Γ. Αντωνίου: Για αυτούς τους λόγους θα δοθεί η διαχείριση λιμανιού μαρίνας Λάρνακας σε ιδιώτες

Τους λόγους που οδήγησαν την Κυβέρνηση να λάβει την απόφαση να αναθέσει τη διαχείριση του λιμανιού και της μαρίνας Λάρνακας σε ιδιώτες, ανέλυσε ο αναπληρωτής κυβερνητικός εκπρόσωπος, Γιάννης Αντωνίου, απορρίπτοντας ισχυρισμούς περί ξεπουλήματος.

Σε δηλώσεις του στο ΡΙΚ και κληθείς να σχολιάσει τις αντιδράσεις που πυροδότησε η απόφαση της Κυβέρνησης, ο κ. Αντωνίου ξεκαθάρισε ότι «για εμάς είναι ένα σημαντικό έργο, το οποίο είχε την περιπέτεια που όλοι γνωρίζουμε μετά την αποχώρηση των επενδυτών».

Όπως είπε, «η πρόθεση είναι να δοθεί προσωρινά για πέντε χρόνια η διαχείριση του λιμανιού και της μαρίνας στον ιδιωτικό τομέα μέχρι να ολοκληρωθούν όλα τα απαιτούμενα, ούτως ώστε να γίνει και η ανάπτυξη του έργου στον στρατηγικό επενδυτή που θα επιλεγεί».

Σχολιάζοντας αναφορές περί ξεπουλήματος του λιμανιού και της μαρίνας Λάρνακας, ο αναπληρωτής κυβερνητικός εκπρόσωπος τόνισε πως «οι ισχυρισμοί των κομμάτων περί ξεπουλήματος και λοιπά δεν μπορούν να υιοθετηθούν από την Κυβέρνηση σε καμία περίπτωση».

«Εμείς θέλουμε να διασφαλίσουμε τα καλώς νοούμενα συμφέροντα της Κυπριακής Δημοκρατίας», επεσήμανε σημειώνοντας ότι «η προσπάθεια είναι να αναζητηθούν και να εξευρεθούν επενδυτές».

«Είναι μία διαδικασία, όμως, χρονοβόρα και το λιμάνι, όπως και η μαρίνα θα πρέπει να τυγχάνει διαχείρισης κατά τρόπο αποτελεσματικό, ούτως ώστε να διασφαλίζονται τα συμφέροντα του κράτους και κατ’ επέκταση των πολιτών», συμπλήρωσε υπογραμμίζοντας πως «είναι ένα μεταβατικό στάδιο αυτή η προσωρινή ανάθεση στον ιδιωτικό στρατηγικό συνεργάτη που θα επιλεγεί».

Παράλληλα ο κ. Αντωνίου ξεκαθάρισε πως δεν τίθεται θέμα απώλειας εσόδων για το κράτος, υποδεικνύοντας ότι «η προσπάθεια είναι να υιοθετηθούν οι βέλτιστες πρακτικές. Δεν τίθεται θέμα το έργο να μην προχωρήσει. Απλά θέλουμε να είμαστε βέβαιοι ότι στο μεσοδιάστημα θα τύχει της καλύτερης δυνατής αξιοποίησης».

Αναφερόμενος στους λόγους που οδήγησαν την Κυβέρνηση να λάβει τη συγκεκριμένη απόφαση, ο αναπληρωτής κυβερνητικός εκπρόσωπος είπε πως «ο λόγος για τον οποίο προτιμήθηκε η προσωρινή ανάθεση της διαχείρισης της μαρίνας σε ιδιώτες διότι το Υπουργείο Μεταφορών δεν έχει τη δομή και το προσωπικό για να μπορέσει να κάνει μία σωστή διαχείριση αυτού του έργου».

Σε ό,τι αφορά το λιμάνι, δε, ο κ. Αντωνίου ανέφερε πως «παρόλο που η Αρχή Λιμένων έχει την τεχνογνωσία για τη διαχείριση του λιμανιού, εντούτοις, όμως, λόγω του ότι έχει δύο παράλληλα έργα να διαχειριστεί –το μεγάλο έργο στο Βασιλικό και στην Πόλη Χρυσοχούς-, είναι ένας ανασταλτικός παράγοντας, διότι θα απορροφήσει πόρους σε ανθρώπινο δυναμικό που εκ των πραγμάτων θα ασκούσε πίεση και στην αποτελεσματική διαχείριση του λιμανιού της Λάρνακας».

Δειτε Επισης

Κρις Χριστοδούλου: Καλή χρονιά για την εστίαση το 2024, πιστεύω θα έχουμε θετικό πρόσημο το 2025
Τάκης Φειδία: Νέα ισχυρή ώθηση ανάπτυξης των εργασιών της CNP με την εξαγορά από τον όμιλο της Ελληνικής
Τρέχουν οι διαδικασίες για πιστοποίηση του «Προμηθέα», κατακυρώνεται η προσφορά για project manager στο Βασιλικό
Στην Ecotricity η προσφορά... Έρχονται δέκα σταθμοί ταχείας φόρτισης ηλεκτρικών οχημάτων σε δημόσιους χώρους
Απογειώθηκε η επιβατική κίνηση στα αεροδρόμια το 2024-Έσπασε κάθε ρεκόρ
Κρις Θεοφιλίδης: Το 2025 θα είναι η χρονιά της κρουαζιέρας-Η νέα εποχή για τη Celestyal
Ι. Κουρκούμπας: Το τριετές επενδυτικό πλάνο €10 εκατ. και η παρουσία των Public σε νέες εμπορικές αναπτύξεις στη Λεμεσό
Η υποχώρηση της ανεργίας σε χαμηλό εικοσαετίας και τα δημογραφικά δεδομένα του φαινομένου στην Κύπρο
Χρ. Στυλιανίδης: Περαιτέρω αύξηση μεριδίων αγοράς, αξιολογεί συνεχώς πιθανές ευκαιρίες η Alpha Bank Κύπρου
Πολυδιάστατη δράση και το 2024 για την IMH-Το ευρύ φάσμα δραστηριοτήτων της εταιρείας σε βίντεο