής, θα ρίξει μια ματιά στα δομικά στοιχεία της εν λόγω βιομηχανίας και γιατί σε πολλές περιπτώσεις οι Οργανισμοί αξιοποιούν μόλις το 20% των ευκαιριών που έχουν στη διάθεσή τους.

Πρωτοπόρος του Influencer Marketing

Η Imogen Coles είναι Head of influence στο Ηνωμένο Βασίλειο και διευθύνουσα εταίρος στην Ogilvy. Η Imogen ανακηρύχθηκε πρόσφατα ως μία από τις 30 κορυφαίες πρωτοπόρες γυναίκες στο Influencer Marketing. Η Imogen είναι ειδικός σε θέματα κοινωνικής δικτύωσης και επιρροής για πάνω από 10 χρόνια, και μαζί με την ομάδα της που αποτελείται από 50 άτομα, έχει ένα πελατολόγιο που εκτείνεται σε Unilever, The Coca-Cola Company, Bacardi, J&J και LEGO. Δημιουργός από μόνη της, η Imogen φέρνει μια μοναδική προοπτική και από τις δύο πλευρές του κλάδου.

Η ατζέντα

Ηχηρά ονόματα και κορυφαίοι ομιλητές φιγουράρουν στο φετινό Advertising, Marketing and Communication Conference που πραγματοποιείται στις 7 Ιουνίου στο Ξενοδοχείο Hilton Nicosia. Save the Date, λοιπόν, για ένα συνέδριο που καταφέρνει κάθε χρόνο να κεντρίζει το ενδιαφέρον των πρωταγωνιστών της βιομηχανίας και να αφήνει το μοναδικό στίγμα του.

Με θεματική «The Art of Perceptions», η μεγαλύτερη συγκέντρωση επαγγελματιών στον τομέα της διαφήμισης, του μάρκετινγκ, των μέσων ενημέρωσης και της επικοινωνίας στην Κύπρο διανύει ήδη το 21ο της έτος και υπόσχεται ακόμη ένα διαδραστικό και συναρπαστικό γεγονός.

Σκοπός της και κατά τη φετινή χρονιά αποτελεί το να μοιραστεί με το κοινό, γνώσεις και καινοτόμες ιδέες και να παράσχει τη δυνατότητα για ανταλλαγή εμπειριών μέσα από παρουσιάσεις και συζητήσεις στρογγυλής τραπέζης που θα πραγματοποιήσουν εμπειρογνώμονες και επαγγελματίες από όλο το φάσμα της διαφήμισης, του μάρκετινγκ και των ΜΜΕ.

Φέτος, το Συνέδριο θα αποτελείται από τις εξής πέντε διαδραστικές σκηνές:

  • Building Brilliant Brands
  • Global Trends in Media Stage
  • AI and the Future of Communication Stage
  • Smart Influencer Marketing Stage
  • It’s a digital world: Digital Platforms & Social Media Stage

Οι πιο πάνω σκηνές θα φέρουν σε επαφή ειδικούς από το εξωτερικό για να συζητήσουν και να ανταλλάξουν απόψεις σχετικά με μερικές από τις βασικές έννοιες και εξελίξεις που αναδιαμορφώνουν και φέρνουν επανάσταση στον κόσμο της διαφήμισης, του μάρκετινγκ και των μέσων ενημέρωσης.

Μην χάσετε την ευκαιρία να δείτε από κοντά ομιλίες της Google,, της Youtube, της IFMS Media καθώς και της Captivate Influence. Επί σκηνής αναμένονται εξάλλου και δημοφιλείς επιχειρήσεις καθώς και μεγάλοι Οργανισμοί της Κύπρου.

Ποιους ενδιαφέρει

Το συνέδριο απευθύνεται σε Διευθυντές και Στελέχη Μάρκετινγκ, Brand Managers, Digital Managers, Διευθυντές Πωλήσεων, Διευθύνοντες Συμβούλους, Γενικούς Διευθυντές, Επικεφαλής Επικοινωνίας και Δημοσίων Σχέσεων, καθώς και σε ανώτατα στελέχη επιχειρήσεων και οργανισμών από κάθε τομέα οικονομικής δραστηριότητας.

Αφορά επίσης σε Στελέχη Διαφημιστικών Γραφείων, Συμβούλους Επικοινωνίας καθώς και Επαγγελματίες και Συμβούλους Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης, προσφέροντάς τους μια μοναδική ευκαιρία να παρουσιάσουν τις υπηρεσίες και τα προϊόντα τους.

Για το πρόγραμμα του Συνεδρίου κάντε κλικ εδώ.

Για εγγραφές κάντε κλικ εδώ.

Πληροφορίες

Οργανωτής: IMH

Χορηγός: ECOMMBX, IMR/University of Nicosia

Με τη στήριξη: Κυπριακός Οργανισμός Εκδοτών Διαδικτύου (ΚΟΕΔ), Σύνδεσμος Διαφημιζομένων Κύπρου (ΣΔΚ), Σύνδεσμος Διαφήμισης – Επικοινωνίας Κύπρου (ΣΔΕΚ)

Χορηγοί Επικοινωνίας: Alpha TV Kύπρου, Cyprus Business News, περιοδικό GOLD, περιοδικό IN Business, πόρταλ REPORTER, SuperFM

Για περισσότερες πληροφορίες, κόστος συμμετοχής και εγγραφές, επικοινωνήστε με την ΙΜΗ:

Τ: 22505555 │ Φ: 22679820 │ email: events@imhbusiness.com

Μπορείτε επίσης να επισκεφτείτε την ιστοσελίδα www.imhbusiness.com

Δειτε Επισης

CBN Young Dragon Awards: Με συμμετοχή ρεκόρ, ολοκληρώνεται την Τρίτη η διαδικασία ψηφοφορίας από το κοινό
Προγράμματα €293 εκ. για ανάπτυξη καινοτομίας από Έφορο Ελέγχου Κρατικών Ενισχύσεων
Η PIN-UP Global υποστήριξε το Leadership & HR Management Conference
Mindset Talks 7: Ένα διήμερο συνέδριο προσωπικής και επιχειρηματικής ανάπτυξης και δικτύωσης στην Πάφο
Η εξέλιξη της S. Kaniklides (Cyprus) Limited από την ίδρυσή της μέχρι σήμερα
Podcast series: Ο ρόλος των τμημάτων HR στην πρόληψη προβληματικών συμπεριφορών στους εργαζομένους (video)
Podcast series: Η ενασχόληση με το στοίχημα και τα τυχερά παιχνίδια αποτελεί ζήτημα δημόσιας υγείας (video)
Podcast series: EAΣ και ΣΠΑΒΟ ενώνουν δυνάμεις για πρόληψη προβληματικών συμπεριφορών (video)
Podcast series ΕΑΣ: Ασφάλεια, ο αληθινός ήρωας σε κάθε παιχνίδι (video)
ΚΕΒΕ: Αδικαιολόγητη και ετσιθελική η απεργία των γιατρών στα δημόσια νοσηλευτήρια