Αλέξανδρος Γαβριηλίδης: Η σημασία του packaging και η ανάγκη για ψηφιοποίηση

«Πλέον το packaging δεν είναι απλώς ένα μέσο ασφάλειας και προστασίας ή και μεταφοράς του προϊόντος. Στις μέρες μας η συσκευασία αποτελεί μέσο επικοινωνίας. Είναι ένας παράγοντας που διαμορφώνει την εικόνα του προϊόντος, αντανακλά στις αξίες, στη φήμη και στο status του, επηρεάζει την αντίληψη του καταναλωτή και, ναι, εν πολλοίς καθορίζει την επιλογή του».

Αυτό τονίζει, μεταξύ άλλων, σε συνέντευξή του ο CEO της Dynamec, Αλέξανδρος Γαβριηλίδης, υπογραμμίζοντας ότι «ο καταναλωτής μπορεί με διάφορους τρόπους - QR codes, NFC tags, αισθητήρες, χρονοθερμοκρασιακούς δείκτες και πολλά άλλα – να λαμβάνει ολοένα και περισσότερες πληροφορίες για το προϊόν και την ασφάλειά του».

H DYNAMEC έχει συμπληρώσει 45 χρόνια επιτυχημένης παρουσίας στην αγορά. Ποιες θεωρείτε ως τις σημαντικότερες επιτυχίες της αυτά χρόνια;

Η Dynamec ιδρύθηκε το 1979 με σκοπό να παρέχει εξειδικευμένες υπηρεσίες στον τομέα της συσκευασίας με την παραγωγή και εισαγωγή προϊόντων συσκευασίας για διάφορους τομείς του εμπορίου – χονδρικού και λιανικού.

Η εμπειρία, η εξειδίκευση και η τεχνογνωσία που αποκτήσαμε στη διάρκεια όλων αυτών των δεκαετιών, μας καθιστούν σήμερα ως μία από τις κορυφαίες εταιρείες στον κλάδο της συσκευασίας, εξυπηρετώντας μια μεγάλη γκάμα επιχειρήσεων και βιομηχανιών.

Η μεγαλύτερη μας επιτυχία θα έλεγα ότι είναι η εδραίωση της εμπιστοσύνης των πελατών μας. Αυτό αντικατοπτρίζεται στη σταθερή μας ανάπτυξη και στην πολυετή συνεργασία με κορυφαίες εταιρείες στην Κύπρο και στο εξωτερικό.

Στις επιτυχίες μας θα ανέφερα επίσης τον συνεχή εκσυγχρονισμό μας, την ευελιξία και την προσαρμογή μας στην εισαγωγή καινοτόμων πρακτικών και τεχνολογιών.

Ποιες αξίες αποτελούν τις βάσεις, τα θεμέλια αν προτιμάτε, της DYNAMEC;

Οι βασικές αρχές της Dynamec ήταν ανέκαθεν η προσήλωση στην υψηλή ποιότητα προϊόντων και υπηρεσιών, η άρτια εξυπηρέτηση πελατών, η ανάπτυξη του ανθρώπινου δυναμικού της, αλλά και ο σεβασμός προς το περιβάλλον.

Εκτός από αυτές τις αρχές, σαν εταιρεία επιδιώκουμε τη συνεχή μας εκπαίδευση και ταυτοποίηση. Εδώ και χρόνια, η εταιρεία έχει υιοθετήσει και πιστοποιηθεί με τα ‘standards’ ποιότητας ISO 9001, ενώ όλα τα προϊόντα που προσφέρει η Dynamec, υποστηρίζονται με τα ανάλογα πιστοποιητικά ποιότητας, καταλληλότητας και κατασκευής.

Γιατί στις μέρες μας το packaging έχει τόση μεγάλη σημασία και ο ρόλος του έχει προσλάβει προστιθέμενη αξία στην αγορά;
Πλέον το packaging δεν είναι απλώς ένα μέσο ασφάλειας και προστασίας ή και μεταφοράς του προϊόντος. Στις μέρες μας η συσκευασία αποτελεί μέσο επικοινωνίας. Είναι ένας παράγοντας που διαμορφώνει την εικόνα του προϊόντος, αντανακλά στις αξίες, στη φήμη και στο status του, επηρεάζει την αντίληψη του καταναλωτή και, ναι, εν πολλοίς καθορίζει την επιλογή του.

Επιπλέον, τώρα πια, υπάρχουν οι «ενεργητικές και έξυπνες» συσκευασίες, που κάνουν την επικοινωνία πιο διαδραστική.

