Η σωστή στρατηγική για να ξεχωρίζετε στο… υπερφορτωμένο ψηφιακό περιβάλλον

Κάθε ημέρα, εκατομμύρια περιεχομένου αναρτώνται σε διαδικτυακές πλατφόρμες, γεγονός που δυσκολεύει τη διαφοροποίηση των brands και την αποτελεσματική προσέγγιση του κοινού. Πώς ξεχωρίζει μια εταιρεία;

Στην απλή αυτή ερώτηση έδωσε την πολύτιμη απάντηση ο Harri Olavinsilta, Creative Director της IPG MEDIABRANDS.

O ειδικός παρουσίασε στο 16ο Συνέδριο Ηλεκτρονικού Εμπορίου ανάλυση με θέμα «Building Brands in the Age of Content Overload» η οποία εμπεριείχε τις προκλήσεις που αντιμετωπίζουν οι εταιρείες στο σημερινό υπερφορτωμένο περιβάλλον ψηφιακού περιεχομένου.

Αναφέρθηκε στον καθοριστικό ρόλο της δημιουργικότητας για τη διαμόρφωση ελκυστικών και αυθεντικών αφηγήσεων γύρω από το brand, που μπορούν να επιβιώσουν και να διακριθούν σε ένα τέτοιο χαοτικό περιβάλλον.

Η λύση, σύμφωνα με τον ίδιο, δεν είναι απλώς η παραγωγή περισσότερου περιεχομένου, αλλά η ανάπτυξη ιστοριών που αγγίζουν συναισθηματικά το κοινό και δημιουργούν μακροχρόνιες συνδέσεις με τους καταναλωτές.

«Δημιουργήστε μια επωνυμία που δημιουργεί μια κουλτούρα», ήταν μία από τις δηλώσεις του που ξεχώρισαν.

Ιδιαίτερη σημασία δόθηκε στη συμβολή της τεχνητής νοημοσύνης (AI) στη δημιουργική διαδικασία. Ενώ η AI μπορεί να βελτιώσει τον τρόπο με τον οποίο οι επιχειρήσεις κατανοούν το κοινό και να προσφέρει δυνατότητες για γρήγορη παραγωγή και βελτιστοποίηση περιεχομένου, ο Olavinsilta προειδοποίησε ότι το AI δεν πρέπει να αντικαθιστά τη δημιουργικότητα των ανθρώπων αλλά να την ενισχύει.

Κατά τον ίδιο το AI είναι εργαλείο, όχι αντικαταστάτης και πως τα brands που συνδυάζουν την ακρίβεια των δεδομένων με τη συναισθηματική αφήγηση είναι εκείνα που θα ξεχωρίσουν.

Επιπλέον, επεσήμανε τη σημασία της εξατομίκευσης, της προσαρμογής της προσέγγισης σε κάθε καταναλωτή, η οποία μπορεί να επιτευχθεί με τη σωστή αξιοποίηση των δεδομένων και τη γνώση του κοινού.

Υποστηρίζει ότι οι πελάτες δεν αναζητούν απλώς προϊόντα, αλλά, αναζητούν εμπειρίες, επισημαίνοντας ότι η σύνδεση μέσω αυθεντικής, προσωπικής επικοινωνίας μπορεί να αυξήσει και την αφοσίωση του καταναλωτών.

Κλείνοντας την παρουσίασή του, τόνισε πως για να αντέξουν τα μικρότερα brands στον ανταγωνισμό έναντι διεθνών κολοσσών, απαιτείται στρατηγική, αυθεντικότητα και κατανόηση των βαθύτερων αναγκών του κοινού.

Δειτε Επισης

ΠΑΣΕΑ: Σε κατασκευαστή και ΤΟΜ η ευθύνη για ανακλήσεις-Η κατάθεση ενώπιον της ερευνητικής για Takata
Σε υπεραγορές και κρεοπωλεία της Λεμεσού η Μαρία Παναγιώτου-Διαβεβαιώνει για την επάρκεια και ποιότητα των προϊόντων
Skroutz.cy: Η νέα καμπάνια «Skroutz.cy: Shop everything» και πού στοχεύει
Πιο ακριβό φέτος το πασχαλινό τραπέζι-Τσιμπιμένες οι τιμές σε κρέατα και λαχανικά
Jumbo: Αυξημένες κατά 6% οι πωλήσεις των καταστημάτων στην Κύπρο το πρώτο τρίμηνο
Καίει η τιμή του κυπριακού καφέ-Αύξηση 24,6% μέσα σε ένα χρόνο
Η Lidl Κύπρου δίνει πνοή στην ανθρωπιστική βοήθεια
Μ. Αντωνίου: Επάρκεια προϊόντων για το πλούσιο πασχαλινό τραπέζι-Αβεβαιότητα στην εφοδιαστική αλυσίδα λόγω δασμών
ΑΛΦΑΜΕΓΑ & Bean Bar: €300 δώρο σε κάθε εργαζόμενο-To «ευχαριστώ» στο προσωπικό
Το αναβαθμισμένο σύστημα πέδησης του Kia EV3 προσφέρει πιο ομαλή οδήγηση και αυξημένη αυτονομία