powered by

Cyprus Grocery Retail Conference: Οι τάσεις και οι προτεραιότητες

Υπό τεράστια πίεση εκτιμάται ότι θα είναι τα περιθώρια κέρδους του λιανεμπορίου έως το 2030. Πρωτοφανείς προκλήσεις όπως οι πληθωριστικές πιέσεις και η συνεχής άνοδος των τιμών, προκαλούν αλλαγές στην συμπεριφορά των καταναλωτών, ενώ η ανατρεπτική τεχνολογία και η προσπάθεια για βιωσιμότητα παρέχουν τόσο ευκαιρίες όσο και νέες απαιτήσεις στη λειτουργία και διαχείριση των επιχειρήσεων του τομέα. Οι λιανοπωλητές που θα βγουν κερδισμένοι είναι όλοι όσοι θα χαράξουν μια στρατηγική λαμβάνοντας υπόψη τις νέες αυτές συνθήκες.

Νικητές στο παιχνίδι του ανταγωνισμού θα είναι όσοι αξιοποιήσουν τους δείκτες ESG και όσοι θα κάνουν συμβιβασμούς για να αυξήσουν τη διαφοροποίηση με τους καταναλωτές (με βάση τα δεδομένα) άλλα και οι επιχειρηματίες που θα τελειοποιήσουν την omnichannel εμπειρία χρησιμοποιώντας αυτοματοποίηση.

Για να πετύχεις χρειάζεται και τόλμη. Οι εταιρίες που θα διαπρέψουν είναι αυτές που θα κάνουν τολμηρές επενδύσεις στην τεχνολογία και τη γεννητική τεχνητή νοημοσύνη και που θα γίνουν ο εργοδότης επιλογής για τα σημερινά και αυριανά ταλέντα.

Οι τάσεις, οι προοπτικές καθώς και το ποιες είναι οι προτεραιότητες που πρέπει να θέσουν οι επαγγελματίες, θα παρουσιαστούν αναλυτικά από τον Andrea Petronio, Senior Partner, Head of Retail practice Italy, Turkey and Greece, Bain & Company Italy, Inc. στο πλαίσιο του 21ου Cyprus Grocery Retail Conference που παρουσιάζουν οι Υπεραγορές αλφαμέγα. Η τεράστια εμπειρία του και η πολύπλευρη γνώση του για τον τομέα αναμένεται να βοηθήσει αισθητά τους παρευρισκομένους ώστε να λάβουν πολύτιμες συμβουλές.

Ο Andrea Petronio εντάχθηκε στην Bain το 1996, όπου εργάστηκε στο γραφείο του Μιλάνου και εξελέγη εταίρος το 2001. Είναι επικεφαλής του local retail practice στην Ιταλία, την Τουρκία και πρόσφατα και στην Ελλάδα. Είναι ανώτερο μέλος του local retail practice της EMEA. Έχει εργαστεί εκτενώς στο λιανικό εμπόριο σε όλους τους τομείς, με μεγάλες και κορυφαίες εταιρείες στην Ιταλία και την EMEA, εξυπηρετώντας πολλά έργα και προγράμματα δημιουργίας υψηλής αξίας, υποστηρίζοντας επίσης πρωτογενείς PEG που δραστηριοποιούνται στον κλάδο αυτό.

Έχει επίσης εμπειρία στα FMCGs στην εμπορική επιτάχυνση και το RTM. Η κύρια αρμοδιότητα και εμπειρία του είναι στην εταιρική και επιχειρηματική στρατηγική, το omnichannel, τη βελτίωση των επιδόσεων, τις συγχωνεύσεις και εξαγορές και το PMI, την οργάνωση. Η εμπειρία του καλύπτει όλους τους σημαντικούς τομείς του λιανικού εμπορίου.

Το Συνέδριο

Το Cyprus Grocery Retail Conference διοργανώνεται με στόχο να παρουσιάσει τις τάσεις οι οποίες συμβάλλουν στην επιτυχή μετάβαση του τομέα στη νέα εποχή υπεύθυνης, βιώσιμης, πράσινης και ψηφιακής ανάπτυξης. Με παγκοσμίου φήμης προσωπικότητες και ομιλητές από την Κύπρο και το εξωτερικό, οι συμμετέχοντες θα έχουν την ευκαιρία να ενημερωθούν εις βάθος για όλες τις πτυχές και τα απαραίτητα συστατικά για επιτυχή λειτουργία των δραστηριοτήτων τους.

Δηλώστε συμμετοχή στην μεγαλύτερη σύναξη στελεχών που δραστηριοποιούνται μπροστά και πίσω από τα ράφια του λιανικού εμπορίου των FMCGs στην Κύπρο για να λάβετε ενεργά μέρος στη συναρπαστική αυτή συζήτηση για τις προκλήσεις και ευκαιρίες για το λιανικό εμπόριο στην Κύπρο .

