Μιχάλης Πέτρου: Στρατηγική επέκταση με το γάλα «ΜΟΟ» σοκολάτας-Προσεχώς εμπλουτισμός με νέους κωδικούς

Την ευρεία γκάμα ροφημάτων της εμπλούτισε η Γαλακτοβιομηχανία ΑΛΑΜΠΡΑ, λανσάροντας το γάλα «ΜΟΟ» σοκολάτας, το οποίο βρίσκεται εδώ και λίγες μέρες στα ράφια των υπεραγορών, ενώ στο επόμενο διάστημα αναμένεται περαιτέρω εμπλουτισμός της κατηγορίας με νέους κωδικούς.

Παρασκευασμένο από φρέσκο κυπριακό γάλα, με πλούσια γεύση σοκολάτας και σε δύο βολικές συσκευασίες, την ατομική των 250ml και την οικογενειακή - οικονομική συσκευασία του ενός λίτρου, η εταιρεία προχώρησε με περηφάνεια στο λανσάρισμα του εν λόγω προϊόντος, εκφράζοντας ευγνωμοσύνη για την αγάπη του κόσμου από την πρώτη μέρα κυκλοφορίας του προϊόντος.

Προϊόν βασισμένο στις ανάγκες των καταναλωτών

Μιλώντας στο InBusinessNews, ο εμπορικός διευθυντής της Γαλακτοβιομηχανίας ΑΛΑΜΠΡΑ, Μιχάλης Πέτρου ανέφερε ότι το νέο προϊόν, το οποίο ήρθε να εμπλουτίσει την ήδη ευρεία γκάμα ροφημάτων της εταιρείας, εντάσσεται στο πλαίσιο του στρατηγικού σχεδιασμού επέκτασής της στην αγορά φρέσκου γάλακτος, που ακολουθεί από το 2023.

Στο λανσάρισμα του «MOO», οδήγησε το διαρκές μέλημα της εταιρείας να ανταποκρίνεται στις ανάγκες των καταναλωτών, προσφέροντάς τους ποιοτικά προϊόντα, φτιαγμένα με αφοσίωση και αγάπη.

«Ως εταιρεία παρακολουθούμε ανελλιπώς τις τάσεις της αγοράς και αφουγκραζόμαστε διαρκώς τις ανάγκες και τις απαιτήσεις των καταναλωτών. Το σοκολατούχο γάλα “MOO” ήρθε με σκοπό να προσφέρει στους καταναλωτές μία επιπλέον απολαυστική επιλογή γάλακτος και είμαστε σίγουροι ότι σύντομα θα αποτελεί αναπόσπαστο κομμάτι της καθημερινότητας μικρών, αλλά και μεγάλων και το Γάλα ΜΟΟ θα γίνει και δικό σου», τόνισε σχετικά.

press release

Με την ασφάλεια, την φρεσκάδα και την υψηλή ποιότητα των προϊόντων να είναι αδιαπραγμάτευτα, αλλά και με την πολύχρονη εμπειρία και τεχνογνωσία της Γαλακτοβιομηχανίας ΑΛΑΜΠΡΑ στην επεξεργασία γάλακτος πέραν των 40 ετών, όπως και με τη συνεχή επένδυσή σε τελευταίας τεχνολογίας μηχανήματα παραγωγής, διασφαλίζεται η ποιότητα του νέου προϊόντος.

Όπως εξήγησε ο κ. Πέτρου, στόχος της εταιρείας είναι να προμηθεύει την αγορά με προϊόντα, τα οποία θα ανταμείβουν τον καταναλωτή για την προτίμησή του, χάρη στη γεύση, την ποιότητα και τη φρεσκάδα τους.

Νέοι κωδικοί «MOO» το επόμενο διάστημα

Εξάλλου, ο εμπορικός διευθυντής της Γαλακτοβιομηχανίας ΑΛΑΜΠΡΑ προανήγγειλε τον επερχόμενο εμπλουτισμό της οικογένειας του «MOO».

«Ως Γαλακτοβιομηχανία ΑΛΑΜΠΡΑ θέλουμε συνεχώς να εξελισσόμαστε και να πρωταγωνιστούμε στο κυπριακό επιχειρείν, και υποσχόμαστε ότι θα συνεχίσουμε να παρακολουθούμε ανελλιπώς τις τάσεις της αγοράς, παραμένοντας παράλληλα προσηλωμένοι στον διαχρονικό μας στόχο να προσφέρουμε στην κυπριακή οικογένεια αυθεντικά, ποιοτικά προϊόντα που χαρακτηρίζονται από αληθινή γεύση και αγνή απόλαυση», υπογράμμισε ο Μιχάλης Πέτρου, τονίζοντας ότι στο επόμενο διάστημα η οικογένεια του ΑΛΑΜΠΡΑ ΜΟΟ, θα εμπλουτιστεί με νέους κωδικούς που θα ανακοινωθούν σύντομα.

Δειτε Επισης

Bruegel: Τι θα πρέπει να περιμένει η Ευρώπη από τους δασμούς του Τραμπ
Μιχάλης Πέτρου: Στρατηγική επέκταση με το γάλα «ΜΟΟ» σοκολάτας-Προσεχώς εμπλουτισμός με νέους κωδικούς
Γιώργος Μαλέκκος: Εξαιρετική εμπειρία για όλους το 16ο Συνέδριο Ηλεκτρονικού Εμπορίου
Έρευνα Marc για καπνικές συνήθειες στην Κύπρο-Κλειδί η ενημέρωση για το τέλος του τσιγάρου
Άγγιξε το ενά δις δολάρια ο όγκος εμπορίου μεταξύ Κύπρου και Κίνας το 2023
Beauty Line: Επανασυστήνεται με φρέσκια εικόνα και ανανεωμένη ταυτότητα
16ο Συνέδριο Ηλεκτρονικού Εμπορίου: Το μέλλον του e-commerce στην Κύπρο (video)
Κλείνει η ψαλίδα του εμπορικού ισοζυγίου της Κύπρου...Μείωση 1,18 δισ. την περίοδο Ιανουαρίου-Σεπτεμβρίου
Μάριος Λουκαΐδης: Η κούρσα για την πρωτιά και οι 12 τάσεις που θα διαμορφώσουν τις δυναμικές στο λιανεμπόριο
Οι «προσφορές», ο αθέμιτος ανταγωνισμός που δημιουργούν οι λίγοι και οι επιπτώσεις στην Black Friday