ΚΕΠΑ: Δωρεάν προγράμματα σε θέματα ψηφιακών δεξιοτήτων

Την έναρξη δωρεάν προγράμματος στις Βασικές Γνώσεις Έξυπνου Κινητού διάρκειας 30 ωρών στην αίθουσα του Κοινοτικού Συμβουλίου Καλοπαναγιώτη, ανακοίνωσε τη Δευτέρα, το Κέντρο Παραγωγικότητας (ΚΕΠΑ) του Υπουργείου Εργασίας και Κοινωνικών Ασφαλίσεων, στο πλαίσιο της διοργάνωσης δωρεάν προγραμμάτων κατάρτισης σε περιοχές εκτός των αστικών κέντρων.

Σύμφωνα με ανακοίνωση του ΚΕΠΑ, την οποία μεταδίδει το ΓΤΠ, στόχος της διοργάνωσης προγραμμάτων σε μη αστικές περιοχές είναι η διευκόλυνση της συμμετοχής των κατοίκων των περιοχών αυτών σε δραστηριότητες κατάρτισης.

Το πρόγραμμα, το οποίο παρακολουθούν 20 συμμετέχοντες και συμμετέχουσες, ξεκίνησε στις 15/2/2024 και διεξάγεται κάθε Πέμπτη απόγευμα.

Όλα τα προγράμματα χρηματοδοτούνται από την Ευρωπαϊκή Ένωση στο πλαίσιο του Μηχανισμού Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας.

Το Κέντρο Παραγωγικότητας απευθύνει πρόσκληση σε όλες τις Κοινότητες για συνδιοργάνωση παρόμοιων προγραμμάτων.

Για περισσότερες πληροφορίες οι ενδιαφερόμενοι φορείς μπορούν να επικοινωνούν με τον κ. Αντρέα Στυλιανού στο τηλ. 22806144.

Δειτε Επισης

Το IN Business TV στο μεγάλο τεχνολογικό γεγονός Huawei Connect 2024 στο Παρίσι (video & pics)
AWS: Οι δυνατότητες του cloud, η παραγωγική τεχνητή νοημοσύνη και η επένδυση μεγατόνων στις ΑΠΕ
Human Centric: Αξιοποίηση εργαλείων τεχνητής νοημοσύνης σε καινοτόμα προγράμματα κατάρτισης
Πώς ο ψηφιακός μετασχηματισμός λειτουργεί προς όφελος της επιχείρησής σας
Στις εγκαταστάσεις της Dynamic Works ο Επικεφαλής Επιστήμονας
Primetel Business Networking Event: Ο έμπιστος συνεργάτης της σύγχρονης κυπριακής επιχείρησης (video)
Στο διεθνές συνέδριο για θέματα τεχνολογίας «Tallinn Digital Summit» ο Ν. Δαμιανού-Σειρά επαφών στην Εσθονία
Παρουσίασε σε «Διπλωματικό Σαλόνι» στο Ισραήλ το οικοσύστημα έρευνας και καινοτομίας της Κύπρου ο Σκουρίδης
Κυβερνοανθεκτικότητα στην εποχή των επιθέσεων με ΤΝ: Προτεραιότητα για στελέχη και κυβερνητικούς αξιωματούχους
GoMo: Η νέα πρόταση κινητής τηλεφωνίας που προσφέρει το εξ ολοκλήρου digital brand