Η νέα διαφημιστική καμπάνια των υπεραγορών Αλφαμέγα

Κομμάτια, μικρά και μεγάλα, αποτελούν μέρος μιας μεγαλύτερης εικόνας!

Συναισθήματα, βιώματα, μικρές και μεγάλες στιγμές που φτιάχνουν τον μοναδικό χαρακτήρα του καθ’ ενός από εμάς και επηρεάζουν γενιές και γενιές Κυπρίων, φιλοδοξούν να κατακτήσουν ένα μεγάλο μέρος της προσωπικότητας κάθε ατόμου.

Πρόκειται για ένα ξεχωριστό και συνάμα συναρπαστικό ταξίδι που ορίζεται από τη δική μας μοναδική ανάσα, το γέλιο, το κλάμα, τη χαρά, τον ενθουσιασμό για καθετί νέο ή παλιό, για κάθε προσωπική μας Ιθάκη.

Κάθε αλλαγή που μας ανοίγει νέους δρόμους μας συναρπάζει και μας δίνει το στίγμα της νέας εποχής. Μιας εποχής που μας βρίσκει με νέους έρωτες, μικρούς και μεγάλους, με νέες προκλήσεις και ευθύνες για τη ζωή και που επανακαθορίζει τις αξίες μας όπως ο σεβασμός για το περιβάλλον. Όπως ακριβώς και η κοινωνία μας και ο κάθε άνθρωπος ξεχωριστά, έτσι και εμείς εξελισσόμαστε, προοδεύουμε και μεγαλώνουμε και αισθανόμαστε την ανάγκη να μοιραστούμε γνώση και εμπειρίες.

Με αίσθημα ευθύνης και σεβασμού προς τον καταναλωτή, οι Υπεραγορές Αλφαμέγα εξελίσσονται διαρκώς για να παρέχουν αναβαθμισμένες υπηρεσίες και διαχρονική προσφορά προς την κοινωνία μας.

Περισσότερες από 15 κινηματογραφικές τοποθεσίες σε ολόκληρο το νησί, 35 ηθοποιοί και 60 και πλέον ταλαντούχοι συνεργάτες, αποτέλεσαν τα κομμάτια του παζλ της νέας διαφημιστικής παραγωγής μας, που ξεπερνάει κάθε προηγούμενο, με στόχο να αναδείξουμε τα επιμέρους ποιοτικά χαρακτηριστικά των Υπεραγορών μας και να δώσουμε το στίγμα της νέας εποχής.

Οι Υπεραγορές Αλφαμέγα είναι εκεί για σένα, «κομμάτι της ζωής σου»!

Δειτε Επισης

Το μιντιακό οικοσύστημα της Κύπρου σε νέα…συχνότητα-Οι ηγέτες του χώρου αποτυπώνουν ευκρινώς την εικόνα
Στα σκαριά μεικτή τηλεργασία στο δημόσιο-Επεκτείνεται και το ευέλικτο ωράριο εργασίας
Κοινό μέτωπο ΟΕΒ-ΚΕΒΕ για την ΑΤΑ... Τα τέσσερα σημεία που τονίζουν και υποδεικνύουν στον Γιάννη Παναγιώτου
Gen Z: Χάνονται στην οθόνη, ενημερώνονται από το feed-Μεγάλη έρευνα της IMR/Πανεπιστήμιο Λευκωσίας™
Ο τομέας της διαφήμισης και της επικοινωνίας σε πορεία μετεξέλιξης…Πώς κινούνται οι διαφημιστικές εταιρείες στην Κύπρο
Φτωχότερη η ιατρική κοινότητα της Κύπρου…Έφυγε από την ζωή ο γνωστός ορθοπεδικός Νίκος Γ. Ιωάννου(video)
Βελτιωμένα οικονομικά αποτελέσματα για το πρώτο εξάμηνο του 2025 αναμένει η Petrolina (Holdings) Public Limited
Tsokkos Hotels: Ανεβασμένοι τζίροι και αισθητή μείωση ζημιάς από εργασίες
Χάρις Κυνηγού Λάντα: Το νέο πιο σθεναρό τραπεζικό τοπίο και πού στοχεύει η συνένωση AstroBank με Alpha Bank
Όλες οι λεπτομέρειες για το νέο σχέδιο ενίσχυσης της ηλεκτροκίνησης-Ο αριθμός των χορηγιών, οι κατηγορίες και τα ποσά (πίνακες)