Πλέον ο καταναλωτής μπορεί με διάφορους τρόπους - QR codes, NFC tags, αισθητήρες, χρονοθερμοκρασιακούς δείκτες και πολλά άλλα – να λαμβάνει ολοένα και περισσότερες πληροφορίες για το προϊόν και την ασφάλειά του.

Ακόμα, δεδομένου ότι οι σημερινές τάσεις της συσκευασίας δείχνουν προς μία και μόνο κατεύθυνση, αυτή της βιώσιμης και αειφόρου ανάπτυξης, οι επιχειρήσεις έχουν την ευκαιρία να επικοινωνήσουν στους καταναλωτές τις περιβαλλοντικές τους ευαισθησίες.

Πιο συγκεκριμένα και συνοπτικά, τι υπαγορεύουν οι σημερινές τάσεις στον τομέα της συσκευασίας;

Πλέον, οι επιχειρήσεις επενδύουν σε καινοτόμες πρακτικές που μειώνουν το περιβαλλοντικό αποτύπωμα και υιοθετούν συσκευασίες με υλικά φιλικότερα προς το περιβάλλον, παρέχουν διαδραστικά στοιχεία, ενώ ο σχεδιασμός τους είναι απλοποιημένος και λιτός, με τρόπο που να αναδεικνύει την ουσία του προϊόντος τους.

Πώς βλέπετε την ψηφιοποίηση να επηρεάζει την εμπειρία του καταναλωτή;
Τα διαδραστικά στοιχεία που ενισχύουν την εμπειρία και πληροφόρηση του καταναλωτή, είναι γεγονός ότι αυξάνουν την εμπιστοσύνη του στο brand και προσφέρει μεγαλύτερη αναγνωρισιμότητα και αξία στην επιχείρηση. Είναι θεωρώ ολοφάνερο ότι η ψηφιοποίηση και οι νέες τεχνολογίες αποτελούν κλειδί στην ανάπτυξη των επιχειρήσεων. Προφέρουν καινούργιες τεχνικές δυνατότητες και επιχειρηματικές ευκαιρίες.

Ποια είναι η θέση της ψηφιοποίησης στην ανάπτυξη της DYNAMEC;
Έχοντας ως διαχρονικό στόχο τη βέλτιστη εξυπηρέτηση των πελατών μας, η ψηφιακή αναβάθμιση της εταιρείας μας είναι εκ των ων ουκ άνευ, καθώς ενισχύει τις ήδη πιστοποιημένες με ISO 9001 διαδικασίες μας και συνεισφέρει σε περεταίρω οφέλη για τους πελάτες μας όσον αφορά τιμές, ποιότητα και εξυπηρέτηση.

Στο πλαίσιο αυτό έχουμε αυτοματοποιήσει πολλές από τις λειτουργίες σε όλα τα τμήματα της εταιρείας με αποτέλεσμα την αύξηση της παραγωγικότητας, την καλύτερη δυνατή διαχείριση πελατολογίου και αποθεμάτων.

Γι’ αυτό και στην Dynamec, εστιάζοντας πάντα στην καλύτερη και αποδοτικότερη εξυπηρέτηση του πελάτη, θα συνεχίσουμε αδιάλειπτα την υιοθέτηση καινοτόμων μεθόδων και εισαγωγή τελευταίας τεχνολογίας συστημάτων.

Δειτε Επισης

Σε λαχανικά, ψάρια και κρέας οι μεγαλύτερες αυξήσεις τιμών-Μείωση σε κουλούρια, λάδι και αλεύρι
Mall of Cyprus: Ένας χρόνος θετικών αλλαγών μέσω πρωτοβουλιών Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης το 2024
Εποχή των Παγετώνων: Ένα μοναδικό ταξίδι στην προϊστορία στο Kings Avenue Mall
Στα υψηλότερα επίπεδα των τελευταίων 50 ετών οι διεθνείς τιμές του καφέ-Ερχονται ανατιμήσεις
Εβδομάδα εμπορίου πράσινης γραμμής... Ο στόχος και το κάλεσμα των διοργανωτών στους επιχειρηματίες
Μείωση 11,2% στα αυγά εκκόλαψης για κρεατοπαρωγή τον περασμένο Νοέμβριο
H νέα τηλεοπτική διαφήμιση της Nespresso με τον George Clooney που γίνεται...Detective George(vid)
Ν. Μεσολογγίτης: Πλάνα επέκτασης για OJO το 2025-Τουλάχιστον δύο νέα καταστήματα στην Ελλάδα και άλλα δύο στην Ευρώπη
Αυξήθηκαν τα παράπονα, επιστράφηκε σε καταναλωτές ποσό ύψους €3.240,76 το 2024
Ford και Michaels Automotive: 20 xρόνια επιτυχιών στην Κύπρο