Πήρε… φωτιά η τιμή της πατάτας τον Νοέμβριο-Μεγάλη μηναία και ετήσια αύξηση

Οι πατάτες είναι το προϊόν με τη μεγαλύτερη μηνιαία και ετήσια αύξηση τον Νοέμβριο, σύμφωνα με στοιχεία του Δείκτη Τιμών Καταναλωτή που επεξεργάστηκε ο Κυπριακός Συνδέσμος Καταναλωτών. Συγκεκριμένα, η τιμή της πατάτας τον Νοέμβριο κατέγραψε άνοδο 30,61% σε σχέση με τον Οκτώβριο, ενώ σε σχέση με τον Νοέμβριο 2023, η τιμή είναι αυξημένη κατά 57,21%.

Ο δείκτης πληθωρισμού τον Νοέμβριο αυξήθηκε στο 1,5% σε σύγκριση με τον Οκτώβριο που ήταν 0,9%. Παρόλο που η κατηγορία των τροφίμων σημείωσε μείωση κατά 2,26% σε σύγκριση με τον Οκτώβριο 2024, συγκρίνοντας την περίοδο Ιανουαρίου – Νοεμβρίου 2024 με την περίοδο Ιανουαρίου – Νοεμβρίου 2023, καταγράφεται αύξηση 2,96%.

Σε σχέση με τον Οκτώβριο, πέραν από τις πατάτες, τον Νοέμβριο αυξήθηκε η τιμή στα αποξηραμένα λαχανικά κατά 10,49% και στις υπηρεσίες στο σπίτι για άτομα τρίτης ηλικίας κατά 10,44%.

Την ίδια περίοδο καταγράφηκαν μεγάλες μειώσεις στα φρέσκα λαχανικά εκτός πατατών και άλλων βολβών σε ποσοστό 23,14%, στα ξενοδοχεία, μοτέλ και πανδοχεία σε ποσοστό 19,93%.

Σε σύγκριση με τον Νοέμβριο 2023, τον Νοέμβριο 2024 σημειώθηκαν μεγάλες αυξήσεις στις πατάτες με ποσοστό 57,21%, στο ελαιόλαδο με ποσοστό 47,47% και στις επιβατικές μεταφορές με ποσοστό αύξησης 20,16%.

Μεγάλες μειώσεις παρατηρήθηκαν στη ζάχαρη με ποσοστό 23,21%, στα υγρά καύσιμα με ποσοστό 15,03% και στα έπιπλα κήπου με ποσοστό 11,94%.

Δειτε Επισης

Έτοιμες οι υπεραγορές για την εποχή του e-kalathi...Στην πορεία οι συζητήσεις για προσθήκες
Η συνταγή της Τρ. Κύπρου για διατήρηση υψηλής κερδοφορίας-Οι πέντε βασικές προτεραιότητες και οι επί μέρους στόχοι
Το δυναμικό τοπίο των επενδύσεων στον τομέα της φιλοξενίας και τι προσελκύει τους επενδύτες στην Κύπρο
Αυτοί είναι οι βραβευθέντες των Leaders in Hospitality Awards
Μαρία Κουρούπη: H στρατηγική της Hermes Airports για ενίσχυση της αεροπορικής συνδεσιμότητας της Κύπρου
Μίλτος Μιχαηλάς: Ενισχύσαμε την κερδοφορία μας, κερδίσαμε σημαντικές μάχες στην αγορά-Η απαρχή ενός νέου κεφαλαίου για την Alpha Bank
Τα ΜΕΔ στις εταιρείες... Δυσκολεύονται να τα φέρουν βόλτα οι μικρομεσαίες επιχειρήσεις-Τα στοιχεία της ΚΤΚ
Φιλοξενία: Οι εξατομικευμένες εμπειρίες, η απλοποίηση διαδικασιών και το κλικ σε βιώσιμους προορισμούς
FT: Συζητήσεις για επένδυση της Tesla στην Nissan-Άλμα της μετοχής της ιαπωνικής αυτοκινητοβιομηχανίας κατά 12%
Ο κύκλος δέκα ετών που έκλεισε και η νέα στρατηγική του Υφυπουργείου Τουρισμού...Έμφαση στην ποιότητα παρά την ποσότητα