Πώς το CRM μπορεί να βοηθήσει την επιτυχία μιας επιχείρησης-Άμεσες βελτιώσεις στην κερδοφορία

Σε κάθε σενάριο, κανείς δεν μπορεί να αρνηθεί ότι οι πελάτες αποτελούν την αιμοδοσία κάθε επιχείρησης.

Ως εκ τούτου, η σχέση με τους πελάτες θα καθορίσει τη μελλοντική επιτυχία της και αυτό σημαίνει τη χρήση CRM. Παραθέτουμε κάποιους τρόπους με τους οποίους επιτυγχάνεται αυτό.

Το CRM και η επανάσταση του cloud computing έχουν αλλάξει τα πάντα. Ίσως η πιο σημαντική πρόσφατη εξέλιξη στα συστήματα CRM ήταν η μετακίνηση στο cloud από το on-premise CRM. Απαλλαγμένοι από την ανάγκη εγκατάστασης λογισμικού σε εκατοντάδες ή χιλιάδες υπολογιστές και κινητές συσκευές, οι επιχειρήσεις σε όλο τον κόσμο ανακαλύπτουν τα οφέλη της μετακίνησης δεδομένων, λογισμικού και υπηρεσιών σε ένα ασφαλές online περιβάλλον.

Βελτίωση κερδοφορίας

Η εισαγωγή μιας λύσης CRM, όπως αυτή που προσφέρει η SOFTONE έχει αποδειχθεί ότι παράγει πραγματικά αποτελέσματα, συμπεριλαμβανομένων άμεσων βελτιώσεων στην κερδοφορία. Οι λύσεις CRM έχουν αποδεδειγμένο ιστορικό επιτυχίας:

  • μετατροπή lead έως +30%
  • πωλήσεις έως +30%
  • παραγωγικότητα πωλήσεων έως +30%
  • ικανοποίηση πελατών έως +35%
  • ταχύτερη λήψη αποφάσεων έως +38%
  • έσοδα έως +25%

Προσδιορισμός και κατηγοριοποίηση των leads

Ένα σύστημα CRM θα σας βοηθήσει να εντοπίζετε και να προσθέτετε εύκολα και γρήγορα νέους πελάτες και να τους κατηγοριοποιείτε με ακρίβεια. Με την εστίαση στα leads, οι πωλήσεις μπορούν να δώσουν προτεραιότητα στις ευκαιρίες που θα κλείσουν συμφωνίες και το μάρκετινγκ μπορεί να εντοπίσει τα leads που χρειάζονται περισσότερη ενασχόληση και να τα προετοιμάσει ώστε να γίνουν ποιοτικά.

Με πλήρεις, ακριβείς, κεντρικά αποθηκευμένες πληροφορίες σχετικά με τους πελάτες και τις προοπτικές, οι πωλήσεις και το μάρκετινγκ μπορούν να εστιάσουν την προσοχή και την ενέργειά τους στους σωστούς πελάτες.

Καλύτερη υποστήριξη πελατών

Οι σημερινοί πελάτες αναμένουν γρήγορη, εξατομικευμένη υποστήριξη, οποιαδήποτε ώρα της ημέρας ή της νύχτας. Ένα σύστημα CRM μπορεί να σας βοηθήσει να παρέχετε την υψηλής ποιότητας εξυπηρέτηση που ζητούν. Οι αντιπρόσωποί σας μπορούν να βλέπουν γρήγορα ποια προϊόντα έχουν παραγγείλει οι πελάτες και να έχουν αρχείο κάθε αλληλεπίδρασης, ώστε να μπορούν να δίνουν στους πελάτες τις απαντήσεις που χρειάζονται, γρήγορα. Ένα CRM μπορεί να βελτιώσει την εμπειρία των πελατών σας στην εξυπηρέτηση πελατών, το μάρκετινγκ και πολλά άλλα.

Βελτίωση προϊόντων και υπηρεσιών

Ένα φτιαγμένο στα μέτρα σας σύστημα CRM θα συγκεντρώνει πληροφορίες από μια τεράστια ποικιλία πηγών σε ολόκληρη την επιχείρησή σας και όχι μόνο. Αυτό σας δίνει πρωτοφανείς γνώσεις σχετικά με το πώς αισθάνονται οι πελάτες σας και τι λένε για το brand σας – έτσι ώστε να μπορείτε να βελτιώσετε αυτό που προσφέρετε, να εντοπίζετε τα προβλήματα έγκαιρα ή τα τυχόν κενά. Οι λύσεις διαχείρισης πελατών μπορούν να επιταχύνουν και να βελτιώσουν τον τρόπο με τον οποίο εντοπίζετε, κερδίζετε και διατηρείτε ευχαριστημένους τους πελάτες σας.

Δειτε Επισης

Smart Cyprus: Η εμβληματική εθνική πρωτοβουλία για ένα πράσινο και βιώσιμο μοντέλο ανάπτυξης-Τι προβλέπει η πρώτη φάση
Η Pure Storage φέρνει στην αγορά το νέο Enterprise Data Cloud–Η επανάσταση στη διαχείριση δεδομένων
Πώς η τεχνητή νοημοσύνη επιταχύνει την εξέλιξη του CRM
H modular, AI-driven πλατφόρμα της CyberSift, που βοηθά τους οργανισμούς να βρίσκονται μπροστά από τις κυβερνοαπειλές
Επανάσταση στην τεχνητή νοημοσύνη από την AWS-Σημαντικές ανακοινώσεις στο Summit της Νέας Υόρκης
Στην κυπριακή αγορά μέσω Span Hellas A.E. η διεθνής εταιρεία πληροφορικής Span με έδρα την Κροατία
Ο Λευτέρης Αραπάκης και το δίκτυο της Enaleia αξιοποιούν την τεχνολογία και καθαρίζουν τη Mεσόγειο
Η TalosCo Business Solutions Ltd στο πρώτο Cloud Tech Expo Cyprus 2025
Επεκτείνουν την στρατηγική τους συνεργασία Warner Bros. Discovery και Cablenet-Λανσάρουν το HBO Max
Samsung Electronics Co.: Εξαγοράζει την Xealth και γεφυρώνει το wellness με την ιατρική φροντίδα