DeLeMaMcCann: Socially Responsible
09:40 - 07 Φεβρουαρίου 2024
Έχετε κάποια ειδίκευση σε συγκεκριμένους τομείς δραστηριότητας σε ό,τι αφορά την επικοινωνία και διαχείριση περιεχομένου στα social media;
Ως full service agency προσφέρουμε όλο το φάσμα των υπηρεσιών που μπορεί ένα brand να χρειαστεί για την επικοινωνία του. Προς το τέλος του 2008 δημιουργήσαμε ένα dedicated digital unit, διατηρώντας τη στρατηγική μας να κρατήσουμε όλα τα services κάτω από την ίδια στέγη.
Το Digital Unit της εταιρείας μας αποτελείται από μια αφοσιωμένη ομάδα από social media experts, creative team, campaign performance specialists, οι οποίοι είναι διαπιστευμένοι με διάφορα certifications όπως το Creative Strategy Professional από το Meta, Google ads certified κ.λπ.
Εστιάζουμε στη δημιουργία engaging υλικού, αλλά και ενεργειών για τα social media channels αρκετών brands, ανάλογα με το brand DNA, τους στόχους του εκάστοτε brand, αλλά και την πλατφόρμα που επιλέγουμε να αξιοποιήσουμε. Αυτό πάντοτε ορίζεται από το marketing objective, αλλά και το mindset των καταναλωτών που θέλουμε να προσελκύσουμε. Παράλληλα, σε κάθε πλατφόρμα αξιοποιούμε τις δυνατότητες στόχευσης, αλλά και διαφήμισης (π.χ. custom audiences, first party data, behavioral ή contextual targeting και retargeting), ώστε να προσεγγίσουμε αποτελεσματικά τo κοινό, αλλά και να πετύχουμε τους στόχους κάθε εκστρατείας.
Η αξιοποίηση της τεχνολογίας και των AI εργαλείων, η ηθική, αλλά και η συνεχής δίψα για μάθηση, αποτελούν για εμάς τις πιο σημαντικές αξίες για να βελτιωθούμε και να προσδώσουμε περισσότερη αξία στο κάθε brand. Ακρογωνιαίο λίθο σε κάθε επικοινωνία των brands, αποτελεί η στρατηγική που διαμορφώνουμε, αξιοποιώντας τα εργαλεία του McCann Worldgroup, στο οποίο περήφανα ανήκουμε.
Πόσο σημαντική είναι σήμερα η παρουσία και επικοινωνία μιας εταιρείας, ανεξαρτήτως τομέα, στα social media;
Η σημασία των social media δεν μπορεί να υποτιμηθεί. Δεδομένης της χρήσης, αλλά και του αυξημένου χρόνου που επενδύουν οι καταναλωτές σε αυτά (μ.ο. 145 λεπτά),
η παρουσία των brands στα ΜΚΔ, έχει ίσως την ίδια σημασία όση θα είχε ένα flagship store. Δεν είναι τυχαίο που στο Hubspot SoMe report 2023 τα social media κατατάσσονται πρώτα στη σειρά ως το επιλεγμένο κανάλι μέσω του οποίου ανακαλύπτουν νέα προϊόντα τόσο στους GenZ (52%) όσο και στους Millennials (45%), αλλά και στους GenX (46%), πάνω από τα ίδια τα retail stores, αλλά και πάνω από τις μηχανές αναζήτησης. Ακόμη, όπως αναφέρεται και σε έρευνα του Meta, περίπου το 90% των users, ακολουθούν ένα brand στο Instagram.
Αυτό προσθέτει και στη σημασία του social commerce - ενός πυλώνα που μας μαγεύει και παρακολουθούμε στενά. Στο CES 2024 που έγινε τον Ιανουάριο του 2024, είδαμε για παράδειγμα εφαρμογές AI, μέσω των οποίων μπορείς με το χέρι να κυκλώσεις ένα προϊόν από μια φωτογραφία ή ένα video. Αυτό αυτόματα «ενεργοποιεί» μια έρευνα και επαναφέρει λύσεις αγοράς για το συγκεκριμένο κομμάτι που επέλεξε ο χρήστης. Τα πράγματα αυτοματοποιούνται για τους καταναλωτές και γίνονται πιο εύκολα από ποτέ.
