H Casino αναλύει τα trends στο Συνέδριο Λιανικού Εμπορίου

Σε μια εποχή που χαρακτηρίζεται από αυξανόμενη ανησυχία για τις τιμές και την οικονομική επιβάρυνση του καταναλωτή, ο τομέας του Grocery αντιμετωπίζει προκλήσεις που απαιτούν άμεση και αποτελεσματική δράση. Πέραν της διαχείρισης των τιμών, οι επιχειρήσεις στον κλάδο πρέπει να αναπτύξουν μοντέλα κερδοφορίας μέσα από τις οποίες θα προκύψουν νέες επιχειρηματικές ευκαιρίες και θα δημιουργήσουν καινούριες μορφές συνεργιών.

Η ανάπτυξη αυτών των μοντέλων απαιτεί εξειδικευμένη ομάδα διαχείρισης, υπεύθυνη για στρατηγικές αναλύσεις της αγοράς και παροχή πληροφοριών σε ό,τι αφορά τον ανταγωνισμό. Σημαντικό ρόλο παίζει επίσης η διατήρηση των υφιστάμενων στρατηγικών σχέσεων με προμηθευτές και άλλους εταίρους.

To 21ο Cyprus Grocery Retail Conference θα υποδεχθεί τον Nicolas Richard, Διευθυντή Διεθνούς Ανάπτυξης του Casino Group ο οποίος με την τεράστια εμπειρία του, θα καθοδηγήσει το επιχειρηματικό κοινό του κυπριακού grocery retail παρουσιάζοντας τα σημεία-κλειδιά για ευελιξία και συνεχή προσαρμογή ώστε να αντιμετωπίσει τις διαρκείς προκλήσεις.

Who is who

Ο Nicolas Richard είναι Διευθυντής Διεθνούς Ανάπτυξης της ExtenC, η οποία αποτελεί σημαντικό μοχλό ανάπτυξης για τον όμιλο Casino διεθνώς, μέσω εμπορικών συνεργασιών που συμβάλλουν στη στρατηγική ανάπτυξης και εδραίωσης των εμπορικών σημάτων του ομίλου σε νέες αγορές.

Είναι υπεύθυνος για τον εντοπισμό, την επιλογή και τη σύναψη συμβολαίων νέων συνεργασιών σε όλο τον κόσμο, τη σύλληψη προτύπων στρατηγικής αναζήτησης για την εστίαση στις καλύτερες δυνατές αγορές/προοπτικές- τη διοργάνωση διεθνών εμπορικών εκθέσεων (Παρίσι, Ντουμπάι, Σιγκαπούρη, Τόκιο)- την εκπόνηση μοντέλων κερδοφορίας για νέες επιχειρηματικές προοπτικές και οικονομικών προφίλ για υφιστάμενους συνεργάτες- την άμεση διαχείριση της ομάδας που είναι υπεύθυνη για τις στρατηγικές αναλύσεις της αγοράς και την πληροφόρηση για τον ανταγωνισμό.

Το Συνέδριο

Το Cyprus Grocery Retail Conference θα πραγματοποιηθεί στις 3 Απριλίου στο Hilton Nicosia, με στόχο να παρουσιάσει τις τάσεις οι οποίες συμβάλλουν στην επιτυχή μετάβαση του τομέα στη νέα εποχή υπεύθυνης, βιώσιμης, πράσινης και ψηφιακής ανάπτυξης. Με παγκοσμίου φήμης προσωπικότητες και ομιλητές από την Κύπρο και το εξωτερικό, οι συμμετέχοντες θα έχουν την ευκαιρία να ενημερωθούν εις βάθος για όλες τις πτυχές και τα απαραίτητα συστατικά για επιτυχή λειτουργία των δραστηριοτήτων τους.

Δηλώστε συμμετοχή στην μεγαλύτερη σύναξη στελεχών που δραστηριοποιούνται μπροστά και πίσω από τα ράφια του λιανικού εμπορίου των FMCGs στην Κύπρο για να λάβετε ενεργά μέρος στη συναρπαστική αυτή συζήτηση για τις προκλήσεις και ευκαιρίες για το λιανικό εμπόριο στην Κύπρο .

11α IN Business Grocery Retail Awards

Σημειώνεται ότι πέραν των παρουσιάσεων και συζητήσεων από διακεκριμένους επαγγελματίες του χώρου, το Συνέδριο θα φιλοξενήσει η τελετή απονομής των 11ων IN Business Grocery Retail Awards, κατά την οποία θα βραβευθούν τα FMCGs brands που διέπρεψαν στην Κύπρο την χρονιά που μας πέρασε βάσει κριτηρίων.

