Γιώργος Μαλέκκος: Εξαιρετική εμπειρία για όλους το 16ο Συνέδριο Ηλεκτρονικού Εμπορίου

Την βεβαιότητα ότι όλοι όσοι συμμετείχαν στο 16ο Συνέδριο Ηλεκτρονικού Εμπορίου απέκτησαν πολύτιμες γνώσεις και έμπνευση για το μέλλον του ηλεκτρονικού εμπορίου, εκφράζει ο CEO & Software Innovation Architect της Powersoft, συντονιστής του συνεδρίου, Γιώργος Μαλέκκος.

Όπως τονίζει σε σχετική δήλωσή του, «η 16η συνδιάσκεψη για το ηλεκτρονικό εμπόριο ήταν πραγματικά μια εξαιρετική εμπειρία για όλους μας. Είμαι ενθουσιασμένος που το κοινό αποκόμισε γνώση και έμπνευση από τις παρουσιάσεις και τις συζητήσεις που φιλοξενήσαμε».

Ο κ. Μαλέκκος υποδεικνύει ότι «ο Harri Olavinsilta από την IPG Mediabrands (Φινλανδία) και ο Debmalya Ray από την Unilever Prestige (Ολλανδία) μοιράστηκαν πολύτιμες γνώσεις για το χτίσιμο ενός brand και το μέλλον του ηλεκτρονικού εμπορίου».

Παράλληλα, συνεχίζει, «το πάνελ μας για τις καινοτομίες στις πληρωμές με την payabl., την Ugnė Buračienė και τη Vicky Christofidou, FCA, CAMS από την ECOMMBX, ανέδειξε πρωτοποριακές λύσεις σε αυτόν τον τομέα».

«Οι νέες ανακοινώσεις από τη Δρ. Νίκυ Ζαχαρίου, συμπεριλαμβανομένων της εφαρμογής Jinius και του νέου power app wallet από τον Ανδρέα Βασιλοπουλο, έδειξαν τον συναρπαστικό δρόμο που ακολουθεί το ηλεκτρονικό εμπόριο στην περιοχή μας», υπογραμμίζει περαιτέρω.

Σύμφωνα με τον κ. Μαλέκκο «η Κέιτ Αλεξάνδρου από την INTERAMERICAN μας υπενθύμισε τη σημασία της πελατοκεντρικής προσέγγισης», ενώ «η διαδραστική παρουσίαση της Powersoft Computer Solutions Ltd. έδωσε στο κοινό μια ισχυρή εικόνα για το μέλλον του ηλεκτρονικού εμπορίου».

Η έρευνα της IMR για τη συμπεριφορά των καταναλωτών από την Χριστίνα Κοκκάλου, τόνισε ακόμη, ήταν επίσης εντυπωσιακή και πυροδότησε μια ζωηρή συζήτηση με τον Κώστα Κ. από τη Bionic και τη Μαρία Γερμανού από τον Όμιλο Παπαέλληνας.

«Η Δανάη Ευθυμιοπούλου από την IBM ολοκλήρωσε τη συνδιάσκεψη με την παρουσίασή της για την αρχιτεκτονική με βάση τα γεγονότα (event-driven architecture), προσφέροντας μια σύγχρονη προσέγγιση που ανταποκρίνεται στις ανάγκες της ανάπτυξης συστημάτων», συμπλήρωσε.

«Θέλω να ευχαριστήσω κάθε έναν από τους ομιλητές μας για τη συμβολή τους και την IMH για την τιμή να προεδρεύσω σε αυτό το αγαπημένο συνέδριο. Είμαι βέβαιος ότι όλοι αποχωρήσαμε με πολύτιμες γνώσεις και έμπνευση για το μέλλον του ηλεκτρονικού εμπορίου», κατέληξε ο κ. Μαλέκκος.

Σημειώνεται ότι εκδήλωση έκλεισε με ένα αναζωογονητικό κοκτέιλ, επιτρέποντας στους συμμετέχοντες να δικτυωθούν και να συνδεθούν μεταξύ τους.

Δειτε Επισης

Τα υβριδικά αυξάνονται, τα βενζινοκίνητα μειώνονται, αλλά η ηλεκτροκίνηση δεν στροφάρει-Οι top σε εγγραφές μάρκες
Στο 1,6% ο εναρμονισμένος πληθωρισμός-Αυξημένος ο Δείκτης Τιμών Καταναλωτή
Καύσιμα: Έρευνα για διαφορετική τιμολόγηση μεταξύ επαρχιών ζητεί ο Σύνδεσμος Καταναλωτών
Kings Avenue Mall: Έντεκα χρόνια επιτυχιών και καινοτομίας-Οι εκδηλώσεις και εκπλήξεις για την σημαντική επέτειο
Lidl Κύπρου: Δυνατότητα σε πέντε τυχερούς να κερδίσουν εκπτωτικά κουπόνια €6.000 μέσω του Lidl Plus
Αντανακλάται στις τιμές η συγκράτηση του πληθωρισμού-Οι μειώσεις που καταγράφει το Παρατηρητήριο
Nicosia Mall: Οι πιο incredible εκπλήξεις και δώρα για τα 6α του γενέθλια
'Ερευνα IMR: Οι δημοφιλείς retailers-Από πού ψωνίζουν πιο συχνά online οι Κύπριοι και πόσα ξοδεύουν
Ποιοι είναι έξι μέτοχοι του Nicosia Mall και τι λένε για το success story του μεγαλύτερου εμπορικού κέντρου της Κύπρου
CP Herbalist: Το νέο pop-up κατάστημα στο My Mall Limassol και το εργοστάσιο προ των πυλών