Για αυτό άλλωστε βλέπουμε ότι 67% των social media users (σύμφωνα με το hubspot) έχουν αγοράσει κάτι που είδαν στα social media, κάτι που αντικατοπτρίζει τον σημαντικό τους ρόλο στη διαδικασία της αγοράς. Η τεχνητή νοημοσύνη αλλάζει το παιγνίδι.
Ήδη δαπανώνται υπέρογκα ποσά για ΑΙ εφαρμογές στα social media με το μέγεθος να ζαλίζει, αφού εκτιμάται ότι θα φτάσει τα $7.25 δισεκατομμύρια μέχρι το 2029 (mordorintelligence.com), αλλάζοντας οριστικά τη μέθοδο με την οποία λειτουργούσαμε μέχρι τώρα. Αναμένουμε ότι η δυνατότητα πλέον θα φτάνει μέχρι τη δημιουργία εξατομικευμένου περιεχομένου προσαρμοσμένου στα ενδιαφέροντα του κάθε χρήστη.
Πώς αξιολογείτε τη μεγαλύτερη εικόνα της παρουσίας κυπριακών επιχειρήσεων και brands στα κοινωνικά δίκτυα;
Σύμφωνα με το datareportal, 87,6% του πληθυσμού στην Κύπρο διαθέτει λογαριασμό στα social media και σύμφωνα με τη Στατιστική Υπηρεσία, 1 στους 2 users διαδικτύου έχει προχωρήσει σε online αγορά το 2023. Άρα οι καταναλωτές είναι εκεί. Τα τελευταία χρόνια παρατηρούμε ότι οι εταιρείες επενδύουν όλο και περισσότερο στα Social Media. Εστιάζουν στη δημιουργία πρωτογενούς περιεχομένου που να έχει ενδιαφέρον – κάτι που δεν βλέπαμε στο παρελθόν – γιατί πλέον αντιλαμβάνονται ότι αυτό που χρειάζεται είναι να εμπνεύσεις τον χρήστη και να του 'μιλήσεις' στη δική του γλώσσα. Παράλληλα, ιδιαίτερη έμφαση δίνεται στη στόχευση κοινών, στη δημιουργία custom audiences, αλλά και στο retargeting μέσω των ΜΚΔ. Αναμένουμε ραγδαίες εξελίξεις στο εγγύς μέλλον, περαιτέρω ανάπτυξη του TikTok, σημαντική εξέλιξη στο Meta, διεύρυνση της χρήσης virtual reality ενεργειών, διατήρηση του short vertical video content, περαιτέρω εφαρμογές και λύσεις με την αξιοποίηση του AI κ.λπ. Η ανάγκη για μέσα κοινωνικής δικτύωσης υπήρχε πάντα, από την εποχή του MySpace, ίσως και πιο πίσω από την εποχή του AOL και του mirc. Σε 2 χρόνια το σκηνικό μπορεί να είναι πολύ διαφορετικό από το σημερινό. Σημασία έχει να αξιολογούμε, να υιοθετούμε τη μάθηση και την εφαρμογή της τεχνολογίας, να μαθαίνουμε από τα λάθη μας και να εξελισσόμαστε. Tὰ πάντα ῥεῖ. Τέλος, οι αξίες της ηθικής και της ειλικρίνειας παραμένουν αναπόσπαστο κομμάτι των υπηρεσιών που προσφέρουμε.
Στοιχεία Επικοινωνίας
Διεύθυνση: Λεωφόρος Γρίβα Διγενή 36, 1066 Λευκωσία.
Τηλ.: 22 660 300, email: info@delema.com