Η Toyota Κύπρου στον παγκόσμιο διαγωνισμός ζωγραφικής «Toyota Dream Car» 2024

Η Toyota Κύπρου, έλαβε μέρος για 14η συνεχή χρονιά στον Παγκόσμιο Διαγωνισμό Ζωγραφικής, που διοργάνωσε η Toyota Motor Corporation για 17η χρονιά, για παιδιά ηλικίας έως και 15 ετών με θέμα: «To αυτοκίνητο των ονείρων σας».

Ο διαγωνισμός διεξήχθη μεταξύ 1 Δεκεμβρίου 2023 μέχρι τις 31 Ιανουαρίου 2024. Αξίζει να σημειωθεί ότι ο διαγωνισμός τελούσε υπό την αιγίδα του Υπουργείου Παιδείας & Πολιτισμού της Κυπριακής Δημοκρατίας.

Φέτος, ο Παγκόσμιος Διαγωνισμός Ζωγραφικής «Toyota Dream Car», σημείωσε τον αριθμό των 780,000 συμμετεχόντων από όλες τις χώρες.

Ο Παγκόσμιος Διαγωνισμός Ζωγραφικής «Toyota Dream Car», αποτελεί έναν από τους σημαντικότερους θεσμούς της Toyota Motor Corporation (TMC) τα τελευταία χρόνια.

Για τον λόγο αυτόν ο θεσμός επεκτείνεται και συνεχίζει να πραγματοποιείται σε πέραν των 90 χωρών ανά το παγκόσμιο, συμπεριλαμβανομένης και της Κύπρου.

Μέσω του διαγωνισμού ζωγραφικής «Toyota Dream Car», η Toyota δίνει τη δυνατότητα στα παιδιά να ζωγραφίσουν το αυτοκίνητο των ονείρων τους, ενθαρρύνοντάς τα να αφήσουν ελεύθερη τη φαντασία και τη δημιουργικότητά τους, προκειμένου να διεκδικήσουν την πρωτιά! Το φετινό ενδιαφέρον των μικρών φίλων της Toyota ξεπέρασε τα προηγούμενα χρόνια καταγράφοντας νέο ρεκόρ, καθώς για τον τοπικό διαγωνισμό υποβλήθηκαν 1.545 σχέδια.

Οι διαγωνιζόμενοι χωρίστηκαν σε τρεις ηλικιακές κατηγορίες. Η πρώτη κατηγορία περιελάμβανε σχέδια παιδιών ηλικίας 8 ετών και κάτω.

Η δεύτερη κατηγορία περιελάμβανε παιδιά ηλικίας 8-11 ετών και τέλος, η τρίτη κατηγορία περιελάμβανε παιδιά ηλικίας 12-15 ετών.

Αρχικά, οι διαγωνιζόμενοι υπέβαλαν τα έργα τους, τα οποία αξιολογήθηκαν από την κριτική επιτροπή, που αποτελούνταν από επαγγελματίες του χώρου των ΜΜΕ, της τέχνης, της εκπαίδευσης και της βιομηχανίας αυτοκινήτων. Στη συνέχεια, η κριτική επιτροπή επέλεξε τις τρεις καλύτερες ζωγραφιές από την κάθε κατηγορία.

240313-Toyota-DreamCarCeremony-AM9A4003

Τα μέλη της κριτικής επιτροπής απαρτίζονταν από:

Για την Α’ και Γ’ κατηγορία (8 ετών και κάτω, 12-15 ετών):

  • Νίκος Κωτσονόπουλος (Sales Manager ΑΝΤ1)
  • Έφη Πιλαβά (Εκπαιδευτικός, Σύμβουλος Εκπαιδευτικών Προγραμμάτων Εικαστικής Αγωγής του Υ.Π.Π.Α.Ν)
  • Γκλόρια Κασσιανίδου (Ιδιοκτήτρια της γκαλερί «Γκλόρια»)
  • Λένια Γεωργίου (Εικαστικός & Εικαστική Θεραπεύτρια)
  • Δημήτρης Γιόκκας (Αρχισυντάκτης 4 τροχοί)

