Γ. Μαλέκκος: Η επόμενη γενιά του ηλεκτρονικού εμπορίου-Πρωταγωνιστές το ΑΙ και η ανάλυση δεδομένων

Νέες δυνατότητες και εφαρμογές προκύπτουν από το ΑΙ στην online αγορά με επίδραση και στην εμπειρία του πελάτη, η οποία αναβαθμίζεται, δηλώνει ο Γιώργος Μαλέκκος, Διευθύνων Σύμβουλος & Software Innovation Architect της Powersoft,

Σε μια ενδιαφέρουσα διαδραστική παρουσίασή του στο 16ου Συνέδριο Ε-Commerce τόνισε τη σημασία συλλογής δεδομένων από τους πελάτες ώστε η εμπειρία τους διαδικτυακά να είναι εξατομικευμένη και προσαρμοσμένη στις δικές τους προτιμήσεις.

Παρουσίασε παραδείγματα επιτυχίας όπως αυτό της temu για να τονίσει τη σημασία που πρέπει να δίδεται στην δημιουργία σχέσης εμπιστοσύνης ανάμεσα στην επωνυμία και τους μελλοντικούς πελάτες.

«Τα τεχνολογικά εργαλεία που προσφέρονται σήμερα, μας βοηθούν να κτίζουμε e-shops με χρήση εικονικής πραγματικότητας και άλλων μέσων, με πολύ πιο απλό τρόπο», είπε, παραθέτοντας σχετικό παράδειγμα στην οθόνη από εταιρεία στην Κύπρο.

«Συλλέξτε σωστά στοιχεία από τον πελάτη και η ανάλυσή σας θα είναι, κατ' επέκταση, σωστή», είπε σε μια παρουσίαση με πλούσια πληροφόρηση και καθοδήγηση για τις επωνυμίες.

Καταλήγοντας, εστίασε στην τεράστια αλλαγή που φέρνει η αξιοποίηση του ΑΙ καλώντας το επιχειρείν να αγκαλιάσουν την νέα αυτή επανάσταση στον Κλάδο και να τολμήσουν να την εντάξουν στις υποδομές τους.

Δειτε Επισης

Δανάη Ευθυμιοπούλου: Η EDA προσδίδει νέα δυναμική στις online αγορές
Νέα Bentley Continental GT Speed: Περισσότερο στιλ, πολυτέλεια και εκρηκτικές επιδόσεις
Πώς χειρίζεται ο Κύπριος καταναλωτής το ηλεκτρονικό εμπόριο-Μεγάλη έρευνα αποκαλύπτει την online συμπεριφορά του
Νίκη Ζαχαρίου: Το ταξίδι της πλατφόρμας Jinius και οι προτιμήσεις των καταναλωτών
Γ. Μαλέκκος: Η επόμενη γενιά του ηλεκτρονικού εμπορίου-Πρωταγωνιστές το ΑΙ και η ανάλυση δεδομένων
«Sliq» το πρώτο super app της Κύπρου από την G.A.P. Vassilopoulos-Οι ανακοινώσεις από Ανδρέα Βασιλόπουλο
Καίτη Αλεξάνδρου Φωτιάδου: Πελατοκεντρική προσέγγιση στη ψηφιακή εποχή-Πώς να την πετύχουν οι οργανισμοί
Ψηφιακά πορτοφόλια, μελλοντικές τάσεις και αναδυόμενες λύσεις ηλεκτρονικού εμπορίου
Η σωστή στρατηγική για να ξεχωρίζετε στο… υπερφορτωμένο ψηφιακό περιβάλλον
Τα μεγάλα trends στο ηλεκτρονικό εμπόριο και η αναγκαιότητα η προσαρμογής των επιχειρήσεων