Πήρε… φωτιά η τιμή της πατάτας τον Νοέμβριο-Μεγάλη μηναία και ετήσια αύξηση

Οι πατάτες είναι το προϊόν με τη μεγαλύτερη μηνιαία και ετήσια αύξηση τον Νοέμβριο, σύμφωνα με στοιχεία του Δείκτη Τιμών Καταναλωτή που επεξεργάστηκε ο Κυπριακός Συνδέσμος Καταναλωτών. Συγκεκριμένα, η τιμή της πατάτας τον Νοέμβριο κατέγραψε άνοδο 30,61% σε σχέση με τον Οκτώβριο, ενώ σε σχέση με τον Νοέμβριο 2023, η τιμή είναι αυξημένη κατά 57,21%.

Ο δείκτης πληθωρισμού τον Νοέμβριο αυξήθηκε στο 1,5% σε σύγκριση με τον Οκτώβριο που ήταν 0,9%. Παρόλο που η κατηγορία των τροφίμων σημείωσε μείωση κατά 2,26% σε σύγκριση με τον Οκτώβριο 2024, συγκρίνοντας την περίοδο Ιανουαρίου – Νοεμβρίου 2024 με την περίοδο Ιανουαρίου – Νοεμβρίου 2023, καταγράφεται αύξηση 2,96%.

Σε σχέση με τον Οκτώβριο, πέραν από τις πατάτες, τον Νοέμβριο αυξήθηκε η τιμή στα αποξηραμένα λαχανικά κατά 10,49% και στις υπηρεσίες στο σπίτι για άτομα τρίτης ηλικίας κατά 10,44%.

Την ίδια περίοδο καταγράφηκαν μεγάλες μειώσεις στα φρέσκα λαχανικά εκτός πατατών και άλλων βολβών σε ποσοστό 23,14%, στα ξενοδοχεία, μοτέλ και πανδοχεία σε ποσοστό 19,93%.

Σε σύγκριση με τον Νοέμβριο 2023, τον Νοέμβριο 2024 σημειώθηκαν μεγάλες αυξήσεις στις πατάτες με ποσοστό 57,21%, στο ελαιόλαδο με ποσοστό 47,47% και στις επιβατικές μεταφορές με ποσοστό αύξησης 20,16%.

Μεγάλες μειώσεις παρατηρήθηκαν στη ζάχαρη με ποσοστό 23,21%, στα υγρά καύσιμα με ποσοστό 15,03% και στα έπιπλα κήπου με ποσοστό 11,94%.

Δειτε Επισης

Ανδρέας Χατζησέργης: Η στροφή του τομέα της ενέργειας στην Κύπρο που θα συνεχιστεί και σε τι στοχεύει η Intergaz
Μια ολοκληρωμένη στεγαστική πολιτική και ένας λαϊκιστής Οδυσσέας που μηδενίζει και τα βάζει με developers και κράτος
Οι τελικές θέσεις του Υπ. Εμπορίου για το πλαφόν σε προϊόντα-Τι θεωρείται εύλογο κέρδος και η δυνατότητα του υπουργού
Το επενδυτικό ταμείο 33East συμπληρώνει το πρώτο στάδιο χρηματοδότησης με άντληση €26 εκατ.
Σε λαχανικά, ψάρια και κρέας οι μεγαλύτερες αυξήσεις τιμών-Μείωση σε κουλούρια, λάδι και αλεύρι
Κρίσιμο βήμα για την αναβάθμιση του «Προμηθέα» σε FSRU... Η επόμενη φάση για την πιστοποίηση του πλοίου
Παγκόσμια έρευνα της PwC: Σχεδόν 3 στους 5 CEOs είναι αισιόδοξοι για την παγκόσμια οικονομική ανάπτυξη
Mall of Cyprus: Ένας χρόνος θετικών αλλαγών μέσω πρωτοβουλιών Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης το 2024
Adonis Heights by Cyfield: Η νέα ανάπτυξη στην καρδιά και στο πιο ψηλό σημείο της Αγλαντζιάς
Εποχή των Παγετώνων: Ένα μοναδικό ταξίδι στην προϊστορία στο Kings Avenue Mall