11α IN Business Grocery Retail Awards

Σημειώνεται ότι πέραν των παρουσιάσεων και συζητήσεων από διακεκριμένους επαγγελματίες του χώρου, το Συνέδριο θα φιλοξενήσει η τελετή απονομής των 11ων IN Business Grocery Retail Awards, κατά την οποία θα βραβευθούν τα FMCGs brands που διέπρεψαν στην Κύπρο την χρονιά που μας πέρασε βάσει κριτηρίων.

Ανάμεσα στα κριτήρια περιλαμβάνεται η αύξηση των πωλήσεων, αύξηση του μεριδίου αγοράς, νέες κατηγορίες προϊόντων, αυξημένη κερδοφορία για τους λιανοπωλητές και τους προμηθευτές και καινοτομία στο μάρκετινγκ και τη διαφήμιση.

Ποιους ενδιαφέρει

Το Συνέδριο απευθύνεται σε διευθύνοντες σύμβουλους, εμπορικούς διευθυντές, διευθυντές προμηθειών, brand managers και στελέχη από επιχειρήσεις που ασχολούνται με το χονδρικό και λιανικό εμπόριο προϊόντων ευρείας κατανάλωσης. Συγκεκριμένα, το περιεχόμενο καλύπτει τους τομείς ενδιαφέροντος στελεχών από:

  • Εμπορικές Εταιρείες: Παραγωγοί, Εισαγωγείς, Προμηθευτές Προϊόντων Ευρείας Κατανάλωσης (FMCGs)
  • Υπεραγορές
  • Αλυσίδες Διαρκούς Εξυπηρέτησης-Περίπτερα
  • Εταιρείες Logistics
  • Πολυκαταστήματα
  • Σύμβουλους Επιχειρήσεων
  • Εμπορικές Τράπεζες
  • Λογιστικά-Ελεγκτικά Γραφεία
  • Χρηματοοικονομικούς Οργανισμούς
  • Γραφεία Δημοσίων Σχέσεων & Διαφήμισης

Για πληροφορίες και εγγραφές πατήστε εδώ.

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΣΥΝΕΔΡΙΟΥ

Οργανωτής: IMH
Κύριος Χορηγός: Υπεραγορές αλφαμέγα

Χορηγοί: Flexfin

Υποστηρικτές: Christoudias Logistics, JCC Payment Systems

Με τη στήριξη: Παγκύπριος Σύνδεσμος Λιανικού Εμπορίου, Παγκύπριος Σύνδεσμος Υπεραγορών, Σύνδεσμος Διαφημιζομένων Κύπρου, ECR Cyprus

Χορηγοί Επικοινωνίας: Alpha Κύπρου, περιοδικό IN Βusiness, πόρταλ REPORTER, Cyprus Business News (CBN), Super FM

Για περισσότερες πληροφορίες, επικοινωνήστε με την IMH:

Τηλέφωνο: 22505555 | Φαξ: 22679820

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο: events@imhbusiness.com

Ιστοσελίδα: www.imhbusiness.com

Δειτε Επισης

Ν. Χριστοδουλίδης: Αρχίζει rebranding της Κύπρου με επίκεντρο τις διεθνείς αγορές-Τα πέντε οφέλη από τη νέα αναβάθμιση της οικονομίας
ΚΕΒΕ Business Leader Awards: Τιμητικό βραβείο Business Leader στον Φάνο Επιφανίου
ΚΕΒΕ Business Leader Awards: Βραβείο Business Leader στον Ιάκωβο Ιακώβου
ΚΕΒΕ Business Leader Awards: Βραβείο Business Leader στον Νίκο Ξάνθου Σαρρή
Βράβευση Έλενας Γαλανού στα ΚΕΒΕ Business Leader Awards-Business Leader στην κατηγορία «Εμπόριο»
ΚΕΒΕ Business Leader Awards: O Prabhat K. Jha Business Leader στην κατηγορία «Ναυτιλία»
Βραβείο Business Leader στον Πανίκο Νικολάου στα ΚΕΒΕ Business Leader Awards
ΚΕΒΕ Business Leader Awards: Βραβείο Business Leader στον Δρ. Νικόλαο Ζαμπόγλου
ΚΕΒΕ Business Leader Awards: Ο Δρ. Μαρίνος Σωτηρίου Business Leader στην κατηγορία «Υπηρεσίες»
ΚΕΒΕ Business Leader Awards: Business Leader στον πρωτογενή τομέα ο Στυλιανός Πάντζιαρος