RED WOLF PR & ADVERTISING: When a client is a partner
09:30 - 07 Φεβρουαρίου 2024
Η Red Wolf PR & Advertising επενδύει σταθερά στην ανθρωποκεντρική προσέγγιση, με βασική της αρχή να αντιμετωπίζει ως συνεργάτη κι όχι ως έναν ακόμη πελάτη κάθε επιχείρηση που την επιλέγει, επισημαίνει ο Φίλιππος Σιακαβάρας, Head of Digital της εταιρείας. Σημειώνει ακόμα ως πλεονέκτημά τους την εξειδίκευση στα Social Media και την ικανότητα συμπερίληψης των νέων δεδομένων της τεχνολογίας στις εργασίες τους.
Mε τους συνεργάτες μας δημιουργούμε σχέσεις εμπιστοσύνης, αφουγκραζόμαστε τις ανησυχίες τους, διαμορφώνουμε τη στρατηγική τους και παρακολουθούμε τα αποτελέσματα των επικοινωνιακών τους δράσεων με συνέπεια.
Μέσα από τη σταθερή ποιότητα των υπηρεσιών και κυρίως μέσα από τα εξαιρετικά αποτελέσματα που πετύχαμε για τους συνεργάτες μας, καταφέραμε να αναδειχτούμε μέσα σε λίγα χρόνια σε μία από τις κορυφαίες εταιρείες επικοινωνίας, διαφήμισης και δημοσιών σχέσεων στην κυπριακή αγορά.
Το κύριο χαρακτηριστικό μας είναι ότι αποδεχόμαστε την κάθε πρόκληση, όσο μεγάλη ή ακατόρθωτη κι αν φαίνεται, επιφέροντας τα επιθυμητά αποτελέσματα.
Στους συνεργάτες μας παρέχουμε 360° υπηρεσίες επικοινωνίας όπως: Branding, Communication Strategy, Integrated Marketing, Public Relations, Event Management, Digital Marketing, Political Communication, Public Affairs, Crisis Management, Web Design & Development.
Σταθμός για μας αποτελεί και η ανάπτυξή μας στην Ελλάδα με το brand «Four Hats», που λειτουργεί ως αυτόνομο γραφείο με τα ίδια δυναμικά χαρακτηριστικά σε επίπεδο πρόκλησης και δημιουργίας.
Έμφαση στα Social Media
Τα Social Media είναι πολύτιμα κανάλια επικοινωνίας για κάθε εταιρεία, brand ή πρόσωπο. Στη Red Wolf PR & Advertising αναγνωρίζουμε την αξία τους, γι’ αυτό βρίσκονται στο επίκεντρο της στρατηγικής που διαμορφώνουμε για τους συνεργάτες μας.
Στο σημερινό χάος πληροφοριών και περιεχομένου, που ανεβαίνει καθημερινά σε όλα τα Social Media, ξεχωρίζει η αυθεντικότητα και η πρωτοτυπία. Εκεί ακριβώς είναι που αποδίδει η εξειδίκευσή μας, στο πλαίσιο της οποίας δίδουμε έμφαση στο περιεχόμενο που διαμορφώνεται μέσα από τις ανάγκες του Μέσου, από τα θέλω του κοινού και τις αξίες του brand ή του οργανισμού.
Ταυτόχρονα, η συζήτηση για την πρωτοτυπία και την αυθεντικότητα γίνεται ακόμη πιο σύνθετη με την άφιξη τεχνολογιών όπως το AI (τεχνητή νοημοσύνη). Ξαφνικά, υπάρχουν αλγόριθμοι που γράφουν κείμενα, δημιουργούν εικαστικά και ανταποκρίνονται σε οποιοδήποτε αίτημα με αρκετά καλή πιστότητα. Στη Red Wolf PR & Advertising φροντίζουμε να ενημερωνόμαστε και να αξιοποιούμε τις νέες τεχνολογίες. Εστιάζουμε σε επίπεδο στόχευσης κοινών, βελτιστοποίησης του μπάτζετ και άλλων συναφών ενεργειών. Για να έχουμε το επίπεδο περιεχομένου που απαιτείται, πιστεύουμε στον ανθρώπινο παράγοντα και τη δημιουργία περιεχομένου από ανθρώπους για ανθρώπους.
Το αφήγημα όταν είναι αληθινό φέρνει τη μάρκα πιο κοντά στο κοινό. Ο αυθορμητισμός και η αυθεντικότητα στην επικοινωνία είναι στοιχεία με τα οποία οι καταναλωτές μπορούν να ταυτιστούν, δημιουργώντας μια αίσθηση αληθινής συναισθηματικής σύνδεσης.
Αν δεν υπάρχεις online, υπάρχεις;
Με το 87,6% των Κυπρίων να έχουν τουλάχιστον έναν λογαριασμό σε Μέσο Κοινωνικής Δικτύωσης, το ερώτημα είναι αν μπορεί να υπάρξει εταιρεία που να μην έχει παρουσία και επικοινωνία στα Social Media. Οι καταναλωτές είναι ήδη εκεί, επικοινωνούν, κρίνουν και επικρίνουν επιχειρήσεις, προϊόντα, brands και οργανισμούς. Αν δεν υπάρχεις online, υπάρχεις;
Τα Social Media διαδραματίζουν καθοριστικό ρόλο στην επιτυχία μιας εταιρείας. Επιτρέπουν την άμεση επικοινωνία, διευκολύνουν την προώθηση προϊόντων και χρησιμεύουν ως βασικό εργαλείο για τη διαχείριση της φήμης.