Για τη Β’ κατηγορία, 8-11 χρόνων:

  • Δικράν Ουζουνιάν (Managing Director Dickran Ouzounian & Co Ltd)
  • Βάσω Κομνηνού (Commercial Manager, Πολίτης)
  • Παναγιώτης Πασάντας (Γλύπτης, Εικαστικός)
  • Πέτρος Σουτζιής (Freelancer Motoring Journalist & Autobest Association – Cyprus Jury)
  • Αναστασία Γιασεμή (Graphic Designer, MarketWay Publicis)

Η τελετή βράβευσης έλαβε χώρα την Τετάρτη 13 Μαρτίου 2023, στις 15.00, στον εκθεσιακό χώρο της Toyota στη Λευκωσία, όπου απονεμήθηκαν τα βραβεία στους μικρούς νικητές του διαγωνισμού στην παρουσία και του επίσημου πρεσβευτή της Toyota Κύπρου Μίλαν Τραΐκοβιτς.

Είναι ιδιαίτερα σημαντικό να σημειωθεί ότι οι Κύπριοι νικητές θα έχουν την ευκαιρία να συμμετάσχουν στον Παγκόσμιο Διαγωνισμό «Toyota Dream Car», που θα πραγματοποιηθεί στην Ιαπωνία τον Μάιο του 2024, μαζί με νικητές από άλλες χώρες.

240313-Toyota-DreamCarCeremony-AM9A3721

Οι μικροί νικητές κάθε ηλικιακής κατηγορίας:

ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ Α’ (8 ετών και κάτω):

1η θέση – Σάββας Σοφοκλέους

2η θέση – Μαργαρίτα Στυλιανού

3η θέση – Άγγελος Κολοτούρος

ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ Β’ (8-11 ετών):

1η θέση – Άννα Μαυρομμάτη

2η θέση – Πάρης Αντρέου Χατζηπαύλου

3η θέση – Χριστιάνα Δανιήλ

ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ Γ’ (12-15 ετών):

1η θέση – Μάριος Θεμιστοκλέους

2η θέση – Kiahna Elizabeth Friend

3η θέση – Αλεξάνδρα Φτερακίδη

www.toyota.com.cy.

Δειτε Επισης

Η κυκλοφοριακή ρύθμιση που προκρίνει για την Μακαρίου η Πρωτοβουλία «Λευκωσία-Πρωτεύουσα Κύπρου»
Είχαν την τιμητική τους οι υπεραγορές...Ιδιαίτερα αυξημένη και στα ίδια επίπεδα με το περσινό Πάσχα η κίνηση
ΠΑΣΕΑ: Σε κατασκευαστή και ΤΟΜ η ευθύνη για ανακλήσεις-Η κατάθεση ενώπιον της ερευνητικής για Takata
Σε υπεραγορές και κρεοπωλεία της Λεμεσού η Μαρία Παναγιώτου-Διαβεβαιώνει για την επάρκεια και ποιότητα των προϊόντων
Skroutz.cy: Η νέα καμπάνια «Skroutz.cy: Shop everything» και πού στοχεύει
Πιο ακριβό φέτος το πασχαλινό τραπέζι-Τσιμπιμένες οι τιμές σε κρέατα και λαχανικά
Jumbo: Αυξημένες κατά 6% οι πωλήσεις των καταστημάτων στην Κύπρο το πρώτο τρίμηνο
Καίει η τιμή του κυπριακού καφέ-Αύξηση 24,6% μέσα σε ένα χρόνο
Η Lidl Κύπρου δίνει πνοή στην ανθρωπιστική βοήθεια
Μ. Αντωνίου: Επάρκεια προϊόντων για το πλούσιο πασχαλινό τραπέζι-Αβεβαιότητα στην εφοδιαστική αλυσίδα λόγω δασμών