Η σωστή στρατηγική για να ξεχωρίζετε στο… υπερφορτωμένο ψηφιακό περιβάλλον

Κάθε ημέρα, εκατομμύρια περιεχομένου αναρτώνται σε διαδικτυακές πλατφόρμες, γεγονός που δυσκολεύει τη διαφοροποίηση των brands και την αποτελεσματική προσέγγιση του κοινού. Πώς ξεχωρίζει μια εταιρεία;

Στην απλή αυτή ερώτηση έδωσε την πολύτιμη απάντηση ο Harri Olavinsilta, Creative Director της IPG MEDIABRANDS.

O ειδικός παρουσίασε στο 16ο Συνέδριο Ηλεκτρονικού Εμπορίου ανάλυση με θέμα «Building Brands in the Age of Content Overload» η οποία εμπεριείχε τις προκλήσεις που αντιμετωπίζουν οι εταιρείες στο σημερινό υπερφορτωμένο περιβάλλον ψηφιακού περιεχομένου.

Αναφέρθηκε στον καθοριστικό ρόλο της δημιουργικότητας για τη διαμόρφωση ελκυστικών και αυθεντικών αφηγήσεων γύρω από το brand, που μπορούν να επιβιώσουν και να διακριθούν σε ένα τέτοιο χαοτικό περιβάλλον.

Η λύση, σύμφωνα με τον ίδιο, δεν είναι απλώς η παραγωγή περισσότερου περιεχομένου, αλλά η ανάπτυξη ιστοριών που αγγίζουν συναισθηματικά το κοινό και δημιουργούν μακροχρόνιες συνδέσεις με τους καταναλωτές.

«Δημιουργήστε μια επωνυμία που δημιουργεί μια κουλτούρα», ήταν μία από τις δηλώσεις του που ξεχώρισαν.

Ιδιαίτερη σημασία δόθηκε στη συμβολή της τεχνητής νοημοσύνης (AI) στη δημιουργική διαδικασία. Ενώ η AI μπορεί να βελτιώσει τον τρόπο με τον οποίο οι επιχειρήσεις κατανοούν το κοινό και να προσφέρει δυνατότητες για γρήγορη παραγωγή και βελτιστοποίηση περιεχομένου, ο Olavinsilta προειδοποίησε ότι το AI δεν πρέπει να αντικαθιστά τη δημιουργικότητα των ανθρώπων αλλά να την ενισχύει.

Κατά τον ίδιο το AI είναι εργαλείο, όχι αντικαταστάτης και πως τα brands που συνδυάζουν την ακρίβεια των δεδομένων με τη συναισθηματική αφήγηση είναι εκείνα που θα ξεχωρίσουν.

Επιπλέον, επεσήμανε τη σημασία της εξατομίκευσης, της προσαρμογής της προσέγγισης σε κάθε καταναλωτή, η οποία μπορεί να επιτευχθεί με τη σωστή αξιοποίηση των δεδομένων και τη γνώση του κοινού.

Υποστηρίζει ότι οι πελάτες δεν αναζητούν απλώς προϊόντα, αλλά, αναζητούν εμπειρίες, επισημαίνοντας ότι η σύνδεση μέσω αυθεντικής, προσωπικής επικοινωνίας μπορεί να αυξήσει και την αφοσίωση του καταναλωτών.

Κλείνοντας την παρουσίασή του, τόνισε πως για να αντέξουν τα μικρότερα brands στον ανταγωνισμό έναντι διεθνών κολοσσών, απαιτείται στρατηγική, αυθεντικότητα και κατανόηση των βαθύτερων αναγκών του κοινού.

Δειτε Επισης

Κ. Αλεξάνδρου Φωτιάδου: Πελατοκεντρική προσέγγιση στη ψηφιακή εποχή
Ψηφιακά πορτοφόλια, μελλοντικές τάσεις και αναδυόμενες λύσεις ηλεκτρονικού εμπορίου
Η σωστή στρατηγική για να ξεχωρίζετε στο… υπερφορτωμένο ψηφιακό περιβάλλον
Τα μεγάλα trends στο ηλεκτρονικό εμπόριο και η αναγκαιότητα η προσαρμογής των επιχειρήσεων
ΠΑΣΥΛΕ: Ωφέλιμη η επαναφορά μηδενικού ΦΠΑ σε βασικά είδη-Σημαντική η προθεσμία που δόθηκε στις υπεραγορές
Αξέχαστο τριήμερο για πελάτες και στελέχη της Καποδίστριας στην πίστα του Hockenheim
Punin Wine: Η άριστη εκδοχή της οινοποιίας
Οριακή ετήσια υποχώρηση στις συνολικές πωλήσεις πετρελαιοειδών
Public.cy: Προσθήκη 100.000 προϊόντων τεχνολογίας, οικιακών συσκευών και ψυχαγωγίας
Ξεχωριστές μακαρονάδες για τον «Μήνα Ζυμαρικών & Αγάπης» από την εταιρεία Μιτσίδη