Μέσα Φεβρουαρίου σε κανονική λειτουργία το e-kalathi...«Μεγάλη ανταπόκριση από τις υπεραγορές για την πιλοτική περίοδο»

Η Υπηρεσία Προστασίας Καταναλωτή (ΥΠΚ) εργάζεται εντατικά, σε συνεργασία με τον Ανάδοχο και τις συμμετέχουσες υπεραγορές, ώστε η πλατφόρμα e-kalathi να τεθεί στη διάθεσή των καταναλωτών, σε πιλοτική βάση, πριν από τα Χριστούγεννα σε εθελούσια βάση ενώ, αφού λάβει την απαιτούμενη ανατροφοδότηση από τους χρήστες, προγραμματίζεται η κανονική λειτουργία της στα μέσα Φεβρουαρίου.

Σε ανακοίνωσή της με αφορμή πρόσφατα δημοσιεύματα για το e-kalathi, η Υπηρεσία αναφέρει ότι «εργάζεται εντατικά, σε συνεργασία με τον Ανάδοχο και τις συμμετέχουσες υπεραγορές, ώστε η πλατφόρμα να τεθεί στη διάθεσή τους, σε πιλοτική βάση, πριν από τα Χριστούγεννα».

«Πέρα από τον βασικό στόχο της παροχής άμεσης και σε πραγματικό χρόνο πληροφόρησης στους καταναλωτές, για τις τιμές βασικών προϊόντων, κατά την πιλοτική περίοδο λειτουργίας της πλατφόρμας, η ΥΠΚ αναμένει να λάβει, επίσης, την απαιτούμενη ανατροφοδότηση από τους χρήστες (καταναλωτές και υπεραγορές), ούτως ώστε να μπορέσουν να γίνουν τυχόν διορθωτικές ενέργειες πριν από την κανονική λειτουργία της, που προγραμματίζεται στα μέσα Φεβρουαρίου του 2025», σημειώνεται.

Κατά την πιλοτική εφαρμογή, συνεχίζει η ανακοίνωση, «η πλατφόρμα θα περιλαμβάνει περίπου 480 βασικά καταναλωτικά αγαθά, τα οποία έχουν ιδιαίτερη βαρύτητα στο καλάθι του νοικοκυριού».

Σημειώνεται ότι «παρά το γεγονός πως κατά την πιλοτική περίοδο εφαρμογής η συμμετοχή των υπεραγορών θα είναι σε εθελούσια βάση, εντούτοις υπάρχει μεγάλη ανταπόκριση εκ μέρους τους».

Η Υπηρεσία Προστασίας Καταναλωτή αναφέρει, επίσης ότι, «με το πέρας της πιλοτικής περιόδου, και αφού εκδοθεί το προβλεπόμενο Διάταγμα από τον Υπουργό Ενέργειας, Εμπορίου και Βιομηχανίας, στην πλατφόρμα θα πρέπει να ενταχθούν όλες οι επηρεαζόμενες υπεραγορές και θα περιληφθούν όλα τα προϊόντα που θα ορίσει ο Υπουργός, όπως προνοεί και η σχετική νομοθεσία».

Τονίζεται, καταληκτικά, ότι «διαχρονική προτεραιότητα της Υπηρεσίας Προστασίας Καταναλωτή είναι η ενίσχυση της προστασίας και της αγοραστικής δύναμης του καταναλωτή».

Δειτε Επισης

Κρατικό περίπτερο της Κύπρου στην 30η έκδοση της διεθνούς έκθεσης τροφίμων και ποτών Gulfood 2025
Η μοναδική ευκαιρία που δίνει στους χρήστες του το MyPetrolina app ενόψει Πάσχα
Πάτησε φρένο η αγορά αυτοκινήτου...Ετήσια μείωση 8,8% στις συνολικές εγγραφές το πρώτο δίμηνο του 2025
Warpoint: Μια αρένα εικονικής πραγματικότητας έρχεται στο Mall of Engomi
Ανεβασμένο το λιανεμπόριο σε έναν δύσκολο Γενάρη-Οι στυλοβάτες, η δυναμική των υπεραγορών και πώς κινήθηκαν οι άλλοι τομείς
Σε τροχιά ανάπτυξης η ONE Light...Το εργοστάσιο στην Κίνα, η επένδυση στην έρευνα και οι νέες εγκαταστάσεις(pics&vid)
Τα Women’s Worldwide Car of the Year Awards επιβραβεύουν το Hyundai Santa Fe
H Lidl Κύπρου γιορτάζει τα 15α της χρόνια με επετειακό διαγωνισμό
Ανακλήθηκαν οι διορισμοί Ερευνητικής για τους takata από το Υπουργικό-Αποφασίζει ο Γ. Σαββίδης για τη σύστασή της
ΗΠΑ: Εξαιρεί τις αυτοκινητοβιομηχανίες από τους δασμούς για έναν μήνα ο Τραμπ-Ποιος ο στόχος