Πώς η πρόβλεψη ζήτησης λύνεται με το ERP

Η πρόβλεψη της ζήτησης αποτελεί συνεχή πρόκληση για τους απανταχού διαχειριστές της αλυσίδας εφοδιασμού. Οι πελάτες συχνά έχουν ασαφή ιδέα για το τι θα θέλουν στο μέλλον. Πολλές επιχειρήσεις έχουν επίσης μικρούς χρόνους κύκλου παραγωγής προϊόντων. Υπάρχουν πολλοί λόγοι για τους οποίους η πρόβλεψη μπορεί να προκαλέσει πονοκεφάλους, από τη διακύμανση της ζήτησης έως τα αναξιόπιστα χρονοδιαγράμματα των προμηθευτών.

Κάθε προηγούμενη παραγγελία θα πρέπει να αποθηκεύεται στο ERP.

Όλα τα δεδομένα, συμπεριλαμβανομένου του ονόματος του πελάτη, της διαχείρισης αποθεμάτων, της ημερομηνίας παραγγελίας, της ζητούμενης ημερομηνίας παράδοσης, της πραγματικής ημερομηνίας παράδοσης και άλλα, βρίσκονται εκεί και περιμένουν ανάλυση. Υπάρχουν πολλά μαθηματικά μοντέλα για την πρόβλεψη της ζήτησης για να διαλέξετε και οι πιθανότητες είναι ότι τα δεδομένα της αλυσίδας εφοδιασμού και των παραγγελιών σας θα ταιριάζουν σε ένα από αυτά με ικανοποιητικό βαθμό ακρίβειας.

Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε μοντέλα που συνοδεύουν το ERP ή να επεκτείνετε τη λειτουργικότητα του συστήματός σας με πρόσθετα. Τα εργαλεία πρόβλεψης ζήτησης μιας λύσης ERP όπως αυτής που προσφέρει η SOFTONE για τη βελτιστοποίηση των αποθεμάτων είναι άμεσα διαθέσιμα. Μοντέλα πρόβλεψης ζήτησης διατίθενται επίσης από τρίτους παρόχους, και παρόλο που μπορεί να είναι ενδιαφέρουσες επιλογές, συχνά μπορεί να είναι και πιο δαπανηρές.

Ένα άλλο εργαλείο ERP που μπορεί να βοηθήσει στην πρόβλεψη της ζήτησης είναι το CRM. Ρωτήστε απευθείας τους πελάτες σας ποια προϊόντα και ποσότητα περιμένουν να παραγγείλουν. Εάν έχετε καλή σχέση μαζί τους, ενδεχομένως να είναι πρόθυμοι να μοιραστούν μαζί σας τα δικά τους δεδομένα πρόβλεψης. Ρυθμίστε το CRM σας ώστε να πραγματοποιεί polls στους πελάτες σε συχνά χρονικά διαστήματα και παρακολουθήστε τις απαντήσεις τους. Ελέγξτε τις απαντήσεις ως μια στατιστική χρονική σειρά δεδομένων, όπως ακριβώς και τις πραγματικές σας αποστολές.

Το μάρκετινγκ μπορεί επίσης να συμβάλει στις προβλέψεις σας. Θα γνωρίζει αν έχει προγραμματιστεί μια ειδική προωθητική ενέργεια και θα πρέπει να τροφοδοτεί τα δεδομένα αυτά στην ενότητα ERP των πωλήσεών σας. Το μάρκετινγκ θα έχει επίσης επίγνωση των εξωτερικών παραγόντων που μπορούν να επηρεάσουν μια πρόβλεψη ζήτησης.

Οι βέλτιστες πρακτικές για τον προγραμματισμό της ζήτησης και την ενσωμάτωση του ERP περιλαμβάνουν την ενσωμάτωση των πληροφοριών μάρκετινγκ μαζί με τα δεδομένα της αλυσίδας εφοδιασμού και του CRM για μια ολιστική προσέγγιση.

Το ERP σας θα δημιουργήσει μια προσεκτικά αναπτυγμένη πρόβλεψη με τις απαιτήσεις, η οποία μπορεί να χρησιμοποιηθεί για την ενημέρωση της αλυσίδας εφοδιασμού σας. Κοιτάξτε την πρόβλεψη διαχείρισης αποθεμάτων (SKU) και τοποθετήστε τα είδη σε οικογένειες προϊόντων. Χρησιμοποιήστε αυτή την τεχνική με τις παραπάνω προτάσεις και ίσως διαπιστώσετε ότι, αν και η πρόβλεψη για ένα συγκεκριμένο είδος είναι δύσκολη, η πρόβλεψη μιας οικογένειας προϊόντων είναι εφικτή και πολύτιμη, καθώς θα πρέπει να έχει πολλά παρόμοια στοιχεία που προέρχονται από την αλυσίδα εφοδιασμού σας.

Προσδιορίστε τα υπόλοιπα προϊόντα που χρειάζεστε και ίσως διαπιστώσετε ότι ορισμένα από αυτά είναι χαμηλού κόστους, πράγμα που σημαίνει ότι μπορείτε να αποθηκεύσετε μεγάλη ποσότητα με μικρό κόστος.

Δειτε Επισης

4ο CITEA Digital Cyprus Conference: Η τεχνολογία ως επιταχυντής επιχειρηματικής ανάπτυξης (video)
Στους δωρητές του TechIsland η BrainRocket-Βασικός παίχτης στον αναπτυσσόμενο τομέα της τεχνολογίας της Κύπρου
Πραγματοποιήθηκε με μεγάλη επιτυχία στη Λευκωσία το 4ο CITEA Digital Cyprus Conference (pics)
Bcentriqe.ai: Στρατηγική επέκταση στην Κύπρο για την εταιρεία με έδρα τη Silicon Valley-Φέρνει πρωτοποριακές λύσεις τεχνητής νοημοσύνης
Η αξιοποίηση των big data από τις επιχειρήσεις...Πώς και γιατί μπορούν να δώσουν ανταγωνιστικό πλεονέκτημα
Τεχνητή νοημοσύνη εν δράσει... Πώς το AI μεταμορφώνει επιχειρήσεις και κυβερνητικά συστήματα
Η τεχνολογία ως εργαλείο στα χέρια των επιχειρήσεων για αναδιαμόρφωση της εμπειρίας του πελάτη
Λευτέρης Γαροφαλάκης: «Η ασφάλεια δεν είναι αυτοσκοπός»-Το AI και η μετάβαση στα Windows 11
Khaliq Khan: Γιατί το ΑΙ μεταμορφώνει την έννοια της αξίας στους οργανισμούς
Mark Oost: Tα πραγματικά οφέλη των AI agents και της GenAI