Ανάμεσα στα κριτήρια περιλαμβάνεται η αύξηση των πωλήσεων, αύξηση του μεριδίου αγοράς, νέες κατηγορίες προϊόντων, αυξημένη κερδοφορία για τους λιανοπωλητές και τους προμηθευτές και καινοτομία στο μάρκετινγκ και τη διαφήμιση.

Ποιους ενδιαφέρει

Το Συνέδριο απευθύνεται σε διευθύνοντες σύμβουλους, εμπορικούς διευθυντές, διευθυντές προμηθειών, brand managers και στελέχη από επιχειρήσεις που ασχολούνται με το χονδρικό και λιανικό εμπόριο προϊόντων ευρείας κατανάλωσης. Συγκεκριμένα, το περιεχόμενο καλύπτει τους τομείς ενδιαφέροντος στελεχών από:

  • Εμπορικές Εταιρείες: Παραγωγοί, Εισαγωγείς, Προμηθευτές Προϊόντων Ευρείας Κατανάλωσης (FMCGs)
  • Υπεραγορές
  • Αλυσίδες Διαρκούς Εξυπηρέτησης-Περίπτερα
  • Εταιρείες Logistics
  • Πολυκαταστήματα
  • Σύμβουλους Επιχειρήσεων
  • Εμπορικές Τράπεζες
  • Λογιστικά-Ελεγκτικά Γραφεία
  • Χρηματοοικονομικούς Οργανισμούς
  • Γραφεία Δημοσίων Σχέσεων & Διαφήμισης

Για πληροφορίες και εγγραφές πατήστε εδώ.

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΣΥΝΕΔΡΙΟΥ

Οργανωτής: IMH
Κύριος Χορηγός: Υπεραγορές αλφαμέγα

Χορηγοί: Alambra Fresh Milk Ltd, Flexfin, G.A.P. Vassilopoulos

Υποστηρικτές: Christoudias Logistics, JCC Payment Systems

Με τη στήριξη: Παγκύπριος Σύνδεσμος Λιανικού Εμπορίου, Παγκύπριος Σύνδεσμος Υπεραγορών, Σύνδεσμος Διαφημιζομένων Κύπρου, ECR Cyprus

Χορηγοί Επικοινωνίας: Alpha Κύπρου, περιοδικό IN Βusiness, πόρταλ REPORTER, Cyprus Business News (CBN), Super FM

Για περισσότερες πληροφορίες, επικοινωνήστε με την IMH:

Τηλέφωνο: 22505555 | Φαξ: 22679820

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο: events@imhbusiness.com

Ιστοσελίδα: www.imhbusiness.com

Δειτε Επισης

Η κυκλοφοριακή ρύθμιση που προκρίνει για την Μακαρίου η Πρωτοβουλία «Λευκωσία-Πρωτεύουσα Κύπρου»
Είχαν την τιμητική τους οι υπεραγορές...Ιδιαίτερα αυξημένη και στα ίδια επίπεδα με το περσινό Πάσχα η κίνηση
ΠΑΣΕΑ: Σε κατασκευαστή και ΤΟΜ η ευθύνη για ανακλήσεις-Η κατάθεση ενώπιον της ερευνητικής για Takata
Σε υπεραγορές και κρεοπωλεία της Λεμεσού η Μαρία Παναγιώτου-Διαβεβαιώνει για την επάρκεια και ποιότητα των προϊόντων
Skroutz.cy: Η νέα καμπάνια «Skroutz.cy: Shop everything» και πού στοχεύει
Πιο ακριβό φέτος το πασχαλινό τραπέζι-Τσιμπιμένες οι τιμές σε κρέατα και λαχανικά
Jumbo: Αυξημένες κατά 6% οι πωλήσεις των καταστημάτων στην Κύπρο το πρώτο τρίμηνο
Καίει η τιμή του κυπριακού καφέ-Αύξηση 24,6% μέσα σε ένα χρόνο
Η Lidl Κύπρου δίνει πνοή στην ανθρωπιστική βοήθεια
Μ. Αντωνίου: Επάρκεια προϊόντων για το πλούσιο πασχαλινό τραπέζι-Αβεβαιότητα στην εφοδιαστική αλυσίδα λόγω δασμών