Γ. Αντωνίου: Για αυτούς τους λόγους θα δοθεί η διαχείριση λιμανιού μαρίνας Λάρνακας σε ιδιώτες

Τους λόγους που οδήγησαν την Κυβέρνηση να λάβει την απόφαση να αναθέσει τη διαχείριση του λιμανιού και της μαρίνας Λάρνακας σε ιδιώτες, ανέλυσε ο αναπληρωτής κυβερνητικός εκπρόσωπος, Γιάννης Αντωνίου, απορρίπτοντας ισχυρισμούς περί ξεπουλήματος.

Σε δηλώσεις του στο ΡΙΚ και κληθείς να σχολιάσει τις αντιδράσεις που πυροδότησε η απόφαση της Κυβέρνησης, ο κ. Αντωνίου ξεκαθάρισε ότι «για εμάς είναι ένα σημαντικό έργο, το οποίο είχε την περιπέτεια που όλοι γνωρίζουμε μετά την αποχώρηση των επενδυτών».

Όπως είπε, «η πρόθεση είναι να δοθεί προσωρινά για πέντε χρόνια η διαχείριση του λιμανιού και της μαρίνας στον ιδιωτικό τομέα μέχρι να ολοκληρωθούν όλα τα απαιτούμενα, ούτως ώστε να γίνει και η ανάπτυξη του έργου στον στρατηγικό επενδυτή που θα επιλεγεί».

Σχολιάζοντας αναφορές περί ξεπουλήματος του λιμανιού και της μαρίνας Λάρνακας, ο αναπληρωτής κυβερνητικός εκπρόσωπος τόνισε πως «οι ισχυρισμοί των κομμάτων περί ξεπουλήματος και λοιπά δεν μπορούν να υιοθετηθούν από την Κυβέρνηση σε καμία περίπτωση».

«Εμείς θέλουμε να διασφαλίσουμε τα καλώς νοούμενα συμφέροντα της Κυπριακής Δημοκρατίας», επεσήμανε σημειώνοντας ότι «η προσπάθεια είναι να αναζητηθούν και να εξευρεθούν επενδυτές».

«Είναι μία διαδικασία, όμως, χρονοβόρα και το λιμάνι, όπως και η μαρίνα θα πρέπει να τυγχάνει διαχείρισης κατά τρόπο αποτελεσματικό, ούτως ώστε να διασφαλίζονται τα συμφέροντα του κράτους και κατ’ επέκταση των πολιτών», συμπλήρωσε υπογραμμίζοντας πως «είναι ένα μεταβατικό στάδιο αυτή η προσωρινή ανάθεση στον ιδιωτικό στρατηγικό συνεργάτη που θα επιλεγεί».

Παράλληλα ο κ. Αντωνίου ξεκαθάρισε πως δεν τίθεται θέμα απώλειας εσόδων για το κράτος, υποδεικνύοντας ότι «η προσπάθεια είναι να υιοθετηθούν οι βέλτιστες πρακτικές. Δεν τίθεται θέμα το έργο να μην προχωρήσει. Απλά θέλουμε να είμαστε βέβαιοι ότι στο μεσοδιάστημα θα τύχει της καλύτερης δυνατής αξιοποίησης».

Αναφερόμενος στους λόγους που οδήγησαν την Κυβέρνηση να λάβει τη συγκεκριμένη απόφαση, ο αναπληρωτής κυβερνητικός εκπρόσωπος είπε πως «ο λόγος για τον οποίο προτιμήθηκε η προσωρινή ανάθεση της διαχείρισης της μαρίνας σε ιδιώτες διότι το Υπουργείο Μεταφορών δεν έχει τη δομή και το προσωπικό για να μπορέσει να κάνει μία σωστή διαχείριση αυτού του έργου».

Σε ό,τι αφορά το λιμάνι, δε, ο κ. Αντωνίου ανέφερε πως «παρόλο που η Αρχή Λιμένων έχει την τεχνογνωσία για τη διαχείριση του λιμανιού, εντούτοις, όμως, λόγω του ότι έχει δύο παράλληλα έργα να διαχειριστεί –το μεγάλο έργο στο Βασιλικό και στην Πόλη Χρυσοχούς-, είναι ένας ανασταλτικός παράγοντας, διότι θα απορροφήσει πόρους σε ανθρώπινο δυναμικό που εκ των πραγμάτων θα ασκούσε πίεση και στην αποτελεσματική διαχείριση του λιμανιού της Λάρνακας».

Δειτε Επισης

Σύνδεσμος Μεγάλων Αναπτύξεων: Γιατί είναι τόσο καίριος ο ρόλος του ιδιωτικού τομέα στην οικονομική διπλωματία
Αλέξης Βαφεάδης: Νέος εργολάβος για τον δρόμο Πάφου-Πόλεως τον Σεπτέμβριο...«Δεν έχουμε χάσει λεφτά»
Οικιστική ανάπτυξη €10 εκατ. από την Celicandia στην Πέγεια
Μοναδικές ευκαιρίες για οικιστικά ακίνητα από την Altamira Real Estate
Κ. Κωνσταντή: Απαιτούνται γενναίες αποφάσεις και τομές για τα έργα του δημοσίου
Άμεσο τερματισμό των βραχυχρόνιων μισθώσεων ζητά το Συμβούλιο Εγγραφής Κτηματομεσιτών
Μ. Λάμπρου: Το δεύτερο εξάμηνο του 2026 αρχίζουν τα έργα για τον δρόμο Τάφοι των Βασιλέων-Κόλπος των Κοραλλίων
Σε αλματώδη πορεία η αδειοδότηση μη οικιστικών κτιρίων-Μεγαλύτερης αξίας και έκτασης
Piraeus Residences by Cyfield: Nέα μοντέρνα οικιστική ανάπτυξη στη Λευκωσία
Μικρή ετήσια άνοδος στις τιμές κατασκευαστικών υλικών τον Ιανουάριο