H PCE HI-TECH SOLUTIONS επενδύει στο Soft1 Cloud ERP Series 6

Η PCE HI-TECH SOLUTIONS, κορυφαία συμβουλευτική εταιρεία σε θέματα πληροφορικής, επέλεξε την πρωτοποριακή λύση Soft1 Cloud ERP Series 6 της SoftOne Κύπρου για τη μετάβασή της στη σύγχρονη ψηφιακή εποχή μέσα από απλά και εφικτά βήματα.

Η λύση Cloud ERP της SoftOne καλύπτει πλήρως τις αυξημένες ανάγκες μηχανογράφησης της PCE, ενοποιώντας την οικονομική και εμπορική δραστηριότητα -καθώς και τη διαχείριση των σχέσεων με πελάτες- σε μία σύγχρονη πλατφόρμα λογισμικού, εξασφαλίζοντας παράλληλα την απρόσκοπτη συνεργασία των επιμέρους τμημάτων της εταιρείας. Πλήρως παραμετροποιήσιμο, το Soft1 Cloud ERP Series 6 ανταποκρίνεται στις ιδιαίτερες απαιτήσεις λειτουργίας της PCE HI-TECH SOLUTIONS, προσφέροντας άψογη οργάνωση και απλοποίηση των καθημερινών διαδικασιών της εταιρείας.

Η υλοποίηση ενσωματώνει επίσης την πρωτοποριακή mobile εφαρμογή Soft1 360, η οποία επεκτείνει την εμβέλεια της κεντρικής εγκατάστασης Soft1, επιτρέποντας στους τεχνικούς της εταιρείας την άμεση καταγραφή και συνεχή παρακολούθηση (της κατάστασης )όλων των αιτημάτων επιδιορθώσεων από όπου και εάν βρίσκονται, μέσω οποιασδήποτε συσκευής.

Αξιοποιώντας τις διευρυμένες δυνατότητες αυτοματοποίησης (εργασιών) του Soft1 Cloud ERP Series 6, η PCE HI-TECH SOLUTIONS είναι σε θέση να διεκπεραιώνει μαζικά τις τιμολογήσεις των πελατών της, μειώνοντας κατά 20% τον απαιτούμενο χρόνο καταχώρησης των σχετικών παραστατικών. Την ίδια στιγμή, διαχειρίζεται εύκολα και αποτελεσματικά τα Serial Numbers των χιλιάδων διακινούμενων κωδικών της, παρακολουθώντας με ακρίβεια την πορεία κάθε πώλησης ανά πελάτη: από τη λήψη και εκτέλεση της παραγγελίας έως το after-sales serivce.

Αναφερόμενoς στην εγκατάσταση και λειτουργία του Soft1 Cloud ERP Series 6, ο κ. Βαγγέλης Καρασούλας, Γενικός Διευθυντής της PCE HI-TECH SOLUTIONS, σημείωσε: «Αξιοποιώντας το εύρος των λειτουργικών δυνατοτήτων του Soft1 Cloud ERP Series 6, αυτοματοποιούμε πλήρως την εκτέλεση όλων των καθημερινών διαδικασιών της επιχείρησής μας, επιτυγχάνοντας μείωση του κόστους λειτουργίας, καθώς και βελτίωση του επιπέδου εξυπηρέτησης των πελατών μας».

Δειτε Επισης

Τερματικό: H CMC που μιλούσε… κινέζικα και γιατί επιχειρεί να βγάλει knock-out τους υπεργολάβους
Βάζει πίεση για Great Sea Interconnector η Κομισιόν-Τα θέματα για τα οποία ζήτησε να ενημερωθεί
Δημήτρης Ζόππος: Έρχονται και άλλοι θεσμικοί και ιδιώτες επενδυτές στην 33East
Η κυπριακή startup BRAYN φέρνει επανάσταση στην εκπαίδευση σε μορφή τύπου Netflix
Ραφαέλα Ανδρέου: Η μαθηματικός που ακολούθησε το όνειρό της και έγινε tattoo artist
Αναμέτρηση AI-κυβερνοασφάλειας επί σκηνής Cyber Security Conference
Meta: Αντιμέτωπη με πρόστιμο $13,4 διε από την Ε.Ε. για το Marketplace
Μ. Δημοπούλου: Οι στόχοι ESG της Philip Morris και οι στέρεες βάσεις σε θέματα βιωσιμότητας στην κυπριακή αγορά
Κ. Χατζηγιάννης: Να γίνει πιο σοβαρή μελέτη για την ηλεκτρική διασύνδεση, απαράδεκτες οι πιέσεις στην ΡΑΕΚ
Πώς μοιράζεται η πίτα των εξαγωγών-Η δυναμική και η αξία χαλλουμιού και φαρμάκων