Powered by

Wizz Air: Κάνει τη Black Friday… Pink με εκπτώσεις έως και 30% σε επιλεγμένες πτήσεις

Η Wizz Air, η πιο περιβαλλοντικά βιώσιμη αεροπορική εταιρεία στον κόσμο, ανακοινώνει τη μοναδική προσφορά Pink Friday, προσφέροντας εκπτώσεις έως και 30% σε επιλεγμένες πτήσεις απλής μετάβασης.

Η προσφορά ισχύει για περιορισμένο χρονικό διάστημα, δίνοντας την ευκαιρία στους ταξιδιώτες να κλείσουν οικονομικά εισιτήρια μέσω της εφαρμογής Wizz Air για κινητά ή της ιστοσελίδας wizzair.com.

Η προσφορά ισχύει για ταξίδια που θα πραγματοποιηθούν μεταξύ της περιόδου Δεκεμβρίου 2024 και Μαρτίου 2025, καθιστώντας την προσφορά τέλεια ευκαιρία για να οργανώσετε μια αξέχαστη απόδραση.

Αξιοποιήστε την Pink Friday για να ζήσετε τη μαγεία των Χριστουγέννων, μία αναζωογονητική απόδραση το τριήμερο των Θεοφανείων ή της Καθαράς Δευτέρας, καθώς επίσης ένα ρομαντικό ταξίδι για την Ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου.

Η χειμερινή περίοδος είναι η ιδανική ευκαιρία για να ξεφύγετε από τη ρουτίνα της καθημερινότητας και να δημιουργήσετε αξέχαστες αναμνήσεις.

Οι μειωμένοι ναύλοι της Wizz Air κάνουν τις διακοπές σας πιο προσιτές από ποτέ. Εξερευνήστε μαγικές χριστουγεννιάτικες αγορές στην Πράγα (από €49.99), στο Γκντανσκ (από €29.99), κάντε έκπληξη στο αγαπημένο σας πρόσωπο με ένα ταξίδι στην ρομαντική Ρώμη για την Ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου (από €22.99) ή απολαύστε τη ζωντάνια της Θεσσαλονίκης (από €29.99).

Επισκεφθείτε το wizzair.com ή κατεβάστε την εφαρμογή για κινητά σήμερα για να επωφεληθείτε από τις προσφορές Pink Friday.

Δειτε Επισης

«Αλώβητες» από τους δασμούς Τραμπ οι κυπριακές τράπεζες-Βλέπει θετικές προοπτικές για Τρ. Κύπρου και Ελληνική ο Fitch
Τα βραβευθέντα προϊόντα των 12ων IN Business Grocery Retail Awards (pics)
Μάριος Λουκαΐδης: Αναμένεται σημαντική επιτάχυνση στις συγχωνεύσεις και εξαγορές-Η δυναμική του λιανεμπορίου στην Κύπρο
Στην Prodea Investments σχεδόν το 100% της MHV-Απέκτησε ποσοστό 20% από την Flowpulse έναντι €92,3 εκατ.
Μάριος Αντωνίου για e-kalathi: Να αποφεύγονται παρεμβάσεις που δημιουργούν στρεβλώσεις στο λιανεμπόριο-Η αγορά αυτορυθμίζεται
Στην...πρίζα και οι εταιρείες στον τομέα των τεχνολογιών φόρτισης-Έντονη ανησυχία για την περικοπή χορηγιών για ηλεκτρικά
Ξεκάθαρο μήνυμα ΠΑΣΥΛΕ για το DRS: «Το κόστος να μην μεταφερθεί σε υπεραγορές και καταναλωτές»
Φωκίων Καραβίας: Σταυροδρόμι η Κύπρος για τους σχεδιασμούς της Eurobank-Προχωρά η νομική συγχώνευση με Ελληνική
Ολύμπιος Τουμάζου: Το προφίλ του Κύπριου καταναλωτή-Με συμπεριφορές που θυμίζουν τη γάτα στα κεραμίδια
Αριστοτέλης Παντελιάδης: Η αγορά του λιανεμπορίου τροφίμων αλλάζει γρήγορα-Το «σκέτο online» ανήκει στο παρελθόν