Πώς το CRM μπορεί να βοηθήσει την επιτυχία μιας επιχείρησης-Άμεσες βελτιώσεις στην κερδοφορία

Σε κάθε σενάριο, κανείς δεν μπορεί να αρνηθεί ότι οι πελάτες αποτελούν την αιμοδοσία κάθε επιχείρησης.

Ως εκ τούτου, η σχέση με τους πελάτες θα καθορίσει τη μελλοντική επιτυχία της και αυτό σημαίνει τη χρήση CRM. Παραθέτουμε κάποιους τρόπους με τους οποίους επιτυγχάνεται αυτό.

Το CRM και η επανάσταση του cloud computing έχουν αλλάξει τα πάντα. Ίσως η πιο σημαντική πρόσφατη εξέλιξη στα συστήματα CRM ήταν η μετακίνηση στο cloud από το on-premise CRM. Απαλλαγμένοι από την ανάγκη εγκατάστασης λογισμικού σε εκατοντάδες ή χιλιάδες υπολογιστές και κινητές συσκευές, οι επιχειρήσεις σε όλο τον κόσμο ανακαλύπτουν τα οφέλη της μετακίνησης δεδομένων, λογισμικού και υπηρεσιών σε ένα ασφαλές online περιβάλλον.

Βελτίωση κερδοφορίας

Η εισαγωγή μιας λύσης CRM, όπως αυτή που προσφέρει η SOFTONE έχει αποδειχθεί ότι παράγει πραγματικά αποτελέσματα, συμπεριλαμβανομένων άμεσων βελτιώσεων στην κερδοφορία. Οι λύσεις CRM έχουν αποδεδειγμένο ιστορικό επιτυχίας:

  • μετατροπή lead έως +30%
  • πωλήσεις έως +30%
  • παραγωγικότητα πωλήσεων έως +30%
  • ικανοποίηση πελατών έως +35%
  • ταχύτερη λήψη αποφάσεων έως +38%
  • έσοδα έως +25%

Προσδιορισμός και κατηγοριοποίηση των leads

Ένα σύστημα CRM θα σας βοηθήσει να εντοπίζετε και να προσθέτετε εύκολα και γρήγορα νέους πελάτες και να τους κατηγοριοποιείτε με ακρίβεια. Με την εστίαση στα leads, οι πωλήσεις μπορούν να δώσουν προτεραιότητα στις ευκαιρίες που θα κλείσουν συμφωνίες και το μάρκετινγκ μπορεί να εντοπίσει τα leads που χρειάζονται περισσότερη ενασχόληση και να τα προετοιμάσει ώστε να γίνουν ποιοτικά.

Με πλήρεις, ακριβείς, κεντρικά αποθηκευμένες πληροφορίες σχετικά με τους πελάτες και τις προοπτικές, οι πωλήσεις και το μάρκετινγκ μπορούν να εστιάσουν την προσοχή και την ενέργειά τους στους σωστούς πελάτες.

Καλύτερη υποστήριξη πελατών

Οι σημερινοί πελάτες αναμένουν γρήγορη, εξατομικευμένη υποστήριξη, οποιαδήποτε ώρα της ημέρας ή της νύχτας. Ένα σύστημα CRM μπορεί να σας βοηθήσει να παρέχετε την υψηλής ποιότητας εξυπηρέτηση που ζητούν. Οι αντιπρόσωποί σας μπορούν να βλέπουν γρήγορα ποια προϊόντα έχουν παραγγείλει οι πελάτες και να έχουν αρχείο κάθε αλληλεπίδρασης, ώστε να μπορούν να δίνουν στους πελάτες τις απαντήσεις που χρειάζονται, γρήγορα. Ένα CRM μπορεί να βελτιώσει την εμπειρία των πελατών σας στην εξυπηρέτηση πελατών, το μάρκετινγκ και πολλά άλλα.

Βελτίωση προϊόντων και υπηρεσιών

Ένα φτιαγμένο στα μέτρα σας σύστημα CRM θα συγκεντρώνει πληροφορίες από μια τεράστια ποικιλία πηγών σε ολόκληρη την επιχείρησή σας και όχι μόνο. Αυτό σας δίνει πρωτοφανείς γνώσεις σχετικά με το πώς αισθάνονται οι πελάτες σας και τι λένε για το brand σας – έτσι ώστε να μπορείτε να βελτιώσετε αυτό που προσφέρετε, να εντοπίζετε τα προβλήματα έγκαιρα ή τα τυχόν κενά. Οι λύσεις διαχείρισης πελατών μπορούν να επιταχύνουν και να βελτιώσουν τον τρόπο με τον οποίο εντοπίζετε, κερδίζετε και διατηρείτε ευχαριστημένους τους πελάτες σας.

Δειτε Επισης

«The Software Edge: IBM Driving Business Forward»-Ο ψηφιακός μετασχηματισμός, η καινοτομία και οι λύσεις της IBM(vid)
Έκδοση κάρτας φιλάθλου και είσοδος στα γήπεδα με «Ψηφιακό Πολίτη»-Το νέο λογισμικό του ΚΟΑ
Εισαγωγή τεχνητής νοημοσύνης στις διαδικασίες αδειοδότησης συζήτησαν ΕΟΑ-Νικόδημος Δαμιανού
Πιο απαραίτητη από ποτέ η υιοθέτηση προηγμένων τεχνολογιών και σύγχρονων υποδομών στις επιχειρήσεις
George Cassar: Η δύναμη της επιλογής στην υβριδική αρχιτεκτονική cloud
Αυτοματοποίηση και βιωσιμότητα: Το μέλλον των επιχειρήσεων και ο δρόμος προς την αποδοτικότητα
Δεδομένα και ΑΙ μεταμορφώνουν την πληροφορία σε επιχειρησιακή αξία
Μένoικος Μαυρομάτης: Οι δέκα τεχνολογικές τάσεις που αναδιαμορφώνουν σήμερα τις επιχειρήσεις
Galaxy XCover7 Pro και Galaxy Tab Active5 Pro από Samsung-Ανθεκτικές συσκευές για εκπληκτικές επιδόσεις
Στρατηγική επένδυση για ψηφιακή κυριαρχία από την Cyta-Εξαγόρασε το data center της Simplex στη Λάρνακα