Διαθέσιμη και στα ελληνικά η ζωντανή μετατροπή ομιλίας σε κείμενο από το Amazon Transcribe

Η Amazon Web Services (AWS) ανακοινώνει ότι η υπηρεσία Amazon Transcribe υποστηρίζει πλέον την άμεση μετατροπή ομιλίας σε κείμενο στην ελληνική γλώσσα. Αυτή η νέα δυνατότητα θα επιτρέπει στους προγραμματιστές να ενσωματώνουν εύκολα ακριβείς λειτουργίες μετατροπής ομιλίας στις ελληνόγλωσσες εφαρμογές τους, προσφέροντας μια πιο πλούσια και διαδραστική εμπειρία στους χρήστες.

Το Amazon Transcribe είναι μια πλήρως αυτοματοποιημένη υπηρεσία αναγνώρισης ομιλίας που χρησιμοποιεί προηγμένες τεχνολογίες μηχανικής μάθησης για να μετατρέπει τον ήχο σε κείμενο γρήγορα και με ακρίβεια. Με την τελευταία αναβάθμιση και τις 30 νέες γλώσσες που προστέθηκαν, η υπηρεσία υποστηρίζει πλέον περισσότερες από 100 γλώσσες για ζωντανή απομαγνητοφώνηση.

«Είμαστε ενθουσιασμένοι που προσφέρουμε τη δυνατότητα ζωντανής μετατροπής ομιλίας σε κείμενο στους Έλληνες προγραμματιστές και πελάτες» δήλωσε ο Λεωνίδας Δρακόπουλος, Tech Lead Ελλάδας, Κύπρου και Μάλτας στην AWS. «Με το Amazon Transcribe, οργανισμοί από διάφορους τομείς, όπως Μέσα Ενημέρωσης, εταιρείες με δραστηριότητα στο λιανικό εμπόριο και τμήματα εξυπηρέτησης πελατών, θα μπορούν πλέον να ενσωματώσουν στις διαδικασίες τους απρόσκοπτα τη ζωντανή μετατροπή ομιλίας σε κείμενο στα ελληνικά, διατηρώντας με αυτόν τον τρόπο πολύτιμα δεδομένα και βελτιώνοντας την εμπειρία των χρηστών».

Πελάτες από διάφορους τομείς χρησιμοποιούν το Amazon Transcribe για να αυξήσουν την παραγωγικότητα τους και να ενισχύσουν την προσβασιμότητα σε φωνητικά δεδομένα. Για παράδειγμα φορείς και πάροχοι υγειονομικής περίθαλψης αξιοποιούν τις δυνατότητες της υπηρεσίας για την καταγραφή επισκέψεων ασθενών. Εταιρείες λιανικού εμπορίου χρησιμοποιούν την τεχνολογία για ζωντανή απομαγνητοφώνηση και μετάφραση συνομιλιών με πελάτες.

Στην πλατφόρμα Slack, η υπηρεσία υποστηρίζει ζωντανές απομαγνητοφωνήσεις συναντήσεων και audio/video messaging, βελτιώνοντας και αναβαθμίζοντας το επίπεδο συνεργασίας. Η FORMULA 1 αξιοποιεί το Amazon Transcribe για τη δημιουργία άμεσων λεζαντών σχολιασμού στις ζωντανές μεταδόσεις. Η NASCAR αξιοποιεί την υπηρεσία για την προσθήκη on-demand λεζαντών σε video περιεχόμενο σε πολλές γλώσσες. Η Principal Financial αξιοποιεί τις δυνατότητες ανάλυσης κλήσεων του Amazon Transcribe για να αντλεί πληροφορίες από συνομιλίες με πελάτες. Μέσα ενημέρωσης, όπως οι New York Times, χρησιμοποιούν τις δυνατότητες της υπηρεσίας για την απομαγνητοφώνηση κλήσεων εξυπηρέτησης πελατών και την αναγνώριση τάσεων της αγοράς. Η T-Mobile χρησιμοποιεί την υπηρεσία για την παροχή απομαγνητοφωνήσεων μηνυμάτων τηλεφωνητή στις γλώσσες που επιθυμούν οι πελάτες της, βελτιώνοντας με αυτόν την τρόπο την προσβασιμότητα.

Η προσθήκη της ελληνικής γλώσσας ενισχύει τις πολυγλωσσικές ικανότητες αναγνώρισης ομιλίας του Amazon Transcribe, το οποίο στηρίζεται σε εξελιγμένα μοντέλα μηχανικής μάθησης, εκπαιδευμένα σε εκατομμύρια ώρες ηχητικών δεδομένων από διαφορετικές προφορές και περιβάλλοντα.

Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το Amazon Transcribe μπορείτε να επισκεφτείτε την ιστοσελίδα: https://aws.amazon.com/transcribe/

Δειτε Επισης

Samsung Vision AI: Επαναπροσδιορίζοντας την οικιακή ψυχαγωγία με τη νέα σειρά τηλεοράσεων και soundbars 2025
ASBIS και Huawei: Μια συνεργασία που βραβεύεται με το Premier Growth Partner Award
Στρατηγική συνεργασία Public με iRepair για επισκευές τεχνολογίας
CBS IT Systems Cyprus: Τριετής σύμβαση-πλαίσιο με CYTA στον τομέα των δικτύων της Cisco
«The Software Edge: IBM Driving Business Forward»-Ο ψηφιακός μετασχηματισμός, η καινοτομία και οι λύσεις της IBM(vid)
Έκδοση κάρτας φιλάθλου και είσοδος στα γήπεδα με «Ψηφιακό Πολίτη»-Το νέο λογισμικό του ΚΟΑ
Εισαγωγή τεχνητής νοημοσύνης στις διαδικασίες αδειοδότησης συζήτησαν ΕΟΑ-Νικόδημος Δαμιανού
Πιο απαραίτητη από ποτέ η υιοθέτηση προηγμένων τεχνολογιών και σύγχρονων υποδομών στις επιχειρήσεις
George Cassar: Η δύναμη της επιλογής στην υβριδική αρχιτεκτονική cloud
Αυτοματοποίηση και βιωσιμότητα: Το μέλλον των επιχειρήσεων και ο δρόμος προς την αποδοτικότητα