Οι εταιρείες με ισχυρή στρατηγική παρουσία, πρωτογενές κι αυθεντικό περιεχόμενο σε πλατφόρμες, όπως Facebook, Twitter, Instagram, TikTok και LinkedIn, μπορούν να επικοινωνήσουν απευθείας με τους πελάτες και το κοινό τους, στην προσπάθεια να συνδέσουν τα θέλω τους με τους στόχους της εταιρείας.
Παράλληλα, αποκτούν πολύτιμες πληροφορίες για τις προτιμήσεις των καταναλωτών, για τα δημογραφικά τους στοιχεία και για τις συνήθειές τους.
Αναμφίβολα, τα Social Media δεν είναι απλώς ένα εργαλείο μάρκετινγκ, αλλά ένα ζωτικό στοιχείο για προβολή και ανάδειξη των αξιών και των δραστηριοτήτων της κάθε εταιρείας και οργανισμού.
Ξεκάθαρη η δυναμική, αλλά...
Ενώ οι περισσότερες επιχειρήσεις έχουν αντιληφθεί τη δυναμική και τα οφέλη των Social Media στην ανάπτυξή τους, αδυνατούν να υποστηρίξουν με συνέπεια και με σωστό περιεχόμενο τις σελίδες που έχουν στα διάφορα ΜΚΔ (Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης). Αρκετές εταιρείες αρκούνται στο πρώτο βήμα, δημιουργούν δηλαδή λογαριασμούς και ενώ αρχίζουν να αναρτούν περιεχόμενο, πολύ σύντομα σταματάνε να έχουν ενεργή παρουσία ή εγκαταλείπουν κάθε προσπάθεια για αυθεντικό και πρωτότυπο υλικό, μένοντας στα απολύτως απαραίτητα. Την ίδια στιγμή, αριθμός εταιρειών, ενώ ανεβάζει τακτικά περιεχόμενο, χρησιμοποιεί το ίδιο ύφος και λεκτικό σε όλα τα κανάλια.
Η κακή χρήση των Social Media οφείλεται στην ανάθεσή τους σε μη καταρτισμένο προσωπικό εντός της εταιρείας και στη διστακτικότητα των οργανισμών να επενδύσουν στα ψηφιακά κανάλια και στη δημιουργία περιεχομένου. Έτσι, παραμένουν προσκολλημένοι και μονοδιάστατοι στις παραδοσιακές μορφές επικοινωνίας και διαφήμισης. Είναι μορφές πιο κοστοβόρες, λιγότερο στοχευμένες και δεν επιτρέπουν την αμφίδρομη επικοινωνία. Επομένως, βλέπουμε πως τα ΜΚΔ, από Μέσο επικοινωνίας μετατρέπονται σε βαρετή διαδικασία που πολλές φορές καταλήγει σε αδράνεια που μεταφράζεται σε άσχημα αποτελέσματα και χαμηλό engagement rate.
Βραβευμένα case studies
Η εταιρεία μας υλοποίησε σημαντικά έργα στα Social Media, που έχουν βραβευθεί για την ποιότητα και την πρωτοπορία τους. Για παράδειγμα, σε μία retail εταιρεία με κύριο στόχο το γυναικείο νεανικό κοινό, που ήθελε να λανσαριστεί στην κυπριακή αγορά, διαμορφώσαμε μία στρατηγική μέσα από micro-influencers σε όλα τα ΜΚΔ με επίκεντρο το TikTok και το Instagram, αξιοποιώντας ένα casual, άμεσο tone of voice. Οι πωλήσεις της από το e-shop και από τα φυσικά καταστήματα αυξήθηκαν κατακόρυφα με τη νέα στρατηγική. Πλέον τα συγκεκριμένα κανάλια επικοινωνίας αποτελούν τον κύριο πυλώνα για τις επόμενες χρονιές.
Σε άλλη περίπτωση, για εγνωσμένου κύρους οργανισμό με συστημικό ρόλο στην κυπριακή κοινωνία, σχεδιάσαμε και εκτελέσαμε στρατηγική με επίκεντρο το LinkedIn και ένα πιο επίσημο, corporate tone of voice, που απέδωσε καρπούς, αυξάνοντας τους εταιρικούς πελάτες του οργανισμού σε σύντομο χρονικό διάστημα.
Ο κάθε οργανισμός έχει διαφορετικό κοινό και μια δική του ξεχωριστή ιστορία να επικοινωνήσει. Στη Red Wolf PR & Advertising προσαρμοζόμαστε ανάλογα με τις απαιτήσεις και τις αξίες των συνεργατών μας, δημιουργώντας μοναδικά μηνύματα και στρατηγικές για τον καθένα ξεχωριστά.
ΔΙΕΥΘΥΝΤΙΚΗ ΟΜΑΔΑ
Κωνσταντίνος Ντάλτας, Managing Director
Μαρία Χριστοδούλου, Executive Director
Ηλίας Αντωνιάδης, Γενικός Διευθυντής
Στοιχεία Επικοινωνίας
Email: info@redwolf.com.cy
Ιστοσελίδες: www.redwolf.com.cy