Μέσα Φεβρουαρίου σε κανονική λειτουργία το e-kalathi...«Μεγάλη ανταπόκριση από τις υπεραγορές για την πιλοτική περίοδο»

Η Υπηρεσία Προστασίας Καταναλωτή (ΥΠΚ) εργάζεται εντατικά, σε συνεργασία με τον Ανάδοχο και τις συμμετέχουσες υπεραγορές, ώστε η πλατφόρμα e-kalathi να τεθεί στη διάθεσή των καταναλωτών, σε πιλοτική βάση, πριν από τα Χριστούγεννα σε εθελούσια βάση ενώ, αφού λάβει την απαιτούμενη ανατροφοδότηση από τους χρήστες, προγραμματίζεται η κανονική λειτουργία της στα μέσα Φεβρουαρίου.

Σε ανακοίνωσή της με αφορμή πρόσφατα δημοσιεύματα για το e-kalathi, η Υπηρεσία αναφέρει ότι «εργάζεται εντατικά, σε συνεργασία με τον Ανάδοχο και τις συμμετέχουσες υπεραγορές, ώστε η πλατφόρμα να τεθεί στη διάθεσή τους, σε πιλοτική βάση, πριν από τα Χριστούγεννα».

«Πέρα από τον βασικό στόχο της παροχής άμεσης και σε πραγματικό χρόνο πληροφόρησης στους καταναλωτές, για τις τιμές βασικών προϊόντων, κατά την πιλοτική περίοδο λειτουργίας της πλατφόρμας, η ΥΠΚ αναμένει να λάβει, επίσης, την απαιτούμενη ανατροφοδότηση από τους χρήστες (καταναλωτές και υπεραγορές), ούτως ώστε να μπορέσουν να γίνουν τυχόν διορθωτικές ενέργειες πριν από την κανονική λειτουργία της, που προγραμματίζεται στα μέσα Φεβρουαρίου του 2025», σημειώνεται.

Κατά την πιλοτική εφαρμογή, συνεχίζει η ανακοίνωση, «η πλατφόρμα θα περιλαμβάνει περίπου 480 βασικά καταναλωτικά αγαθά, τα οποία έχουν ιδιαίτερη βαρύτητα στο καλάθι του νοικοκυριού».

Σημειώνεται ότι «παρά το γεγονός πως κατά την πιλοτική περίοδο εφαρμογής η συμμετοχή των υπεραγορών θα είναι σε εθελούσια βάση, εντούτοις υπάρχει μεγάλη ανταπόκριση εκ μέρους τους».

Η Υπηρεσία Προστασίας Καταναλωτή αναφέρει, επίσης ότι, «με το πέρας της πιλοτικής περιόδου, και αφού εκδοθεί το προβλεπόμενο Διάταγμα από τον Υπουργό Ενέργειας, Εμπορίου και Βιομηχανίας, στην πλατφόρμα θα πρέπει να ενταχθούν όλες οι επηρεαζόμενες υπεραγορές και θα περιληφθούν όλα τα προϊόντα που θα ορίσει ο Υπουργός, όπως προνοεί και η σχετική νομοθεσία».

Τονίζεται, καταληκτικά, ότι «διαχρονική προτεραιότητα της Υπηρεσίας Προστασίας Καταναλωτή είναι η ενίσχυση της προστασίας και της αγοραστικής δύναμης του καταναλωτή».

Δειτε Επισης

Μετά την απογείωση, σε τροχιά προσγείωσης οι τιμές του κακάο-Όλο και πιο χαμηλοί οι όγκοι πωλήσεων σοκολάτας
Καφές: Οι δασμοί Τραμπ και η Βραζιλία ανεβάζουν τις τιμές του
Alex Mizzi: Οι στόχοι του νέου CEO της Tryfon Tseriotis, οι προκλήσεις και οι ευκαιρίες στον κλάδο των FMCG
Ζητά προσφορές...Πουλά εργοστάσιο στην βιομηχανική Αράδιππου το Υπ. Ενέργειας, Εμπορίου και Βιομηχανίας
Και οι εταιρείες αυτοκινήτων ενοικίασης στην μάχη των ακινητοποιήσεων-Η ετοιμότητά τους και τι ζητούν από το κράτος
Μπήκε πλαφόν στο νερό με ανώτατη τιμή πώλησης μόνο για όρθιους καταναλωτές-Όσα προβλέπει ο Νόμος
Οι συνολικές παραδόσεις μπίρας τον Ιανουάριο-Πώς κινήθηκαν σε εγχώρια αγορά και οι εξαγωγές
Αλ. Βαφεάδης: Προτεραιότητα η υλοποίηση όλων των ανακλήσεων-«Να κριθούμε για αυτά που έχουμε κάνει»
Galatariotis Motors: Διεκπεραίωση ανακλήσεων εντός χρονοδιαγράμματος του διατάγματος-Η καθοδήγηση προς τους ιδιοκτήτες Honda
Τα νέα μέλη στο Διοικητικό Συμβούλιο της ΚΕΟ-Ποιοι είναι και τα βιογραφικά τους