Μέσα Φεβρουαρίου σε κανονική λειτουργία το e-kalathi...«Μεγάλη ανταπόκριση από τις υπεραγορές για την πιλοτική περίοδο»

Η Υπηρεσία Προστασίας Καταναλωτή (ΥΠΚ) εργάζεται εντατικά, σε συνεργασία με τον Ανάδοχο και τις συμμετέχουσες υπεραγορές, ώστε η πλατφόρμα e-kalathi να τεθεί στη διάθεσή των καταναλωτών, σε πιλοτική βάση, πριν από τα Χριστούγεννα σε εθελούσια βάση ενώ, αφού λάβει την απαιτούμενη ανατροφοδότηση από τους χρήστες, προγραμματίζεται η κανονική λειτουργία της στα μέσα Φεβρουαρίου.

Σε ανακοίνωσή της με αφορμή πρόσφατα δημοσιεύματα για το e-kalathi, η Υπηρεσία αναφέρει ότι «εργάζεται εντατικά, σε συνεργασία με τον Ανάδοχο και τις συμμετέχουσες υπεραγορές, ώστε η πλατφόρμα να τεθεί στη διάθεσή τους, σε πιλοτική βάση, πριν από τα Χριστούγεννα».

«Πέρα από τον βασικό στόχο της παροχής άμεσης και σε πραγματικό χρόνο πληροφόρησης στους καταναλωτές, για τις τιμές βασικών προϊόντων, κατά την πιλοτική περίοδο λειτουργίας της πλατφόρμας, η ΥΠΚ αναμένει να λάβει, επίσης, την απαιτούμενη ανατροφοδότηση από τους χρήστες (καταναλωτές και υπεραγορές), ούτως ώστε να μπορέσουν να γίνουν τυχόν διορθωτικές ενέργειες πριν από την κανονική λειτουργία της, που προγραμματίζεται στα μέσα Φεβρουαρίου του 2025», σημειώνεται.

Κατά την πιλοτική εφαρμογή, συνεχίζει η ανακοίνωση, «η πλατφόρμα θα περιλαμβάνει περίπου 480 βασικά καταναλωτικά αγαθά, τα οποία έχουν ιδιαίτερη βαρύτητα στο καλάθι του νοικοκυριού».

Σημειώνεται ότι «παρά το γεγονός πως κατά την πιλοτική περίοδο εφαρμογής η συμμετοχή των υπεραγορών θα είναι σε εθελούσια βάση, εντούτοις υπάρχει μεγάλη ανταπόκριση εκ μέρους τους».

Η Υπηρεσία Προστασίας Καταναλωτή αναφέρει, επίσης ότι, «με το πέρας της πιλοτικής περιόδου, και αφού εκδοθεί το προβλεπόμενο Διάταγμα από τον Υπουργό Ενέργειας, Εμπορίου και Βιομηχανίας, στην πλατφόρμα θα πρέπει να ενταχθούν όλες οι επηρεαζόμενες υπεραγορές και θα περιληφθούν όλα τα προϊόντα που θα ορίσει ο Υπουργός, όπως προνοεί και η σχετική νομοθεσία».

Τονίζεται, καταληκτικά, ότι «διαχρονική προτεραιότητα της Υπηρεσίας Προστασίας Καταναλωτή είναι η ενίσχυση της προστασίας και της αγοραστικής δύναμης του καταναλωτή».

Δειτε Επισης

Οι σύμμαχοι του χαλλουμιού-Αυτές είναι οι κύριες χώρες εξαγωγής του
Το packaging επαναπροσδιορίζει τη σχέση του καταναλωτή με το brand και την επιχείρηση
ΚΕΟ: Παραίτηση Χρίστου Παναγίδη και νέος πρόεδρος του Διοικητικού Συμβουλίου ο Ιωάννης Χαριλάου
Δεν έκλεισε ακόμη το deal… Τι διευκρινίζει για πώληση της Superhome Center σε προτιθέμενο αγοραστή η Ermes
Εμπορικός πόλεμος: Αυτό είναι το χειρότερο σενάριο για την Ευρώπη
Κορυφαία αγορά ηλεκτρικών αυτοκινήτων στην Ευρώπη η Βρετανία-Ξεπέρασε τη Γερμανία
Άλμα 170% στην τιμή του κακάο το 2024-Αυξήσεις 73% στον καφέ, 56% στον χυμό πορτοκαλιού και 50% στο ηλιέλαιο
Αλ. Βαφεάδης: Στη Νομική Υπηρεσία τα διατάγματα για ανακλήσεις-«Θέλουμε να καλύψουμε όλα όσα προκύπτουν με συνολική προσέγγιση»
FAO: Οι τιμές των τροφίμων παγκοσμίως μειώθηκαν κατά 2% το 2024
Βάσσος Ηλιάδης και Μικροζυθοποιείο Πίβο ενώνουν δυνάμεις για διανομή ποιοτικών craft μπυρών