Renault: Aνοιχτή σε συνομιλίες με τη Honda η μεγαλύτερη μέτοχος της Nissan

Η Renault είναι ανοιχτή στο να συνεχίσει η Nissan Motor τις συνομιλίες συγχώνευσης με τη Honda Motor, καθώς η γαλλική αυτοκινητοβιομηχανία αναζητά τρόπο να απομονωθεί από την κρίση που μαστίζει τον μακροχρόνιο εταίρο της στη συμμαχία.

Η Renault επιθυμεί διακαώς η ιαπωνική εταιρεία να βρει τρόπους να γίνει ισχυρότερη, δεδομένου ότι η ίδια δεν είναι πρόθυμη να εισφέρει μετρητά στη Nissan, δήλωσαν πηγές υπό το καθεστώς ανωνυμίας, καθώς πρόκειται για εσωτερικά θέματα.

Με μερίδιο 36%, η Renault παραμένει ο μεγαλύτερος μέτοχος της Nissan και η έγκρισή της θα είναι το κλειδί για οποιαδήποτε συμφωνία, ανέφεραν οι ίδιες πηγές.

Αν και η Renault είναι κατ’ αρχήν ανοιχτή σε μια συμφωνία που μπορεί να κάνει τη Nissan ισχυρότερη, θα αξιολογήσει προσεκτικά οποιαδήποτε προσφορά που θα γίνει στην ιαπωνική εταιρεία με γνώμονα την προστασία των δικών της συμφερόντων. Οι συνομιλίες της Nissan με τη Honda βρίσκονται ακόμη σε πρώιμο στάδιο.

Εκπρόσωπος της Renault αρνήθηκε να σχολιάσει.

Η Nissan και η Honda αντιμετωπίζουν προκλήσεις σε παγκόσμιο επίπεδο, αλλά κυρίως στην Κίνα, όπου τοπικές μάρκες με επικεφαλής την BYD παίρνουν τα ηνία. Οι Ευρωπαίοι ομότεχνοί τους, συμπεριλαμβανομένης της Renault, αντιμετωπίζουν μια ανώμαλη μετάβαση στα ηλεκτρικά οχήματα στην περιοχή τους.

Η συμμετοχή της Renault στο μετοχικό κεφάλαιο είναι ένα απομεινάρι της μακροχρόνιας συμμαχίας της με τη Nissan και τη Mitsubishi Motors.

Ο πρόεδρος της Συμμαχίας και της Renault, Ζαν Ντομινίκ Σενάρ, δήλωσε νωρίτερα φέτος ότι αν υπήρχαν νέες συνεργασίες που θα μπορούσαν να κάνουν την ομάδα των αυτοκινητοβιομηχανιών ισχυρότερη, η Renault θα το καλωσόριζε.

Ακόμη και σε περίπτωση πώλησης μεριδίου, ο Γάλλος κατασκευαστής θα επωφεληθεί από την άνοδο των μετοχών της Nissan.

Η μετοχή της Nissan σημείωσε άλμα 24%, ενώ οι μετοχές της Honda υποχώρησαν κατά 3%. Η Renault σημείωσε άνοδο έως και 7,4%.

Η Honda εξετάζει διάφορες επιλογές με τη Nissan, συμπεριλαμβανομένης της συγχώνευσης, της κεφαλαιακής σύμπραξης ή της ίδρυσης μιας εταιρείας συμμετοχών, δήλωσε ο εκτελεστικός αντιπρόεδρος Shinji Aoyama, μετά τις αναφορές κατά τη διάρκεια της νύχτας για συνομιλίες μεταξύ των αυτοκινητοβιομηχανιών.

Τα προβλήματα της Nissan έκαναν θραύση στα πρωτοσέλιδα στις αρχές Νοεμβρίου, όταν η εταιρεία μείωσε τις προβλέψεις για τα κέρδη της και δήλωσε ότι θα πρέπει να καταργήσει 9.000 θέσεις εργασίας παγκοσμίως.

Ανακοίνωσε επίσης μείωση της παγκόσμιας παραγωγής κατά 20%, καθώς οι καταναλωτές γυρίζουν την πλάτη στην ατελή γκάμα της, αφήνοντας τα μοντέλα της Nissan να μαζεύουν σκόνη στις αντιπροσωπείες.

Δειτε Επισης

Α. Παπακωνσταντίνου: Η αποκατάσταση των κουρεμένων, η οροφή στις αποζημιώσεις και πού διαφωνεί ο ΣΥΚΑΛΑ
Μ. Περδίος: Οι τάσεις στην διοίκηση και οι στρατηγικές της Louis Hotels για την επιτυχή λειτουργία των ξενοδοχείων της
Σώτος Τρικωμίτης: Αντίκτυπος στο σύνολο της αγοράς από το πάγωμα και ξεπάγωμα της ηλεκτροκίνησης-Θέλουμε απαντήσεις
Νίκος Χριστοδουλίδης: Στενοί συνεργάτες για μια ανταγωνιστική και βιώσιμη οικονομία οι ξένοι επενδυτές (video)
Ο στόχος που επιτυγχάνεται με την ίδρυση της ΕΜΕΚ-«Προστατεύουμε το χρηματοπιστωτικό μας σύστημα»
Κόλαφος για το ΤΟΜ το πόρισμα της Ερευνητικής για τους Τακάτα-Δείχνει ποινικές ευθυνές για πρώην διευθυντές του
Παραδίδεται στον Γιώργο Σαββίδη το πόρισμα της ερευνητικής για τους takata
Ιωσήφ Φράγκος: Να υπερασπιστούμε λυσσαλέα την ανεξαρτησία του θεσμού της δικαιοσύνης-Άκρατος λαϊκισμός
Pendeli Resort: Ανακοινώθηκε το opening-Οι πρώτες φωτογραφίες από το ανανεωμένο ξενοδοχείο των Πλατρών
Καρέ-καρέ η διαδικασία για τον έλεγχο των ΑΞΕ...Οι πληροφορίες που θα ελέγχονται και οι κίνδυνοι που θα αξιολογούνται