powered by

Γ. Αντωνίου: Για αυτούς τους λόγους θα δοθεί η διαχείριση λιμανιού μαρίνας Λάρνακας σε ιδιώτες

Τους λόγους που οδήγησαν την Κυβέρνηση να λάβει την απόφαση να αναθέσει τη διαχείριση του λιμανιού και της μαρίνας Λάρνακας σε ιδιώτες, ανέλυσε ο αναπληρωτής κυβερνητικός εκπρόσωπος, Γιάννης Αντωνίου, απορρίπτοντας ισχυρισμούς περί ξεπουλήματος.

Σε δηλώσεις του στο ΡΙΚ και κληθείς να σχολιάσει τις αντιδράσεις που πυροδότησε η απόφαση της Κυβέρνησης, ο κ. Αντωνίου ξεκαθάρισε ότι «για εμάς είναι ένα σημαντικό έργο, το οποίο είχε την περιπέτεια που όλοι γνωρίζουμε μετά την αποχώρηση των επενδυτών».

Όπως είπε, «η πρόθεση είναι να δοθεί προσωρινά για πέντε χρόνια η διαχείριση του λιμανιού και της μαρίνας στον ιδιωτικό τομέα μέχρι να ολοκληρωθούν όλα τα απαιτούμενα, ούτως ώστε να γίνει και η ανάπτυξη του έργου στον στρατηγικό επενδυτή που θα επιλεγεί».

Σχολιάζοντας αναφορές περί ξεπουλήματος του λιμανιού και της μαρίνας Λάρνακας, ο αναπληρωτής κυβερνητικός εκπρόσωπος τόνισε πως «οι ισχυρισμοί των κομμάτων περί ξεπουλήματος και λοιπά δεν μπορούν να υιοθετηθούν από την Κυβέρνηση σε καμία περίπτωση».

«Εμείς θέλουμε να διασφαλίσουμε τα καλώς νοούμενα συμφέροντα της Κυπριακής Δημοκρατίας», επεσήμανε σημειώνοντας ότι «η προσπάθεια είναι να αναζητηθούν και να εξευρεθούν επενδυτές».

«Είναι μία διαδικασία, όμως, χρονοβόρα και το λιμάνι, όπως και η μαρίνα θα πρέπει να τυγχάνει διαχείρισης κατά τρόπο αποτελεσματικό, ούτως ώστε να διασφαλίζονται τα συμφέροντα του κράτους και κατ’ επέκταση των πολιτών», συμπλήρωσε υπογραμμίζοντας πως «είναι ένα μεταβατικό στάδιο αυτή η προσωρινή ανάθεση στον ιδιωτικό στρατηγικό συνεργάτη που θα επιλεγεί».

Παράλληλα ο κ. Αντωνίου ξεκαθάρισε πως δεν τίθεται θέμα απώλειας εσόδων για το κράτος, υποδεικνύοντας ότι «η προσπάθεια είναι να υιοθετηθούν οι βέλτιστες πρακτικές. Δεν τίθεται θέμα το έργο να μην προχωρήσει. Απλά θέλουμε να είμαστε βέβαιοι ότι στο μεσοδιάστημα θα τύχει της καλύτερης δυνατής αξιοποίησης».

Αναφερόμενος στους λόγους που οδήγησαν την Κυβέρνηση να λάβει τη συγκεκριμένη απόφαση, ο αναπληρωτής κυβερνητικός εκπρόσωπος είπε πως «ο λόγος για τον οποίο προτιμήθηκε η προσωρινή ανάθεση της διαχείρισης της μαρίνας σε ιδιώτες διότι το Υπουργείο Μεταφορών δεν έχει τη δομή και το προσωπικό για να μπορέσει να κάνει μία σωστή διαχείριση αυτού του έργου».

Σε ό,τι αφορά το λιμάνι, δε, ο κ. Αντωνίου ανέφερε πως «παρόλο που η Αρχή Λιμένων έχει την τεχνογνωσία για τη διαχείριση του λιμανιού, εντούτοις, όμως, λόγω του ότι έχει δύο παράλληλα έργα να διαχειριστεί –το μεγάλο έργο στο Βασιλικό και στην Πόλη Χρυσοχούς-, είναι ένας ανασταλτικός παράγοντας, διότι θα απορροφήσει πόρους σε ανθρώπινο δυναμικό που εκ των πραγμάτων θα ασκούσε πίεση και στην αποτελεσματική διαχείριση του λιμανιού της Λάρνακας».

Δειτε Επισης

Διαγωνισμός για την «επίπλωση» του νέου Κτηματολογίου στην Αγλαντζιά-Πότε αναμένεται να παραδοθεί (pics)
Πετάνε τα μετρητά οι Κύπριοι... Οι συναλλαγές, η αξία και οι δημοφιλέστερες υπηρεσίες για πληρωμές με κάρτα (γραφήματα)
Οι μεγαλομέτοχοι 30+ εταιρειών της Κύπρου-Οι διαφοροποιήσεις στα μετοχικά κεφάλαια των εισηγμένων
Ενισχύει τη θέση της στον ασφαλιστικό τομέα η Τρ. Κύπρου-Ολοκλήρωσε την εξαγορά της Εθνικής Ασφαλιστικής (Κύπρου)
Βαρύ τίμημα και για την κτηνοτροφία από τις πυρκαγιές, επηρεάστηκε και η μελισσοκομία-Αξιολογείται η κατάσταση
Μάρκος Ζαμπάρτας: Το μέγεθος του πλήγματος για τους οινοποιούς και το οινοποιείο που σώθηκε παρά...τρίχα
Στάχτη περίπου 15.000 δεκάρια οινοποιήσιμων καλλιεργειών...Στήνεται μηχανισμός και αρχίζει άμεσα η καταγραφή ζημιών
Αυτοψία δημάρχου και μελών του Δημοτικού Συμβουλίου Στροβόλου στο εργοτάξιο της οδού Τσερίου
Πολυτελή ακίνητα προς πώληση από την AstroBank
Σε θολά νερά η προβλήτα στο Βασιλικό…Οι συζητήσεις με VPSM για την ολοκλήρωση και οι δεύτερες σκέψεις της ΕΤΥΦΑ