Apple: Πώς βοήθησε την BYD να γίνει η μεγαλύτερη αυτοκινητοβιομηχανία στην Κίνα

Η συνεργασία της Apple με την κινεζική BYD, ξεκίνησε το 2017 για την ανάπτυξη ενός συστήματος μπαταριών μεγάλης αυτονομίας με χρήση κυψελών φωσφορικού σιδήρου λιθίου (LFP) για ένα πιθανό όχημα της Apple, σύμφωνα με το cnevpost.

Αν και η συνεργασία έληξε τελικά όταν η Apple ακύρωσε το έργο της για το αυτοκίνητο στις αρχές του 2023, το project έθεσε τα θεμέλια για τις σύγχρονες τεχνολογίες μπαταριών.

Η Apple επένδυσε περίπου 1 δισεκατομμύριο δολάρια ετησίως στην πρωτοβουλία της για το αυτοκίνητό της, με στόχο τη δημιουργία μιας ασφαλέστερης μπαταρίας μεγάλης αυτονομίας για ηλεκτρικά οχήματα.

Οι μηχανικοί της Apple συνεισέφεραν την τεχνογνωσία τους στον προηγμένο σχεδιασμό πακέτων μπαταριών και στη διαχείριση της θερμότητας, ενώ η BYD έφερε τεχνογνωσία κατασκευής και εξελίξεις στις κυψέλες LFP.

Παρά τη συνεργασία αυτή, η Apple δεν κατέχει κανένα δικαίωμα στην τρέχουσα μπαταρία Blade της BYD, η οποία προέκυψε από τη συνεργασία αυτή.

Η μπαταρία Blade, που αποτελεί πλέον βασικό συστατικό σε ολόκληρη τη σειρά οχημάτων της BYD, επωφελήθηκε από τη συμβολή της Apple, ιδίως όσον αφορά την ενίσχυση της αποθήκευσης ενέργειας και της ασφάλειας.

Από τότε η BYD έχει γίνει η μεγαλύτερη αυτοκινητοβιομηχανία της Κίνας βάσει πωλήσεων και ξεπέρασε για λίγο την Tesla ως η κορυφαία πωλήτρια ηλεκτρικών οχημάτων παγκοσμίως.

Με επικεφαλής τους Alexander Hitzinger και Mujeeb Ijaz από την πλευρά της Apple, η ομάδα συνεργάστηκε στενά με τους μηχανικούς της BYD για το έργο. Ωστόσο, η Apple αντιμετώπισε καθυστερήσεις και υψηλό κόστος, με αποτέλεσμα να αποσυρθεί τελικά από την παραγωγή του αυτοκινήτου.

Παρά την οπισθοδρόμηση αυτή, τα διδάγματα που αντλήθηκαν επηρέασαν άλλα προϊόντα της Apple, όπως το Vision Pro και τον επεξεργαστή τεχνητής νοημοσύνης Neural Engine, σηματοδοτώντας τον ευρύτερο αντίκτυπο της συνεργασίας.

Δειτε Επισης

Μάκης Κεραυνός: Κλίμα εμπιστοσύνης και σταθερότητας για την προσέλκυση ξένων επενδύσεων στην οικονομία
Τέσσερις βαθμίδες εντός επενδυτικής περιοχής από Fitch και από Moody’s η Κυπριακή Δημοκρατία
Πού στήριξε την νέα αναβάθμιση της κυπριακής οικονομίας ο Fitch-Οι τρεις σημαντικότεροι λόγοι
Στην βαθμίδα Α και από τους Fitch... Συνέχεια στο ντόμινο αναβαθμίσεων της κυπριακής οικονομίας
Διορθωτικές κινήσεις στον κρατικό προϋπολογισμό-Οι 28 τροποποιήσεις που κατέθεσε η Κυβέρνηση
Γιώργος Παπαναστασίου: Crash test για το e-kalathi η περίοδος πιλοτικής εφαρμογής…«Είναι ένας φιλικός αγώνας»
Στέλιος Γαβριήλ: Άδικο βαρύ τίμημα με ζημιά έως €50 εκατ. αν πληρώσουν τις καθυστερήσεις οι εργολάβοι
Μάκης Κεραυνός: Νέο φορολογικό σύστημα ενθαρρυντικό προς το επιχειρείν-Προχωρούμε αποφασιστικά
Διοικητικές ανακατατάξεις στην IBM... Γενικός διευθυντής Κύπρου και Ελλάδας ο Δημήτρης Πρίμπας
Ronald Attard: Υγιής εισροή... Παραμένει ένας ελκυστικός προορισμός για άμεσες ξένες επενδύσεις η Κύπρος