Ο Νίκος Βαρδουνιώτης νέος Marketing Manager της Intergaz

Η Intergaz, κορυφαίος πάροχος αξιόπιστων και υψηλής ποιότητας λύσεων υγροποιημένου αερίου πετρελαίου (LPG) και ολοκληρωμένων ενεργειακών λύσεων, ανακοινώνει τον διορισμό του κ. Νίκου Βαρδουνιώτη στη θέση του Marketing Manager.

Ο κ. Βαρδουνιώτης φέρνει μαζί του μια πολυετή και πλούσια εμπειρία στον κλάδο του μάρκετινγκ, έχοντας υπηρετήσει στο παρελθόν σε θέσεις κλειδιά για τη διαμόρφωση στρατηγικών branding, εταιρικής και προϊοντικής επικοινωνίας, μέσω παραδοσιακών και ψηφιακών καναλιών.

Η εμπειρία του θα καθοδηγήσει τη στρατηγική μάρκετινγκ της Intergaz με στόχο την περαιτέρω αναβάθμιση της εικόνας της εταιρείας, των προϊόντων και υπηρεσιών της, μέσω ενός στοχευμένου πλάνου μάρκετινγκ και επικοινωνίας.

Η εκτενής εμπειρία του κ. Βαρδουνιώτη στο να αναπτύσσει και να εφαρμόζει στρατηγικές μάρκετινγκ, ευθυγραμμισμένες με τους βραχυπρόθεσμους και μακροπρόθεσμους εταιρικούς στόχους οργανισμών με τους οποίους συνεργάστηκε, αποτέλεσαν κριτήριο για την επιλογή ένταξης του στην ομάδα της Intergaz.

Τα ακαδημαϊκά του προσόντα περιλαμβάνουν πτυχίο BEng στην Τεχνολογία Πετρελαίου & Φυσικού Αερίου και MBA με Marketing, ενώ αυτή τη στιγμή παρακολουθεί μεταπτυχιακό πρόγραμμα MSc στη Διοίκηση με εξειδίκευση στο Digital Marketing.

Ο κ. Βαρδουνιώτης κατέχει επίσης τη διαπίστευση Chartered Marketer (CMktr) από το Chartered Institute of Marketing (UK), ενώ παράλληλα κατέχει πρόσθετες πιστοποιήσεις στις δημόσιες σχέσεις, και το παραδοσιακό και ψηφιακό μάρκετινγκ.

Είναι ενεργό μέλος πολλών επαγγελματικών οργανισμών, όπως Associate Member - Chartered Institute of Marketing (ACIM), Member - Chartered Institute of Public Relations (MCIPR) και Member - Digital Marketing Institute (DMI).

Ο κ. Ανδρέας Χατζησέργης, Διευθύνων Σύμβουλος της Intergaz, εξέφρασε την ικανοποίησή του για το νέο διορισμό: «Είμαστε στην ευχάριστη θέση να καλωσορίσουμε τον Νίκο στην οικογένεια της Intergaz.

Το εντυπωσιακό του ιστορικό και η βαθιά κατανόηση του τομέα του μάρκετινγκ θα είναι ανεκτίμητα, καθώς συνεχίζουμε να αναπτυσσόμαστε και να επεκτείνουμε το brand μας.

Είμαι βέβαιος ότι οι προσπάθειές μας στο μάρκετινγκ θα φτάσουν σε νέα επίπεδα υπό την καθοδήγησή του, ενισχύοντας περαιτέρω τη θέση μας στον κλάδο».

Δειτε Επισης

Η κυκλοφοριακή ρύθμιση που προκρίνει για την Μακαρίου η Πρωτοβουλία «Λευκωσία-Πρωτεύουσα Κύπρου»
Είχαν την τιμητική τους οι υπεραγορές...Ιδιαίτερα αυξημένη και στα ίδια επίπεδα με το περσινό Πάσχα η κίνηση
Προ των πυλών μεγάλη οικιστική ανάπτυξη από το My Mall Λεμεσού-Προς ολοκλήρωση το Leptos Limassol Park
Μάκης Κετώνης: Το ταξίδι στην αειφορία και το επόμενο κεφάλαιο μιας συναρπαστικής επαγγελματικής διαδρομής
Νίκος Χριστοδουλίδης: Βελτιώνεται η φήμη και η αξιοπιστία της Κύπρου, προσελκύουμε ποιοτικές επενδύσεις
Στο τεύχος Απριλίου του περιοδικού GOLD: Εννέα κορυφαίες εταιρείες με έδρα την Κύπρο που υιοθέτησαν εργαλεία AI
Η ενεργειακή μετάβαση της Κύπρου και ο δρόμος για ένα ανθεκτικό και βιώσιμο μοντέλο ανάπτυξης
Έλληνας για ηλεκτρική διασύνδεση: «Δεν μπορεί από μόνη της η Κύπρος, και η Ελλάδα, να τα βάλει με την Τουρκία...»
Familychef: Πλάνα...διατροφής και μια εταιρεία που έχει ως στόχο οι πελάτες της να μάθουν να τρώνε σωστά
Έτσι θα διαμορφωθεί ο χώρος που δεσπόζει το ιστορικό εργοστάσιο της ΚΕΑΝ στη Λεμεσό (photos)